Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Náchodští obsadí zebry a zablokují kvůli obchvatu průjezd městem

Státní úředníci nepovažuji obchvat Náchoda za prioritu při řešení dopravy v Česku. Obyvatelé města proto v půlce září na dvou místech zablokují dopravu tak, aby po hlavním tahu čtvrt hodiny neprojelo žádné auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ghort

kraje.idnes.cz

Kdyz uz je to krajske zpravodajstvi, tak by misto ilustracniho fota mohlo iDnes dodat nejakou fotku z Nachoda, to tam zadnou nemate?

Jinak teda souhlas s ostatnima - doprava kolebuje od chvile, kdy se tam postavily kruhace, resp. to kolabuje zejmena kvuli tomu u Slavie, kde jsou prechody pomalu primo na kruhaci - staci kombinace chodec + delsi auto a celej kruhac stoji a snim i zbytek dopravy :-(

Blokada nic nevyresi, uz to tu parkrat bylo... Ono by stacilo, kdyby otocili jednosmerku na Volovnici, aby kazdej, kdo jede z namesti, nemusel kolem Slavie - kazda kapka dobra...

0/0
8.9.2010 15:07

blekekeke

Re: kraje.idnes.cz

blbost, před 10-lety byla hustota provozu skrze Náchod poloviční a před 20-lety jsi si mohl na Pražské hrát ...

0/0
9.9.2010 7:08

Ghort

Re: kraje.idnes.cz

Pokud houstne doprava, tak je imho blbost ucpat uz tak ucpany silnice kruhacema, notabene tak ku*evsky resenejma - to mi nikdo nevymluvi!

0/0
16.9.2010 16:33

blekekeke

Re: kraje.idnes.cz

Takže chceš semafory?????

0/0
16.9.2010 21:49

barbud o

Re: kraje.idnes.cz

... jistěže, semafor provoz výrazně zrychlí ...

... v Náchodě, stejně jako kdekoli jinde, doprava zkolabovala po zavedení debilových koleček ...

0/0
17.9.2010 11:37

Ghort

Re: kraje.idnes.cz

Za prve - otaznik staci jeden :)

Za druhe - sice jsem to explicitne nerekl, ale v podstate ano - vsude, kde se misto puvodnich krizovatek typu "X" nebo dokonce "T" postavily kruhaky, to dopadlo katastrofalne. Nenapada me momentalne zadnej pripad, kde by to bylo ku prospechu plynulosti dopravy. Vzdyt to neni jen Nachod, stejny je to v Jaromeri - pred tim, nez se tam postavily kruhaky, tak si pamatuju tak jednu dve zacpy rocne (pravda, moc jsem tam nejezdil), po tom, co se postavily si si pamatuju naopak jeden dva pripady, kdy jsem projel Jaromer bez problemu.

Ja samozrjeme chapu, ze kruhac je z hlediska bezpecnosti a plynulosti dopravy mnohonasobne lepsi, nez klasicka krizovatka, ale musej se taky dodrzovat nejaky pravidla. Bezpecnost se o moc snizit neda, ale plynulost ku*evsky trpi ve chvili, kdy se puvodni prechody nechaj tam, kde byly (i.e. nalepeny primo na kruhac) a zejmena ve chvili, kdy kruhac je tak malej, ze cokoliv vetsiho nez Smart ma problem se tam vytocit (viz Slavie)

0/0
17.9.2010 13:25

Ghort

Re: kraje.idnes.cz

pripadnym cestinarskym puritanum se omlouvam za carky, vim o tom a jsem linej to opravovat :-P

0/0
17.9.2010 13:26

barbud o

Re: kraje.idnes.cz

Kruhový objezd je řešení pro francouzský venkov. Pokud po silnici jede dvakrát za den mírně ovíněný traktorista, je kolečko použitelné. Pokud jde o dopravní tepnu, je to katastrofa. Pokud jde o křižovatku tepny s místní komunikací je to zbytečná katastrofa (k vidění na mnoha místech v Praze a okolí). A především je to návtrat o 100 let to v době, kdy není problém, aby semafory řízená křižovatka znala počty aut v jednotlivých směrech i stav na okolních křižovatkách a podle toho provoz optimalizovala.

0/0
17.9.2010 14:05

Ghort

Re: kraje.idnes.cz

No, tak nejak.R^

0/0
17.9.2010 16:01

go-cha

Blokáda je nehoráznost

Vynucovat si blokádou obchvat je v případě Náchoda nehoráznost. Město má řadu možností, jak situaci s dopravou řešit, ale místo toho jen čeká na zásah "shůry". Vedení města organizuje na podporu obchvatu různé akce, které vydává za iniciativy občanů - i tato blokáda je možná jednou z nich, takový tradiční předvolební humbuk.

Ing. Chaloupka v článku nemluví pravdu - územní rozhodnutí k obchvatu není pravomocné, případné soudní spory se mohou táhnout celá léta. Proti obchvatu vystupuje několik občanských sdružení z Náchoda i blízkého okolí, která kritizují mj. nesoulad s územním plánem, neekonomičnost, překračování hlukových limitů v blízkosti plánované trasy či zbytečné zábory zemědělské půdy.

0/0
7.9.2010 23:46

kruza_

O obchvatu se tu mluví snad 15 let

Problém je že nikdo pořádně neví kudy ho vést...

0/0
7.9.2010 16:35

tipovac.leteckych.snimku

Neutěšená dopravní situace Náchodě

je od té doby, co přímý průjezd městem osadili několika kruhovými objezdy, čím doprava zcela zkolabovala. Kromě toho je vě městě použito svérázné vodorovné dopravní značení modré barvy, které neodpovídá zákonu.  Nějakého čtvrhodinového zablokování dopravy si při rychlosti průjezdu Náchodem sotva kdo všimne.;-D

0/0
7.9.2010 13:57

blekekeke

Re: Neutěšená dopravní situace Náchodě

Náchodsko je jedna z oblastí, kde se zkouší nové druhy dopravního značení, proto ty modré, růžové, červené a já nevím co kde je na té cestě načmáráno ....

0/0
9.9.2010 7:10

texas2

obchvat

Souhlasim, ze je to zbytecnost. Stacilo by postavit dalnici od HK do Polska a bylo by po problemu. Tady se vyhodi 2 miliardy Kc zcela bez ucelne. Kdyz uz se nestavi od HK, proc se nezacne stavet tedy od Poska?R^

0/0
7.9.2010 13:23

mouchanek

Re: obchvat

přesně R^

0/0
8.9.2010 22:23

oprudil12

soudružka Horníková Náchodu slibuje obchvat roky !

Sama za tu dobu postavila pár nemovitostí pro sebe a svoji rodinu ! Za sliby Náchodu ste ji zvolili znovu , tak si nestěžujte a držte huby !! Náchoďáci !!

0/0
7.9.2010 11:40

patrionen

Re: soudružka Horníková Náchodu slibuje obchvat roky !

pravdu díš,Hornice o obchvatu mlela již v 98

0/0
8.9.2010 7:19

blekekeke

no ...

obchvat se měl začít stavět 2012, ehm, to už více věřím, že v 2012 přijde apokalypsa ....

0/0
7.9.2010 9:54

Ghort

Re: no ...

Apokalypsa v podobe obchvatu? ;-D

0/0
17.9.2010 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.