- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vadí jim však, že vede přes obydlené území....
Inu česká kotlina je vcelku souvisle obydlená minimálně od středověku, od 19. stol. už aby se zakládaly rezervace. Takže holt každá nová komunikace těžko bude v pustině. To jde tak možná v Austrálii nebo Americe. Někde.
Zatím co do Náchoda je to z Jaroměře 20 km, tak do Královce 45km. Na Náchod stojí v cestě tři obce, provozem již postižené zničené a zvyklé. Okolo Skalice obchvat. A na této trase nejsou žádné zácpy. To až v Náchodě. Vůbec si myslím, že není potřeba žádná dálnice v pravém slova smyslu. Rychlostní na místě původní by stačila. Ale to by bylo moc levné, že? A krátké. A po rovině. A skoro rovně. A hlavně, nemuseli by Vykupovat pozemky, co si jistí Vykukové již nakoupili. A ti, v těch asi deseti dotčených obcích na Královec neví, o co se chtějí připravit, hlupáci. Tak se jim názorně předvede, jak to vypadá.
Tvrzení "Když před dvěma týdny z ministerstva dopravy unikly informace o takzvané superstrategii do roku 2025" je asi trochu blbost, když ten materiál nejprve zveřejnilo na svém webu samo ministerstvo.
Tak musejí dodat trochu tajemna a záhad. Jako tuhle Kmenta s ABL
Dálnice z Jaroměře na Královec není potřeba. Je potřeba dálnice HK-Náchod. A vyřešit Náchod. Oni ti kamioňáci vědí, kudy. A poláci. A češi, co jezděj na sev. moravu přes Polsko. A to přes Královec to neni menší nudle. Navíc, od Jaroměře na Náchod to už skoro "dálnice" je.
moc nechápu - to jako že by dálnice měla končit v Jaroměři? A až Poláci postaví dálnici do Královce, tak by byla na úseku 50km v Čechách přerušena? V článku asi nejsou všechny informace, tohle je nesmysl!
nevlastním auto, tak doporučuji dálniční spoj do Polska. Jen parkrát se přehopne rok a automobilová doprava se s trojnásobí. Začátkem 90 let se mi smáli když jsem doporučil obchvat Hradce, no a teď na něj nemaj prachy, zato maj krajský úřad kam silně zatéká.
...ty dotyčné kritiky pozval do hospody do Jaroměře nebo Náchoda. S těma jejich argumentama by dostali takovou nakládačku!
To je ale potřeba napsat kritiky čeho. Jestli obchvatu, či dálnice.
bych rád věděl, kde se u nás může stavět, když hustě obydlená je celá republika. Opět článek o ničem
Spojí východočeské metropole se slezskou metropolí Wroclawí, sice ne přímo, ale je to asi nejlepší řešení, nehledě na pokračování E65 k přístavnímu Štětínu a přímějšímu spojení na Warszawu. V Čechách obslouží půlku Krkonoš a průmyslová města jako je Trutnov, Dvůr Králové a Jaroměř. Pravděpodobně se tu začne rozvíjet další průmysl. A zřejmě se uleví od dopravy Náchodu a Jaroměři. Kudy jinudy by měly být Čechy spojeny s Polskem? Přes Moravu?
Za dané situace je pro Náchod dostavba dálnice řešení.
Cesta přes Náchod a Kladsko je zbytečná zajížďka, naopak na Lubawku přes Královec to má logiku. Také v Lubawce končí silnice od Baltu, takže to je a bude do budoucna velmi významný dopravní uzel. Pochopitelně spojení má různé varianty, to je druhá stránka věci, vybrat přírodě co nejšetrnější řešení včetně přechodů pro zvířátka apod... Ale dálnice do Polska nemůže být jen v českém Slezsku u Bohumína..., je třeba i zde. A také by bylo velmi žádoucí, kdyby se tradiční silnice prvních a druhých tříd konečně otevřeli do Polska, ostudná je situace na silnici z Broumova přímo na sever, kde si někdo kdysi kupoval na rušné mezistátní silnici, pak zde lišky na desítky dávali dobrou noc a nyní, kdy by zde mohl být zase tradiční spojení po historické silnici, tak se bouří, že tam chtějí na věčné časy mít dobrou noc. Jenže Evropa se probudila a nelze kvůli pár letům umělého spánku pořád chtít, aby zde lidé nemohli cestovat. Stejně zde bude ruch hlavně lokální, sami jsou proti sobě...
Opravdu by mě zajímalo kdo a jakým klíčem vytvářel "multikriteriální" SeStru. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi že to hodnocení je tak trochu zcestné. Rozhodně bych řekl, že hlavním aspektem se cena a snadnost výstavby toho úseku. Dopravní význam a význam pro obydlené oblasti, které teď dusí tranzit, je zcela potlačen.
Jinak si nedokážu vysvětlit takové nesmyslnosti co jim vyšli.