Diskuze

O smysl čtyřproudové silnice z Jaroměře do Polska se přou i experti

Zatímco někteří politici už léta prosazují stavbu silnice R11 z Jaroměře k polským hranicím, jako pokračování "hradecké" dálnice D11, lidé z dotčených obcí se obracejí proti. Na prospěšnosti autostrády se neshodnou ani odborníci. Silnici nepodržela ani analýza z Bruselu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

FandaVV

1. 2. 2011 13:53
Tohle ne dostalo:

Vadí jim však, že vede přes obydlené území....

Inu česká kotlina je vcelku souvisle obydlená minimálně od středověku, od 19. stol. už aby se zakládaly rezervace. Takže holt každá nová komunikace těžko bude v pustině. To jde tak možná v Austrálii nebo Americe. Někde.

0 0
možnosti

omnimor

1. 2. 2011 22:28
Re: Tohle ne dostalo:

Zatím co do Náchoda je to z Jaroměře 20 km, tak do Královce 45km. Na Náchod stojí v cestě tři obce, provozem již postižené zničené a zvyklé. Okolo Skalice obchvat. A na této trase nejsou žádné zácpy. To až v Náchodě. Vůbec si myslím, že není potřeba žádná dálnice v pravém slova smyslu. Rychlostní na místě původní by stačila. Ale to by bylo moc levné, že? A krátké. A po rovině. A skoro rovně. A hlavně, nemuseli by Vykupovat pozemky, co si jistí Vykukové již nakoupili.  A ti, v těch asi deseti dotčených obcích na Královec neví, o co se chtějí připravit, hlupáci. Tak se jim názorně předvede, jak to vypadá.

0 0
možnosti

Poborskiii

31. 1. 2011 21:31
ti novináři

Tvrzení "Když před dvěma týdny z ministerstva dopravy unikly informace o takzvané superstrategii do roku 2025" je asi trochu blbost, když ten materiál nejprve zveřejnilo na svém webu samo ministerstvo.

0 0
možnosti

FandaVV

1. 2. 2011 13:45
Re: ti novináři

Tak musejí dodat trochu tajemna a záhad. Jako tuhle Kmenta s ABL;-D

0 0
možnosti

omnimor

30. 1. 2011 21:31
Ne

Dálnice z Jaroměře na Královec není potřeba. Je potřeba dálnice HK-Náchod. A vyřešit Náchod. Oni ti kamioňáci vědí, kudy. A poláci. A češi, co jezděj na sev. moravu přes Polsko. A to přes Královec to neni menší nudle. Navíc, od Jaroměře na Náchod to už skoro "dálnice" je.

0 0
možnosti

109e

31. 1. 2011 16:00
Re: Ne

8-o

0 0
možnosti

dancelot

30. 1. 2011 19:38
to hodnocení

moc nechápu - to jako že by dálnice měla končit v Jaroměři? A až Poláci postaví dálnici do Královce, tak by byla na úseku 50km v Čechách přerušena? V článku asi nejsou všechny informace, tohle je nesmysl!

0 0
možnosti

akme

30. 1. 2011 18:03
Ač už

 nevlastním auto, tak doporučuji dálniční spoj do Polska. Jen parkrát se přehopne rok a automobilová doprava se s trojnásobí. Začátkem 90 let se mi smáli když jsem doporučil obchvat Hradce, no a teď na něj nemaj prachy, zato maj krajský úřad kam silně zatéká.

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

30. 1. 2011 17:19
Já bych...

...ty dotyčné kritiky pozval do hospody do Jaroměře nebo Náchoda. S těma jejich argumentama by dostali takovou nakládačku!;-O

0 0
možnosti

109e

30. 1. 2011 17:35
Re: Já bych...

To je ale potřeba napsat kritiky čeho. Jestli obchvatu, či dálnice.;-)

0 0
možnosti

lukim

30. 1. 2011 16:16
Tak

bych rád věděl, kde se u nás může stavět, když hustě obydlená je celá republika. Opět článek o ničem;-€!!

0 0
možnosti

Ioio

30. 1. 2011 14:51
Samozřejmě, že ta dálnice má smysl

Spojí východočeské metropole se slezskou metropolí Wroclawí, sice ne přímo, ale je to asi nejlepší řešení, nehledě na pokračování E65 k přístavnímu Štětínu a přímějšímu spojení na Warszawu. V Čechách obslouží půlku Krkonoš a průmyslová města jako je Trutnov, Dvůr Králové a Jaroměř. Pravděpodobně se tu začne rozvíjet další průmysl. A zřejmě se uleví od dopravy Náchodu a Jaroměři. Kudy jinudy by měly být Čechy spojeny s Polskem? Přes Moravu?

;-)?

0 0
možnosti

109e

30. 1. 2011 15:03
Re: Samozřejmě, že ta dálnice má smysl

Za dané situace je pro Náchod dostavba dálnice řešení.

0 0
možnosti

papazian

30. 1. 2011 14:34
Mnoho povyku pro nic, dálnici do Polska potřebujeme!

Cesta přes Náchod a Kladsko je zbytečná zajížďka, naopak na Lubawku přes Královec to má logiku. Také v Lubawce končí silnice od Baltu, takže to je a bude do budoucna velmi významný dopravní uzel. Pochopitelně spojení má různé varianty, to je druhá stránka věci, vybrat přírodě co nejšetrnější řešení včetně přechodů pro zvířátka apod... Ale dálnice do Polska nemůže být jen v českém Slezsku u Bohumína..., je třeba i zde. A také by bylo velmi žádoucí, kdyby se tradiční silnice prvních a druhých tříd konečně otevřeli do Polska, ostudná je situace na silnici z Broumova přímo na sever, kde si někdo kdysi kupoval na rušné mezistátní  silnici, pak zde lišky na desítky dávali dobrou noc a nyní, kdy by zde mohl být zase tradiční spojení po historické silnici, tak se bouří, že tam chtějí na věčné časy mít dobrou noc. Jenže Evropa se probudila a nelze kvůli pár letům umělého  spánku pořád chtít, aby zde lidé nemohli cestovat. Stejně zde bude ruch hlavně lokální, sami jsou proti sobě...

0 0
možnosti

paja.butcher

30. 1. 2011 14:10
SeStra v akci

Opravdu by mě zajímalo kdo a jakým klíčem vytvářel "multikriteriální" SeStru. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi že to hodnocení je tak trochu zcestné. Rozhodně bych řekl, že hlavním aspektem se cena a snadnost výstavby toho úseku. Dopravní význam a význam pro obydlené oblasti, které teď dusí tranzit, je zcela potlačen.

Jinak si nedokážu vysvětlit takové nesmyslnosti co jim vyšli.

0 0
možnosti