- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám - dneska je diskuse plná názory odborníků - jeden borec chytřejší než druhý.
Samozřejmě , že minimálně 1.polovina diskutujících byla přímo na místě nehody a druhá jsou super řidiči , co nikdy neudělají chybu.
A k tomu policista po službě a v Audi ......vražedná kombinace !!
Muž zemřel při srážce s Opelem, řídil instalatér, který zrovna nebyl v práci.
Žena zemřela při srážce s Fabí, řídil výpravčí, který zrovna nebyl ve službě.
Rodina zahynula po srážce s Avií, řídil novinář na volné noze, který zrovna v tu chvíli nic nepsal.
Důchodce zemřel po pádu z kola, které řídil sám, před odchodem do důchodu pracoval jako pokrývač.
A tenhle jel navíc v audi.
Morální vinu nese ta ženská, který mělo bejt jasný, že není vidět. Podle zákona, a dodávám bohužel, bude odpovědný řidič, který má jet tak rychle, aby byl schopen zastavit na vzdálenost, na jakou má rozhled. Chápu, že je to ptákovina a musel by jet krokem, ale tak to bohužel je. Jak už napsal někdo níže, chodec má jít po levém kraji vozovky, tím jeho povinnost končí, naopak řidič musí předpokládat, že tam někdo půjde. Zde je stále zažitá představa, že silnice je jen pro auta. Není. Je to komunikace, po které je možný provoz aut, cyklistů, ale i chodců u levého okraje vozovky. Tak to prostě je, a myslet si o tom můžeme co chceme.
V první řadě je to samozřejmě neštěstí na obou stranách. V druhém případě je vždy rozhodující znalecký posudek, z něhož se vychází. I když znalecký posudek jednoznačně vyjde pro řidiče v dobrém, policistovi bohužel zcela určitě přitíží právě to, že je policista a to může mít za advokáta třeba i Sokola. Soudci jsou ochotni řidiče osvobodit pouze pokud oběť nehody, buď náhle vstoupila před vozidlo a nebo tvoří překážku ve zcela nepřehledném místě, jinak je vždy na straně řidiče. Proto opravdu nohu z plynu....
To, že byl policista, mu rozhodně nepřitíží. Nebýt toho, tak o něm psali jako o pirátu v luxusním voze...
Je to prosté,ta ženská tma neměla co dělat.Pokud by mi někdo na státovce vyskočil přímo do vozovky ze škarpy,tak bych jí vzala na kapotu a nestihla bych se ani vyhnout a on ji vzal jen zrcátkem...Za ním projelo min. 10 aut a nikdo nezastavil...Krásnej stát plný hyen... A ta Audi A3 je nová
povolenou rychlost, může si za to ženská sama. Ve tmě musela auto vidět na stovky metrů, zatímco on ji až ve chvíli, kdy mu vlezla do cesty. Chodci často nechápou, že důležité je nejen vidět, ale i být viděn.
jel v Audi, na které si našetřil ze svého nízkého platu, kvůli kterému jeho odborový svaz vyhlásil protestní akce