Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dejte mi vegetariánskou stravu, požaduje valdický vrah hladovkář

Valdická věznice musí řešit protest vraha Kamila Barčiše. Ten už dvacet dnů drží hladovku za přiznání vegetariánské stravy. Muže odsoudili k výjimečnému trestu za to, že samopalem rozstřílel mladého policistu a zosnoval vraždu svého komplice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barcis

reakce odsouzeného část 1.

Když čtu vaše reakce na můj případ, nevidím nic jiného než zlo.. Jak se mám potom převychovat? Společnost, ve které jsem vyrůstal, byla však ještě horší... A proto jsem se dopustil osudové chyby. Byl jsem mladý, ovlivnitelný špatnými vzory, hloupý a neznaboh. Avšak v průběhu mého trestu jsem dospěl. Díky poznání Boha. Tím vznikl můj problém se stravováním... Pracuji ve třísměnném provozu (za 4500,-Kč), takže se tady rozhodně neválím za vaše peníze! Z toho, co vydělám, mi odečítají na alimenty, dluhy a náhradu za výkon trestu (1500,-Kč). Za tyto peníze tedy logicky požaduji stravu dle mého přesvědčení a víry, na což mám ze zákona právo (vyhláška č. 345/1999 sb. paragraf 16 odst. 2.. stravování). Když mám dodržovat zákony já, pak chci, aby je dodržovali všichni!

0/0
28.12.2010 22:52

our_city

Hlavně by si vězni měli jídlo platit,

pak si mohou poroučet. *****Jeho hladovka je jen jeho problém. Rozstřílel člověka a sám žije! a ještě si diktuje? Jestli nepracuje a my všichni ho živíme, máme taky právo říct NE. Ať mu jeho přítelkyně !?!? zajišťuje stravu za vlastní peníze.nechce  živočišné potraviny? Tak ať si jídlo na talíři nebo v ešusu přebere!Rv

0/0
28.11.2010 19:59

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

proč ne

když "musí" vařit i muslimsky, tak vegetariánsky by měli tím víc, ale ono asi vegetariánů bude menší procento v kriminálu

0/0
25.11.2010 18:20

0xFF

Vařili by mi v Íránském vězení evropská jídla?

Určitě ano, vzájemná vstřícnost s muslimy vždy byla, je a bude oboustranná.

0/0
25.11.2010 14:28

pindlik

zdá se,

že praxe ve vraždění lidí samopalem zřejmě člověka nenaučí si maso z potravy umět vyďoubat.

Ale vážně. Ať nejí a když to s masem na talíři nesvede, ať si tam chcípne. Demokracie a povinnost zachraňovat lidi při životě proti jejich vůli je někdy na h... .

0/0
24.11.2010 19:47

Hekynen druhý

Bezmasá jídla? A proč ne?

Dávejte mu jen chléb a vodu a je to vyřešeno;-)

0/0
22.11.2010 9:20

arogancemoci2

A tyto vepřové teď žijí z mých daní.......

0/0
20.11.2010 15:56

raper

KRADOU A JEŠTĚ SI BUDOU VYBÍRAT

vězení= 3 x denně strava, posilovna, televize, lékař zdarma, to je taková dovolená. Ještě si budou vybírat jídlo. Nahnal bych je makat na dalnice v řetězech, to by se ušetřilo.

0/0
20.11.2010 15:13

raper

Re: KRADOU A JEŠTĚ SI BUDOU VYBÍRAT

a ještě jedna věc, ve vězení si zvyknou na luxus a tento, aby si udrželi po té i na svobodě, tak budou znovu krást.

0/0
20.11.2010 15:17

Natramn

Ještě mě napadlo...

... vařit vegetariánskou stravu klidně ano, ale masožravcům a naopak vegetariány a muslimy ládovat pouze vepřovým. Pak to vězení mělo správný efekt ;-D

0/0
20.11.2010 14:00

železná lady

Re: Ještě mě napadlo...

R^R^R^R^;-D;-D;-D;-D

0/0
20.11.2010 17:32

RodoDendron 0002

Maso zvyšuje agresivitu, pro vězně není vhodnou potravou...

Rozhodně bych byl pro zrušení masa ve věznicích a zavedení růžových vězeňských mundůrů... :-):-):-) (To samé doporučuji náckům, kteří jsou mezi námi a se svou zvýšenou agresivitou chtějí něco udělat.:-)

0/0
20.11.2010 10:34

Evženeček

Re: Maso zvyšuje agresivitu, pro vězně není vhodnou potravou...

Souhlas. To by si každej dobře rozmyslel, jestli udělá něco nezákonnýho, když by měl vyhlídky na strávení pár let v růžový teplákový soupravě a stravování se jen šlichtou. A strava by se střídala následně: kaše jáhlová, ovesná, ovesná, jáhlová, ovesná, jáhlová, jáhlová, ovesná, jáhlová, ovesná, ovesná. A zároveň hnusná, hnusná, hnusná, hnusná, hnusná, dobrá. To aby ta hnusná vypadala ještě hnusnější.

0/0
20.11.2010 12:12

Helmut

Souhlasím

Já bych vařil vegetariánskou stravu klidně úplně vše odsouzeným, stát by určitě ušetřil...

0/0
20.11.2010 9:57

marty.rock

,,,

Možná by těm milým hochům za katrem měl někdo vysvětlit,že vykonávají trest ODNĚTÍ SVOBODY. Nejsou svobodní, protože kradli,podváděli a ti nejhorší vraždili. Zajímala je svoboda obětí???

0/0
20.11.2010 8:41

Huckelberry Švédd 3

Dal bych mu akorát tak vodu a suchý chleba

myslím, že je to dost vegetariánské :-/

0/0
20.11.2010 8:18

bohatýr

Re: Dal bych mu akorát tak vodu a suchý chleba

Plně souhlasím. jeho drzost je zarážející, ale bohužel u lidí tohoto typu běžná.;-€

0/0
20.11.2010 9:54

sun.alex

Re: Dal bych mu akorát tak vodu a suchý chleba

Jsem pro,akorát s tím,že chleba by měl býti tvrdý a pouze omezené množství...Jestli zavraždil člověka,tak každý druhý den postní,tvrdé lůžko a v případě námitek pár přes držku...Po nějakém čase umožnit spáchání sebevraždy:-P

0/0
20.11.2010 10:11

Hekynen druhý

Re: Dal bych mu akorát tak vodu a suchý chleba

Zpestřil bych mu to jablkem na Vánoce. Které by na Štěpána vrátil... :-P

0/0
22.11.2010 9:21

Qíteček na hrob cenzora

...

No tak co jsem chtěl napsat, už v diskusi zaznělo, takže ji pokládám za uzavřenou.

0/0
20.11.2010 1:06

Tomashot

...

Tak on chudák nemůže už ani psát a je mu špatně....tak at klidně pojde protože člověka který někoho roztřílí samopalem asi nikdo postrádat nebude-tedy kromě jeho pošahané manželky

0/0
19.11.2010 20:53

konquistador

1

já bych ve vězení naopak vařil pouze vegetariánská jídla, ať žerou kořínky, to jim ubere na agresivitě

0/0
19.11.2010 20:52

net.Xtreme počtvrté

Re: 1

R^

0/0
19.11.2010 21:07

JAR-47

Re: 1

R^

0/0
19.11.2010 22:16

pragina

vegetariánské

 - jsou voda a chléb - jinak v restauraci je veškerý výběr jídel - ale tady se snad jedná o - vězení , nebo o luxusní hotel ?!!!!!!!!!!

0/0
19.11.2010 20:50

kuroš2

Maso

Diskutére, nerozuníš ničemu, co když budeš bourat a třeba něco přehlédneš a zavřou tě. Nechal bych tě na chlebu a vodě. Je to haizl, ale člověk. Oni si tam moc nežerou, mléko tak jednou za měsíc a maso taky i když makají na směny. Ten státní bordel co je, tam pěkně hrabe a krade civilní zaměstnanci.

0/0
19.11.2010 20:24

fonteyn

Tak mne napadá, zda je pořád vězení to,

co si pod tím slovem představuji, nebo je to hotel, kde mají televizi, teplé jídlo, když nechtějí makat, nemusí, náklady na jejich pobyt hradíme my všichni a oni si ještě stěžují, že jsou omezována nějaká jejich práva.

Pro připomenutí: ve vězení jsou lidé, kteří spáchali trestný čin, a jsou tam dlouho podle závažnosti toho trestného činu. Toho pána nikdo nenutil, aby zabíjel. Bohužel se k tomu zabíjení rozhodl, takže teď ať nese následky. Určitě s prominutím podělal život spoustě lidem, kterým zabil člena rodiny. Tak ať si teď klidně drží hladovku a dotáhne to do konce.

0/0
19.11.2010 19:53

net.Xtreme počtvrté

Re: Tak mne napadá, zda je pořád vězení to,

Horší hotel, jinak pro mě vězení je instituce, která by měla zamezit nebezpečným jedincům v kontaktu s "normálními lidmi". Prostě pro dobro okolí jsou izolováni, v podstatě jsem spíš pro to, aby i ve vězení jistá práva měli, ideálně, aby měl itaké práci a na svůj pobyt si vydělali, jsem šťastný, že nejsou na svobodě a nijak netoužím po tom, aby trpěli, jen nechci trpět já (a extrémně je dotovat z daní). Takže pokud budou dělat něco užitečného, ať mají klidně, televizi, knihy, počítač nebo stravu dle svého výběru, když jim to nebudu muset plati a nebudou to nějak zneužívat.

0/0
19.11.2010 20:00

železná lady

Re: Tak mne napadá, zda je pořád vězení to,

to klidně podepéíšiR^

0/0
20.11.2010 14:44

net.Xtreme počtvrté

Proč ne?

Otázkou je, zda by vůbec měli vařit maso i pro ostatní?

0/0
19.11.2010 19:52

WIFI

podporuji

věřím, že svou hladovku dotáhne až do konce. Udělá alespoň službu daňovým poplatníkům (ubyde jeden zbytečný požírač peněz)

0/0
19.11.2010 18:24

fonteyn

Re: podporuji

Přesně tak! "Muže odsoudili k výjimečnému trestu za to, že samopalem rozstřílel mladého policistu a zosnoval vraždu svého komplice." Ať dostane maximálně suchý rohlík a mrkev. Zajímalo by mne, proč je vegetarián. Že by mu bylo zvířat líto? :-/ Podle mne chce na sebe jen upozornit a za chvilku tu máme dalšího národního hrdinu a la Kajínek.

Jinak myslím, že by vězni měli mít co nejlevnější jídlo. Nemyslím nekvalitní, ale levné. Maso je drahé a jíst maso víckrát než dvakrát třikrát do týdne není myslím třeba. Bezmasá jídla jsou levnější a i zdravější. :-) Navíc tenhle člověk bude jíst za naše hodně dlouho, ne-li do konce života.

0/0
19.11.2010 19:43

glem

...

Právo být vegetarian mu nesmí být odepřeno a zde prítomní požírači mrtvol nemají právo se k tomu jakkoli vyjadřovat.

0/0
19.11.2010 18:13

wrah

Re: ...

Jak nesmí být odepřeno? On tam snad je za odměnu? Ale na druhou stranu, pokud dá přednost talíři suchých brambor před řízkem, tak proč ne? A jednou měsíčně nějaký vitamínový koncentrát, aby na jednotvárnou stravu nezhebl.

0/0
19.11.2010 18:33

fonteyn

Re: ...

Taky nevidím důvod, proč by se mu mělo extra vyvařovat. Bude omáčka s masem, dostane ji bez masa, nebo jen přílohu. Zajímalo by mne, zda vůbec alespoň trošku v té věznici pracuje, nebo si stěžuje na něco, co navíc platíme my všichni a on dostává zdarma.

0/0
19.11.2010 19:46

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: ...

vy jste extrémní oba

podle masožroutů je vegetariánský jídlo jen suchá brambora a další kořínky ... no tak asi už z toho masa mají příliš zdegenerovaný mozek

jinak bez masa lze nějak žít, ale bez zeleniny ne, to kdysi poznali námořníci, když žrali jen maso

0/0
25.11.2010 18:18

MadHawk

Re: ...

vy zase odepíráte právo lidem se svobodně vyjádřit:"zde prítomní požírači mrtvol nemají právo se k tomu jakkoli vyjadřovat" Za další - Nikdo mu to právo být vegetraián neodpírá - maso žrát nemusí. At sní to okolo a maso nechá...

0/0
19.11.2010 18:48

Kidkid

Re: ...

Vy snad jíte maso živých zvířat? To tedy dobrou chuť. A k tématu. Je ve vězení a ne na rekreaci. Když nechce maso, nedostane je. Suchý chléb a mrkev případně jablka. Těch je dost.

0/0
20.11.2010 11:38

Jiří XY

růžový mundůry

Nejsem proti, ale jen pokud ten člověk nemůže maso ze zdravotních důvodů. Jinak by asi nebylo špatné zavést růžové oblečky, jako někde v USA. Třeba by si tu kriminalitu rozmysleli :-P

0/0
19.11.2010 17:59

johoho

Co nechce, ať nejí,

to je jeho volba.

Jídlo má to, které dostane.

Můžou to být klidně slupky od brambor a na pití voda.

Cokoli nechce, ať nejí.

Kde je problém????

0/0
19.11.2010 17:43

Mirco1

Právo výběru druhu jídla dle vlastních preferencí....

.. je dle mého názoru jedním z práv, které by mělo být vězňům jako součást trestu upřeno (samozřejmě netýká se diet ze zdravotních důvodů). Tj. smůlu by měl mít jak pan vegetarián, tak pan muslim, pan Žid, pan hinduista.

0/0
19.11.2010 16:51

pepkovo

Re: Právo výběru druhu jídla dle vlastních preferencí....

vegetariánství zlepšuje zdravotní stav. takže pohoda.;-D

0/0
19.11.2010 17:22

johoho

Re: Právo výběru druhu jídla dle vlastních preferencí....

Hochu, o zdravé výživě nevíš vůbec nic, takže pohoda.

0/0
19.11.2010 17:43

jyyy

Vegetariáni nepatří do vězení. Podle Ajurvédy i Makrobio

tiky i Zenu i dalších učení hlásících se k nejedení masa jsou vegetariáni neschopni někomu i něčemu ublížit. Skoro jako RZETA©já. Jedí jen umělé maso ze superhypermarketů. Nemohl to být pravý antimasotarián. Má cenzor co je.

0/0
19.11.2010 16:44

aharp

pravo veznu v kriminalu

Podle me ma kriminalnik pravo drzet hubu. Kdyz nechce jist co mu davaji, tak at nezere. Nemelo by se o tom ani diskutovat!!!Rv

0/0
19.11.2010 16:16

JanzRokycan

Re: pravo veznu v kriminalu

Proč by ji nemohl dostat? Pokud je někdo jiného vyznání nebo pokud (i přez to, že je vrah) má určité morální zásady a vězení to umožňuje, nevidím důvod, proč by nemohl bezmasá jídla dostávat.

0/0
19.11.2010 16:23

augmi

Re: pravo veznu v kriminalu

Myslím si, že by nikoho až tak moc nemuseli zajímat "morální zásady" takhle brutálního vraha... může být rád, že už není trest smrti... a nehledě na to, že to, čemu dneska říkají vězení mi už tak nějak připadá jako nějaká ubytovna-... Na takový lidi by platilo vězení ála středověk, nic jinýho :-/ chleba, vodu a špinavou kobku... (když už neplatí staré osvědčené oko za oko, zub za zub :-) ) Ještě budeme vrahy litovat a podstrojovat jim :-/

0/0
19.11.2010 16:35

annakkk

Re: pravo veznu v kriminalu

Ja mam takove moralni zasady, ze nechci jist maso z velkochovu! Kupte me maso ze zeleneho zemedelstvi! Ze to stoji 5X tolik? Nevadi! Danovy poplatnik (blb) to zaplati.Rv

0/0
19.11.2010 16:47

pepkovo

Re: pravo veznu v kriminalu

To je něco jiného

0/0
19.11.2010 17:28

johoho

Re: pravo veznu v kriminalu

Není, má naprostou pravdu!

0/0
19.11.2010 17:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.