Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Vrchlabí se budou místo škodovek vyrábět převodovky, rozhodl VW

Vedení automobilového koncernu Volkswagen rozhodlo o budoucnosti závodu Škody Auto ve Vrchlabí. Jedna z nejmenších továren celé skupiny začne od konce příštího roku vyrábět automatické převodovky nejen pro škodovky. Kraj i město to vítají, i když některé skalní příznivce konec výroby celých aut zklame.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dalnice

konec světa

Vrchlabská automobilka nemá budoucnost kvůli dopravní infrastruktuře. Ze všech stran vedou do Vrchlabí jen víceméně okresky, nekvalitní, bez obchvatů, pomalé. Z Boleslavi to sem ještě jde, ale návoz dílů z Kvasin je katastrofální. Navíc nemá vrchlabská fabrika ani vlečku, auta se po vlastní ose ještě převážejí na nádraží, ale veškeré díly se musí dovážet po silnici a jsme zase u toho... A ke všemu vyrábět úplně to samé co v hlavních závodech, je krajně neekonomické. Nakonec mohou být ve Vrchlabí rádi, že tu alespoň něco ohledně výroby aut zůstane.

0/0
15.4.2011 14:10

lamickax

Re: konec světa

Jel jsem zrovna kolem a to se da potvrdit, silnice I/14 v nekterych mistech pripominala hodne spatnou silnici nejaky II. ci III. tridy a ten zazrak odspoda 295 a 293 je taky hruza. Clovek by u toho plakal, jak to auto trpi na takovy strasny silnici.

0/0
18.4.2011 13:15

canabis

a co ta motorárna

co jí už před 20 lety slíbily soudruzi z W

0/0
13.4.2011 17:26

1000mb

Re: a co ta motorárna

slíbili.

0/0
13.4.2011 19:11

Santa1

Re: a co ta motorárna

Slíbili, ale pak jim papá tunel nechtěl dát ani nejmenší pobídku, tak ji postavili v Chemnitz.

0/0
13.4.2011 23:19

Jiřik

Re: a co ta motorárna

Motorárna měla být v Boleslavi a soudruzi z VW měli velké oči.

Navíc oblíbené české kálení do vlastního hnízda nemohlo zůstat bez odezvy a tak i když lehoučké škodovácké celohliníkové motory byly vyspělejší než těžká litinová volkswagenská rachtadla, dostaly při motorizaci felicií a octavií přednost ty jejich staré krámy.

Za pár let se situace změnila - víš o tom, že motory Škoda se dodávaly i do Seatů?

0/0
14.4.2011 10:15

Andee in Red Book

Re: a co ta motorárna

Přemejšlim, čí motory se do Seatu nedávaly ;-D VW, Fiat, Peugeot, Renault, Porsche, Ford.... a podle tebe i Škoda - to je teda pěkná vizitka španělských motorářů ;-DRv

0/0
14.4.2011 18:19

MAČKA 1

Re: a co ta motorárna

Porsche motory se do kdysi Seatu dávaly......

0/0
14.4.2011 22:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.