Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kdo chce vidět ve dvorské zoo vše, připlatí si. Vstup lze ale rozdělit

Vlna nevole, která se zdvihla po oznámení zdražování vstupenek do zoologické zahrady ve Dvoře Králové nad Labem, přiměla její představitele nakonec vstupné rozdělit. Lidé budou moci zaplatit vstup jen do pěší části, nebo i do safari. Kdo chce vidět vše, ten si ale oproti loňsku připlatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolda39

Cena je úplně v poho

Normální vstupné, je to běžné vstupné jako v jiných zemích. Německo 10Euro a rodinná vstupenka 20euro. Takže normální sazba. R^

0/0
1.6.2011 17:42

svitavka

Ceny

Cena vstupenek mi připadá vysoká, ZOO navštěvují většinou rodiny s dětmi a ti mívají dost často hluboko do kapsy.Nám již děti dost povyrostly,přesto jsme ZOO loni opět navštívili.První nemilé překvapení nastalo hned u pokladny-z každé dřívější návštěvy mají ve svém cestovatelském deníčku pohlednici,kterou dostaly spolu se vstupenkou. Sbírají vstupenky z navštívených hradů,.zámků,většinou jsou hezky graficky upravené. Loni to byl jen obyčejný vybledlý lístek od kasy,jako když si koupíte rohlíky.Mám pocit,že rodinné vstupné bylo necelých 500Kč.

0/0
28.5.2011 23:07

cernahora

ZOO

Jinak iDnes ma opet nepresne informace pac vstupny pro pesi je 170 kc vcetne prohlidky safari

0/0
28.5.2011 9:03

cernahora

ZOO

Kdyz nekdo musi vjizdet autem do ZOO tak at si priplati,pac si to zrejme muze dovolit,bat miste vedeni ZOO tak to dam aspon za 1000 Kc a ne jen za 290 Kc

0/0
28.5.2011 9:01

persona-non-grata 2

Nehodlám podporovat Zoo, kde jsou hlavním výstavním

exponátem smrdící, čoudící a saze produkující plechovky!!Rv

0/0
27.5.2011 10:15

bitkar

docela

draha sranda ty zoo zahrady... skoro tri kila vyhodit jen tak, ze se nekde projdu a kouknu na par zalezlych zvirat. Je tam prijemne (obecne, treba v prazsky urcite), ale nevim jeslti to ma zrovna takovou cenu. Prijemne je i v parku.

0/0
27.5.2011 9:45

dodo-dodo

Re: docela

tak pokud tam jde nekdo ve 30°C a za plneho slunce, tak se nedivte, ze se zvirata schovavaji, ja tam zasadne jezdim, kdyz je lehce pod mrakem, teploty tak 20 max 25 a zvirata vzdy krasne ziva;-D

0/0
27.5.2011 12:44

(s)něžná žena

Nepotěšilo

Nepotěšilo mě, že nikde nebyla ani zmínka o "otci" královédvorské ZOO p. Josefu Vágnerovi. V květnu by mu bývalo bylo 83 let (narozen 26. května 1928), zemřel 6. května 2000.

Paní Holečková a spol. jen sklízí plody cizí práce. ;-€

0/0
27.5.2011 9:02

obambiodřekykunene4

Re: Nepotěšilo

s tím Josefem Vágnerem máte pravdu. Jinak musím říci, že paní Holečková je žena na svém místě. Svoji práci dělá dobře a ZOO pod jejím vedení vzkvétá. A nemotal bych do toho žádnou politiku(i když i na této úrovni se samozřejmě odehrávají tvrdé zákulisní bitky). Důležité jsou výsledky a ty paní Holečková má. (např. nosorožci);-)

0/0
27.5.2011 10:02

martop

Re: Nepotěšilo

Pane Holečku, jaký úspěch má Holečková s nosorožci?

0/0
27.5.2011 10:17

obambiodřekykunene4

Re: Nepotěšilo

ad1) nejmenuji se Holeček a s paní Holečkovou nemám nic společného...ad2)jestli si myslíte, že genofond severního poddruhu nosorožce tuponosého(bílého) se dá ještě zachránit, tak  jste na velkém omylu nebo velice naivní. Zvrácenost hlášek  typu: nosorožcům je lépe v zoo než v Africe nechci ani komentovat.....na rozdíl od vás, si pamatuji ještě zoo s panem Vágnerem a jeho importovanou zvěří, takže si dovolím posuzovat, jakou proměnou od jeho časů zoo prošla....a myslím si, že je to jedna z nejlepších zoo u nás. Nikdo nikoho nenutí, aby do zoo jel, otázka svobodné volby, víme?;-)

0/0
27.5.2011 11:16

martop

Re: Nepotěšilo

Tím spíše, že se pane Holečku nedá genofond zachránit, je krok Vaší chráněnkyně na nic. Ostatně jako všechny kroky v ZOO. Těží jen z toho, co tam udělal Vágner, zahrada je dodnes jeho dílo.

0/0
27.5.2011 11:19

obambiodřekykunene4

Re: Nepotěšilo

paní Holečková je ta, která musí rozhodovat a mít zodpovědnost. Takhle to funguje ve všech oborech lidské společnosti.Ono kritizovat umí každý, že? Je mnoho povolaných, ale málo vyvolených. Souhlasím s tím, že základy a mustr zoo DKNL dal J. Vágner. Docela bych rád věděl, co se tak zásadního pro zoo paní Holečkové nepodařilo?

0/0
27.5.2011 11:25

josef1

Re: Nepotěšilo

Já to vidím trochu jinak. Asi nemám k pí Holečkové ten správný vztah.

A to co vy, bych si netroufl nikdy tvrdit. A už vůbec ne to o jejích "zásluhách" o nosorožce!!!;-€

0/0
27.5.2011 10:19

obambiodřekykunene4

Re: Nepotěšilo

Zkuste mi vysvětlit, kde je nosorožcům lépe?;-)

0/0
27.5.2011 11:18

martop

Re: Nepotěšilo

Prej vzkvétá tyve. Ta ZOO vypadá úplně přesně, jak při odchodu pana Vágnera. Jen je hůře vidět na slony a pár zvířat chcíplo. Ta politický figura tam nedokázala zhola nic.

0/0
27.5.2011 10:43

obambiodřekykunene4

Re: Nepotěšilo

Inu, ono to je tak, že zvířata umírají, stejně tak jako lidé. To by jeden neřekl, že? A dokonce i maroděj....:-P

0/0
27.5.2011 11:21

(s)něžná žena

Dotaz

Je pravda, že švagrem ředitelky ZOO Dany Holečkové je býv. poslanec a exministr financí Vlastimil Tlustý?

0/0
27.5.2011 8:57

Honx

Re: Dotaz

Jakou to má souvislost s čímkoliv ohledně vstupného?

0/0
27.5.2011 9:07

jeen001

Re: Dotaz

Vše souvisí se vším. :-P

Ostatně tato madam tam byla dosazena na základě politických čachrů. Zasvěcení říkají, že svou prací a kvalifikací by na to místo nikdy nedosáhla. Vlastík pomohl.

0/0
27.5.2011 9:12

jeen001

Re: Dotaz

Asi ano. Ostatně více o ZOO DK viz Safari Archa:

http://www.safariarcha.cz/phprs/search.php?rsvelikost=sab&rstext=all-phpRS-all&rstema=1

0/0
27.5.2011 9:09

Honx

JAK bude vypadat ZOO pro PĚŠÍ

Na stránkách ZOO o tom není ani zmínka. Je sice fajn že nakonec "cena zůstala stejná" ale nikde se neuvádí nakolik se zmenšila plocha kterou jde navštívit pěšky a jaká zvířata se z prostoru pro pěší přesunula na Safari.

0/0
27.5.2011 8:48

ingarchkrasa

Uvidíme...

Taky jsem zvědav jak se změní návštěvnost.  Nejsem znalec a asi nedokážu ocenit nějaké super vzácné exempláře. Prostě bych navštívil zoo a safari. Ale když pojedeme celá rodina (3 ks), to je tisícovka a to tedy nedám. Bohužel, safari se bude muset obejít bez nás.

0/0
27.5.2011 7:14

albert10

Re: Uvidíme...

Safari je úplně o ničem (tedy co se zvířat týče, autobus se dětem líbí), takže není čeho litovat.

0/0
27.5.2011 9:03

petr____22

Pesi cast

Cena za pesi cast sice zustava stejna, ale pohledem na mapu vidim, ze se jeji plocha zmensila asi tak na jednu polovinu. Takze 170 Kc s tim ze 2/3 ZOO neuvidim vubec a nebo 290 Kc za celou ZOO, coz je myslim nejvyssi cena v republice. Obavam se ze po pocatecnim nadseni, kdy si safari prijdou navstevnici vyzkouset, se budou pocty navstevniku vyrazne snizovat. Navic safari bus byl predtim v cene vstupenky, coz podle popisu nebude (170 Kc pouze pesi cast). Vsak uvidime, jak se od 1. cervna zmeni navstevnost. Napad zvetseni safari ma neco do sebe, to co bude odrazovat navstevniky je ta vysoka cena.

0/0
27.5.2011 0:15

bitkar

Re: Pesi cast

R^

0/0
27.5.2011 9:46

p_n_2

Nejspíš nejdražší ZOO v ČR, zdaleka ne nejlepší,

spíš žijící z dřívější "safari slávy" a ještě se jim to zdá málo...  možná by představitelé mohli vytáhnout hlavu z písku od surikat a vyjet se podívat co se nabízí za menší vstupné jinde (Praha, Zlín nebo Vídeň, k jejímuž vstupnému se dvůr rychle blíží).

Jinak teda mě přišlo daleko hezčí projet se po safari tím autobusem, má to takové kouzlo než se tam štrachat autem, kterým pojedu 3 hodiny do ZOO a pak zase zpátky. Ale za ty peníze letos vynechám i když budu ve Dvoře trávit víkend.

0/0
26.5.2011 22:31

obambiodřekykunene4

Re: Nejspíš nejdražší ZOO v ČR, zdaleka ne nejlepší,

Víte, ne nadarmo se říká Zoo v DKNL " Malá česká Afrika"(lehce parafrázováno). Pokud jste jen návštěvník a ne fajnšmekr, tak vám unikne, jaké unikátní kousky(druhově  biodiverzita) Vám tato Zoo nabízí. Afrika pod Krkonošema nemá chybu.....a cena s tím nemá, co do činění...PS: Pokud jste přesto naštván, že musíte tolik platit, odleťte do Afriky, přesto tam neuvidíte tolik zástupců její fauny, jako v Zoo DKNL(myšleno na jednom místě, viděno v jednom dni)...;-)

0/0
26.5.2011 23:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.