Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní Náchoda chtějí řešit dopravu. Pomůže expertní skupina?

Nekonečné kolony aut na hlavním průtahu městem se rozhodli řešit noví radní v Náchodě. Hustému provozu Na Pražské ulici mají ulevit nově zprůjezdněné ulice, s dopravou má pomoci i nově sestavovaná skupina expertů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

al.mucha01

Radní Náchoda chtějí řešit dopravu. Pomůže expertní skupina?

Vyvést část peněz z rozpočtu města určitě.

0/0
20.12.2010 8:25

blekekeke

no ...

Tak všechny tyto navrhované varianty pane Birke, již dávno využíváme. Kromě ulice Na Strži. Třetí pruh na silnici kolem Ameteku je nám všem naprd, když hlavní problém je od Skalice atd. Hlavní problém není v automobilové dopravě, ale v těch 3000 nákladních vozech, které městem denně projedou. To je to co ničí silnici, ničí přilehlé domy, zabraňuje plynulosti dopravy, zahušťuje vzduch, dělá hluk. Jediná přijatelná varianta je obchvat.

0/0
19.12.2010 8:48

109e

Re: no ...

Obchvat přitíží jiným, natáhne dalšímtranzit, řešení je dostavět dálnici.

0/0
19.12.2010 9:29

blekekeke

Re: no ...

Komu přitíží obchvat? A jiný tranzit nepřitáhne, tudy je hlavní trasa do Moskvy, do Berlína se jezdí jinudy :-)

0/0
19.12.2010 10:11

109e

Re: no ...

Přitíží dalším městům. Pochopitelně, že přitáhne další tranzit. Na to je dálnice, nic jiného, než dálnice. Odebere prostředky na dostavbu dálnice, tedy vyhazování peněz.:-(

0/0
19.12.2010 21:58

blekekeke

Re: no ...

Kterým dalším městům přitíží obchvat Náchoda? Jaký další tranzit by měla přitáhnout? Tudy se jezdí na Moskvu, na Vídeň, Berlín se jezdí jinudy. Dálnice na Královec bude tak za 50 let. Rychlostní komunikace tam bude nejdříve tak za 20let. Obchvat se může začít stavět za 2 roky. Jestli jsi z okolí Náchoda, tak si jistě gentleman a do Náchoda nejezdíš na nákupy ...

0/0
20.12.2010 7:07

109e

Re: no ...

Na náchodsku mám rodiče, kraj znám a navštěvuji. Rychlá odpověď. Zintenzivní se tranzit, doplatí na to Police, Hronov, Kudowa (lázně). Obchvat bude krátkodobé, nikoli systémové řešení. Řešení je dálnice (té obchvat ale odčerpá prachy) a pro tranzit nákladní dopravy koleje.

0/0
20.12.2010 12:47

blekekeke

Re: no ...

Přes Náchod vede hlavní tranzit na Moskvu, Varšavu, tedy nevím proč by měl tranzit jezdil do PL přes Hronov a Polici n. Met.??? Jaká kamionová/tranzitní doprava by více proudila přes Hronov a Polici? A Kudowa?? Byl jste vůbec někdy v Kudowě? Protože tam se hlavní trasa prakticky města nedotýká, tam už mají tento problém dávno vyřešen. Jak již jsem uvedl, dálnice na Královec, tak nejdříve za 50let. Proč by měl být obchvat krátkodobé řešení? Ta stavba není projektovaná na životnost 5let. A jestli se to dotkne okolních obyvatel? Koukněte se na projekt obchvatu, poté bych Vám doporučil se podívat na hlavní trasy tranzitu po Evropě ...

0/0
20.12.2010 13:10

109e

Re: no ...

Nepovede. Nicméně jakékoli zrychlení pochopitelně natáhne zvýšenou dopravu dál. Je jen otázkou, kdy se zruší v Otovicích a v Meziměstí 6 t. Police a Hronov jsou údolní města, jejich osud je tedy jasný. Kudowa daleko od trasy není a pokračování není zrovna díky terénu příznivé.

Vřele doporučuji seznámit se s termínem dopravní indukce. Tam pochopíš, co je to systémové a co krátkodobé řešení. Nicméně chápu ty, kterých se situace týká, že v tuto chvíli chtějí i krátkodobé, nesystémové řešení. Jednal bych stejně.

Nepochopil jsem, proč by dálnice měla být za 50 let, toto by se dalo napsat o každé stavbě. Jestliže se ale buou vytloukat klíny klínama, bude ta dálnice za 100 let.

0/0
20.12.2010 14:04

blekekeke

Re: no ...

Proč dálnice za 50let? Protože, nejdříve je v plánu z HK do Královce rychlostní komunikace a ta je momentálně v plánu tak za 15-20 let. Stále jste mi neodpověděl, jaká že to kamionová/tranzitní doprava bude proudit na Hronov - Meziměstí ? Podíval jste doufám, kudy že se to momentálně jezdí tranzit po EU? Tady bych si dovolil ještě souřadnice silnice kolem Kudowy, ať jste plně v obraze ... Loc: 50°25''34.269"N, 16°12''44.365"E Chce to více informací o stavbách, dopravě a její hustotě, tranzitu a ne jen co se kde povídá na návštěvě u kafe. Přeji hezký zbytek dne ...

0/0
20.12.2010 14:23

109e

Re: no ...

Nikde, pokud vím, jsem nepsal, že Meziměstím povede tranzit. Otovice a Meziměstí jsou však na tom tak, že neunesou jakoukoli větší zátěž. A ta přijde. V tomto státě neexistuje dopravní politika, tedy ani vize odkud co a kam. Železnice z mnoha důvodů nevyužívá kapacitu a tím je situace na silnicích taková, jaká je.

0/0
20.12.2010 14:41

blekekeke

Re: no ...

V Evropě jsou tranzitní trasy, na Berlín, Varšavu, Vídeň, Moskvu, Paříž atd...  Přes Náchod se jezdí hlavně trasa na Varšavu a Moskvu (30 000 aut denně, 3 000 nákladních). Optám se tedy po třetí. Jaká kamionová/tranzitní doprava zatíží, při dostavbě obchvatu Náchoda, Vámi původně zmíněný Hronov a Polici n. Met.? Já totiž stále, a asi i vy, nechápu, kdo, co, proč a kam by tam podle Vás jezdil  ...  Ještě Vám mohu doporučit nějakého dopravce, který jezdí po Evropě, aby Vám zaslal mapu tranzitní dopravy a tím i kde jsou v Ervopě již vybudované hlavní tahy pro zmíněnou dopravu ... PS: nevím odkud jste, ale taky neřeším co je v Plzni, když o ní a jejím okolí vůbec nic nevím. Opravdu se nemůžete spoléhat jen na to, co se kde dozvíte u kafe ...

0/0
20.12.2010 15:01

109e

Re: no ...

Můžete se ptát třeba milionkrát. O tranzitu na Hronov nepíšu, píšu o nesystémovém řešení. Zvýšení provozu pochopitelně přijde i na Hronov a Polici. Lidem je fuk, jestli jim devastuje barák tranzitní kamion na Moskvu nebo netranzitní kamion na neMoskvu. Na mapě vidím např.  Walsbrych (120.000).

Jsem sice odjinud, nicméně do výběžku jezdím. Obecně mne vadí každé nesystémové, tedy krátkodobé řešení a Vám to prozradím proč. Jde to z mých daní.

0/0
21.12.2010 12:14

blekekeke

Re: no ...

Takže systémově máme čekat, až se někdy za 25let postaví rychlostní komunikace HK - Královec. To, že mi na otázku, jaká že to doprava se zvýší na Hronov, Polici při dostavbě obchvatu Náchoda neodpovíte, jsem věděl, neb na ni ani nevíte odpověď. Je to typický výkřik z davu, který není čím podložit. Jistě také využíváte něco, co je z našich daní a já s tím nesouhlasím. Třeba máte nějaké hezké fotbalové hřiště, bazén, útulek pro psy, protialkoholní léčebnu atd. Řeknu Vám jedno, nepřeji to nikomu a ani Vám, to co tady každý den prožíváme v Náchodě.

0/0
21.12.2010 12:32

109e

Re: no ...

Někde jsem psal o nějakém čekání? 20 let čekáme na dopravní politiku nejen u nás, ale v celé Evropě. Uvědomit si co dát na koleje, co na silnici, každý kilometr opálit mýtným. OPÁLIT ! Aby se nevyplatilo tahat Evropou jogurt a dotovat potraviny jen někde. Tranzit takového rozměru, jaký sledujete v Náchodě a nejen tam,  totiž vůbec nemusí být.

Prozraďte, kde je psáno, že dálnice musí být nutně až tak pozdě ?

Jednu zásadní poznámku k daním. Pokud kdokoli z nás využívá něco, co má smysl, ať to využívá. Pokud se něco plánuje bez souladu s dalšími okolnostmi, ať to ani nevznikne! Klín je v tomto případě špatný nástroj.

0/0
21.12.2010 14:30

blekekeke

Re: no ...

Kde jsem vzal 25let? A to to ještě není dálnice, ale rychlostní silnice HK-Královec. Z podkladů k tomu určených, bohužel mám tu smůlu, že se do některých mohu podívat dříve, ještě než se hodí papíry mezi lidi ... Tato silnice se měla začít stavět v r.2012. V roce 2015 by se mělo být v Jaroměři, někdy v roce 2020 v Trutnově. Jenže vše bylo odloženo a rozjezd takové stavby není ze dne na den, ale 2 roky příprava, poté  HK-Jaroměř cca 5let čisté práce ... Takže si spočítejte, když se to teď na 5let odloží, kdy by asi měla být spojka HK-Jaroměř, která je pro Náchod naprd ...

Opálit každý kilometr mýtným, tak Vás všechny místní dopravci (zelenina, pečivo, maso a hlavně zemědělci utlučou), no spíše Vám osolej czech jídlo a Vám nezbyde nic jiného, než si v akci koupit zahraniční jogurt, kterým jistě tak opovrhujete ...  Díváte se na celou situaci moc lidově ... Přijeďte se taky někdy v týdnu do Náchoda podívat, ať vidíte jak to tady vypadá, poté možná změníte názor ...

0/0
21.12.2010 14:58

109e

Re: no ...

A kde je psáno, když se odkládá jedna stavba, že se naprosto stejně nebude odkládat obchvat? Obchvat, který právě dál omezí možnost dostavby dálnic. Vše je o penězích.

S tím mýtným to máte velmi popletené. Zkuste uhodnout, proč pokapaly cukrovary. Právě dotovaná, levná doprava ničí domácí producenty. Psal jsem o jogurtu. Měl jsem za to, že je to příklad, který není až tak složité pochopit.

Jednou jsem zcela jasně napsal, že ty lidi chápu. Ale přesunout problém jinam není u mne řešení. Náchoďák není pro mne privilegovaný proti jiněmu obyvateli.

0/0
21.12.2010 15:44

blekekeke

Re: no ...

Silnice E67 o které se bavím, již má mýtné zavedeno. Obchvat může stát do 5let, rychlostní silnice nejdříve za 25let, tak si vyberete lepší variantu, a ten obchvat se poté nebude bourat, ale bude sloužit dál. Dotovaná levná doprava? co to je? tedy vyjma autobusové a vlakové dopravy. Já bych řekl, že teď jste se tím jogurtem, "giga" cukrovary a levnou dotovanou dopravou dorazil.

PS: jestli chcete, vyměním si s Vámi na rok bydlení, klidně Vám těch 100m2 na rok věnuji. Do 14 dnů byste volal a prosil, a to nás tady v tom chcete nechat min. 25let hnít? 3 000 otřesů denně, mezinárodní silnice s dírami po kotníky , každodenní kolaps, 60minut 3km jízdy? Náchodem vede pouze jedna jediná cesta, to se nedá nikudy objet, chápete? ... 

0/0
21.12.2010 16:10

109e

Re: no ...

Co to je dotovaná doprava? Vysvětlím Vám to snad jasně. Kamion devastuje vozovku 16.000x více, než osobák. V žádném případě nezaplatí za km 16.000x více, než osobák. Pokud máte auto, jste aktivním člověkem, který dotuje a dotuje. Můžete si za to vybrat jogurt z Hamburku.

Potřetí píšu o tom, že ty lidi chápu, nicméně jsem dál zastánce systému, ne klínu !

0/0
21.12.2010 18:18

blekekeke

Re: no ...

A já myslel, že si celou dobu ze mě děláte prdel a vy to myslíte vážně , uf ...

0/0
21.12.2010 18:55

109e

Re: no ...

To bych si nedovolil.

0/0
22.12.2010 5:24

blekekeke

Re: no ...

Jedno je jisté s Vámi nic nevyřeším a je škoda, že lidé, kteří zde nežijí, jsou shopni bojovat proti věci, i když o celé situaci vědí kuloví :-P

0/0
21.12.2010 15:01

109e

Re: no ...

Nevšiml jsem si, že bych proti něčemu bojoval. Do této chvíle jsem žil v představě, žejsem na internetové diskusi, že vyjadřuji svobodně svůj názor. Přiznám se však, že kdybych měl možnost bojovat za omezení kamionové dopravy a za převedení části dopravy na koleje, jdu do toho hned !

0/0
22.12.2010 5:28

Karolinka3311

Re: no ...

Eliška K. je taky hodně platná, po půlhodině čekání z Vysokováku až ke Slávii.... A ulici Na Strži nezprůjezdní. Zaprvé tam bydlí nahluchlý důchodce, který si stěžuje na nadměrný provoz a zadruhé je ta cesta v takovém stavu, že pustit tam jakoukoliv dopravu je dost odvaha. A na opravu by byly potřeba tak trochu peníze ...... :-)

0/0
19.12.2010 18:11

Bozanova

Kruhový objezd

Náchoďáci, jen si nenechte vybudovat kruhák se dvěma jízdními pruhy. Pro osobáky je to závodní dráha, kdo dřív, a dlouhé náklaďáky jsou nebezpečím pro všechny  pruhy - viz v H.K. u ČKD.

0/0
18.12.2010 17:16

Darik H

Re: Kruhový objezd

Jen bych si dovolil upozornit, ze pro kruhovy objezd se dvema jizdnimi pruhy plati pravidla pro jizdu v jizdnich pruzich.

Tedy dle zakona ridic, ktery jede ve vnitrnim jizdnim pruhu, a ktery prejizdi do jizdniho pruhu vnejsiho, "nesmi ohrozit ani omezit" ridice jedouciho v tomto pruhu!!! Tedy jinak - nesmi nutit druheho ridice aby menil nahle ale ani nenahle smer ani rychlost jizdy !!!

Mnoho deb..u pravdepodobne z nedostatecne znalosti zakona se potom chova jako na zavodnim okruhu, kde dle sportovnich radu skutecne plati, ze kdo je pri najezdu do zatacky prvni, tomu by mel souper umoznit prujezd po zvolene  jizdni stope.

Nicmene pro provoz na pozemnich komunikacich jsou jasne stanovena pravidla :o) !!

0/0
18.12.2010 23:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.