Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Hradci ožil nápad prošpikovat ulice radary, podporují ho obě policie

V Hradci Králové roste chuť vrátit se k projektu řady pevných radarů na měření rychlosti v ulicích. Pokud začne platit novela, která už nenutí strážníky označovat místa měření rychlosti dopravní značkou, chtějí se k radarům vrátit obě policie, státní i městská.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

www.hruucoon.cz

Proč? Protože prachy...

...nejde o žádnou bezpečnost, radary se osazují zásadně na místech, kde je 70 na dvouproudé vozovce, kde potkám leda yettiho než chodce...nebo třeba se dá 80 před Prahou na teplický dálnici s cedulkou omezení hluku několik kilometrů před začátkem jakékoliv obytné zóny - asi aby hluk nerušil ďáblickou skládku.

Co za "reprezentaci" jsme si zvolili, to máme. Myslí si, že jsou nedotknutelní a můžou si dělat, co chtějí.

Takže nezapomínat při (dnes už jakýchkoliv) volbách !!! Rv!!

0/0
11.4.2011 15:05

audis

kasírovat a kasírovat

nalezl jsem v článku jen dva rozumné nápady z dvaceti. = takže buzerovat a kasírovat. Jasně že zájem je veden příjmen z pokut. Vždyt to jednou přímo a několikrát nepřímo zaznělo. achjo.  Ve volbách vám to milý magisráte spočítáme. nebo to skončí jako v Moravských Budějovích.

0/0
4.4.2011 19:15

ajsek1

úplně chybí informace o tom, jak se v Hradci žije/jezdí bez

kamer; je snad Hradec městem se značnou nehodovostí, množstvím zraněných či usmrcených osob z dopravních nehod, způsobených vysokou rychlostí ? pokud HK tyto kamery koupí, stane se ještě více "komunistickým" městem než býval za Husáka a bude se neskutečně platiot, protože ty kamery bude chtít město uhradit; šéf městských strážníků v Hradci je arogantní bolševický darebák, kterému evidentně leze jeho "moc" na mozek; strašně mě mrzí, že jsem loni nšel v radci do voleb s naším sdružením, zkusím to za 3 roky, ať mám čistý svědomí, že jsem to zkusil...

0/0
4.4.2011 12:56

Honx

Nesmírně efektivní v čem?

Neměla by být snaha policie zajistit maximálně bezpečný pohyb po silnici a ne zajistit maximální příjem z pokut? Pevný radar ještě nikdy nehodovost nezmenšil, mezinárodní statistiky o tom hovoří jasně. Zato ale vždy výrazně zlepší rozpočty toho kdo vybírá pokuty ;-€

Mimochodem, jezdím podle předpisů a maximálně ohleduplně. Ale někdy to nejde, některé semafory po Hradci jsou nastavené tak že pokud jedete 50 tak jen co dojedete k dalšímu tak vám tam skočí červená. Pokud ten úsek projedete 60 tak budete mít "zelenou vlnu".

0/0
4.4.2011 12:25

nnyky

Re: Nesmírně efektivní v čem?

Ale musíte uznat, že jsou v HK křižovatky, do kterých vjet okamžitě po naskočení zelené se rovná sebevraždě. A tam už kamery měly být dávno :-/

0/0
4.4.2011 12:41

Honx

Re: Nesmírně efektivní v čem?

Samozřejmě, jenže tady nejde o kamery pro sledování křižovatek ale o radary pro sledování jestli někdo pojede 55 na padesátce. ;-€

0/0
4.4.2011 13:11

Nedos

Re: Nesmírně efektivní v čem?

A na co si platíte městskou policii a státní policii, neměli by snad oni tam stát a pomáhat a chránit? To je ale moc pracný, radši tam fláknou kameru která stejně nikoho nezpomalí a budou si válet prdel při vyplnování pokut....Rv

0/0
12.4.2011 11:42

alien1905

dalsi buzerace

Tak uz ted se v hradci jezdi mezi 40-50kmh v mistech kde je povolena 60, takze kvuli par jedincum (1 z 100 kterej nema nervy jet 30 na sedesatce, protoze se snazi drzet zeleny vlny aby se vubec nekam dohrabal) bude mesto vyhazovat penize aby se nam naka soukroma firma napakovala a vsichni ridici ze strachu budou jezdit 30. To je vyborny, to zas vymyslela naka chytra hlavicka, zas ma nekdo pocit ze buzeraci se neco zlepsi. Kdyby radsi ty prachy dali do oprav silnic, ktery jsou dva roky stary a uz na nich sou zase megaspary , pro bezpecnost by udelali mnohem vic... tvrdit ze stacionarni radar je pro bezpecnost nebo snad pro prevenci, to muze jen naprosty diletantsky hov*do..

0/0
4.4.2011 11:47

nnyky

Re: dalsi buzerace

Někdo by měl těm vidlákům s "E" v registrační značce vysvětlit, že na 70 se nejezdí 40 a pokud už si rychlejc netroufnou, tak ať nejezdí v levým pruhu !!;-€

0/0
4.4.2011 12:13

Honx

Re: dalsi buzerace

Hmm, a jaký je podle tebe ve městě rozdíl mezi levým a pravým pruhem víceproudé silnice? Než začneš rozdávat rozumy tak se podívej do předpisů... :-P Oba jsou zcela rovnocenné a můžeš jet ve kterém se ti s ohledem třeba na další křižovatku hodí.

Viditelně si pleteš provoz ve městě s provozem třeba na dálnici, kde platí jiná pravidla.

0/0
4.4.2011 12:28

nnyky

Re: dalsi buzerace

Ale nepletu, jízdu v pruzích v obci znám. Mě jde o to zachovat plynulost a bezpečnost provozu.  Takže kromě vyhlášky by bylo vhodné se vůči ostatním řidičům chovat ohleduplně. :-/

0/0
4.4.2011 12:37

bereniqa

Re: dalsi buzerace

pravdou je, ze treba od Lidlu k Ternu je 60 a bezne se jezdi i 40...nechapu :(..a to neni jedina silnice, na Hradubicke je 70, pak 30m 50 a buch za dalsich 30 je 60km/h...Opravdu nechapu ridice, kdyz se muze jet 60 proc jedou 40?..8-o

0/0
5.4.2011 9:15

hugous

Kamery by měly být také na policejních stanicích

a záznam by měl být veřejně vysílán aby občané vyděli, zda se jejich stále nespokojení zaměstnanci(policisté) v pracovní době neflákají.[>-]

0/0
4.4.2011 11:45

ajsek1

Re: Kamery by měly být také na policejních stanicích

R^

0/0
4.4.2011 12:51

nnyky

70 kamer za 700 000 000 Kč?

To jako že jedna je za 10 000 000 Kč8-o Tak to už se snad ani nedá nazvat zlodějnou  ;-€

0/0
4.4.2011 11:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.