- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel musím souhlasit s autorem článku. Na kole jezdím denodenně do školy/práce/sportem atd.. přes dvacet let. ... Cyklostezky sice vznikají, ale dle všeho je navrhují lidé, kteří po Hradci na kole vůbec nejezdí. Jen chtějí splnit limity. Nedávají smyl, vjezdy/výjezdy jsou do pravého úhlu, nebo jsou nelogicky umístěny, každých 50metrů musí člověk dát přednost autům na silnici, případně na cyklostezce parkují auta, cyklostezky končí v křižovatce, jsou po okraji města případně umístěny na rozbitých chodnících, kde se i špatně chodí, natož jezdí ... Zase je ale pravda, že vůči jiným městům, těch cyklostezek máme rel. hodně...
Souhlasím s článkem tak z 1/5. Když se podívám třeba na Prahu tak tady máme opravdu
luxusní stezky! A to nemusíme ani jet ve vymezeném pruhu přímo vedle
aut. Také musím podotknout, že občas využiji chodník jako cyklostezku např. u Čedoku na Gočárovce. Ale na druhou stranu je co pořád zlepšovat P.S. : Jezdím na kole skoro denně do práce.
Mám motorku i auto ale na dopravu po hradci využívám, kromě nákupů hlavně kolo, je to nejrychlejší a dostanu se kamkoli. Navíc 90% trasy jedu po cyklosteskách, zbytek po malých silničkách. Autor patrně Hradec viděl maximálně na fotce.