Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pitbulteriér se vytrhl majitelce a zakousl bišonka a jezevčíka

Hned dva psy zabil v pondělí večer neovladatelný pitbulteriér v Hradci Králové. Pes se vytrhl majitelce z postroje a vodítka, když ve Václavkově ulici spatřil malého bišonka běhajícího na volno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gabriella7

Upřímnou soustrast

Upřimnou soustrast vlastníkum pejsku...Máme doma středně velkého ořecha a je to milovaný člen rodiny, obzvlášte babičky. Kdyby se mu něco stalo, tak mi to žádné finanční ohodnocení nenahradí. Nesnáším, jak si lidi dnes pořizují tyto bojové "modni" psy. Jde to blbě vychovát a pořád tam je genetická dispozice, že mu jednou něco přeletí přes nos a začne být agresivní. Takové psy, jen pro poučené majitele. Já jsem fanda psu pro děti a pro duchodce.

Jinak také chodím se svým psem bez vodítka, jenže je to podél řeky na okraji města, tam se muže vyběhat, pohonit zajíce a je spokojený. Jakmile jsem na ulici, bez vodítka bych se ho bála pustit.

0/0
11.6.2011 9:06

Monia9

Lidská hloupost

Sem znechucená z toho co tu čtu..to sem píšou jenom lidi co nesnášejí psi???

Všechno je samozřejmě o výcviku psa, takže lidé, kteří mají psi navolno vědí, že je pes poslouchá a nemá sklony k napadání zvířat a lidí. A těm, kteří jsou nezvladatelní jako v tomto článku nepomůže jak je vidět ani vodítko.

To že se teď rozmáhá fobie z větších psů je fakt smutný!!

0/0
8.6.2011 12:03

Kidkid

Re: Lidská hloupost

Nesouhlasím s Vámi. Předně městská vyhláška praví, že psi mají být na vodítku a s košíkem a je jedno, zda je to doga a nebo čivava. Tvrdit, že pes co poslouchá může být na volno je nesmysl. Pokud chce někdo mít psa na volno, ať jej má někde na svojí zahradě. Je řada psů co neposlechne a jistě by Vám dost řidičů řeklo, jaké je to přejet "poslušného" psa, co se bezhlavě vrhnul přes silnici.

Naopak máte pravdu v tom, že si lidé pořizují "módní" plemena, která nezvládnou ani výcvikem, ani socializací a navíc nejsou ani fyzicky dost silní, aby takového psa vůbec udrželi. Mnohokrát jsem viděl "vlajícího" majitele psa, kterého vláčel jeho miláček kam jej napadlo.

Osobně si myslím, že majitelé psů by měli povinně složit zkoušky z poslušnosti a pokud by je nesložili, tak by jim měl být pes odebrán.

Kdyby pitbulterier v tomto případu měl pořádný výcvik, tak se nic nestalo a udrželo by jej i dítě.

0/0
10.6.2011 15:14

CUPR

..a zase Cenknerovci

Další z průserů nechvalné rodiny Cenknerovců. Byla to jen otázka času a díky Bohu, že tam nešlo nějaké malé dítě. Křehotinka paní Cenknerová toho psa absolutně při venčení nezvládala. Z postroje se jí nevyvlékl - to ona ho jen neudržela. Taky se divím, že ti ostatní nechávají psy běhat volně. Tak tohle byla dost tvrdá škola a o pár hiven na trávníku méně.

+1/0
7.6.2011 23:41

Smrť

Re: ..a zase Cenknerovci

Kdyby byl bišonek uvázaný a majitelka ho zvedla třeba do náruče, pravděpodobně by ve snaze dostat psíka pokousal i ji, takže je celkem bezpředmětné, že bišonek pobíhal na volno. Málo platné, pitbull je rasa pověstná agresivitou vůči ostatním psům (ikdyž se samozřejmě najdou výjimky - převážně mezi fenami). Dle mého názoru by měl každý majitel psa prokázat, že své zvíře ovládá - pokud ne, měl by pes být venčen zásadně na vodítku a s náhubkem. taky v blízkém sousedství máme manželský pár s absolutně nevychovaným ridgebackem, takže nevycházím z domu bez kasru. On psa stěží udrží, ona vůbec ne, tak ho nechává běhat volně, bez náhubku - i stovky metrů dalekoRvRvRv

0/0
8.6.2011 9:24

AntiPolicajt1

Re: ..a zase Cenknerovci

Nabudúce, keď bude pani von a pes pustený, zavolať políciu, nech zastrelia jedného alebo druhého, teda pani alebo psa, ale lepšie bude asi pani, pes nemože za to, že ona je sliepka.

+1/0
9.6.2011 7:43

Lenka S.

Ach..

Nechci si ani představovat co majitelé těch psíků přežili a jak dlouho a těžce se z toho budou vzpamatovávat :-(

0/0
7.6.2011 19:12

Toranoko

Re: Ach..

Skoda na obou zviratech... hm, porad je to holt vec... skoda by mi byla s prominutim uplne u pr.. :-/

0/0
7.6.2011 22:24

AntiPolicajt1

Re: Ach..

Podľa mňa aj človek je len vec, respektíve zviera je viac ako človek. Už ste videli psa alebo žirafu podrezať niekomu krk, lebo nie  je moslim alebo zabil tiger antilopu pre 200 korún? Šaty robia človeka, hm, len či človek je to najlepšie, čo može byť, nemyslím si. Aby ste si nemysleli, nie som žiadny ochranár alebo nejaká sekta, ale človek je fakt hnoj.

0/0
9.6.2011 7:47

CUPR

Re: Ach..

Choď niekam do hlbokeho lesa a daj si tam poriadnych par facek ty somár a to hned za tu Tvoju prvú vetu.

0/0
9.6.2011 8:03

AntiPolicajt1

Ahoj

V hlbokom lese by som nestretol také jednoduché stvorenie ako ste vy, sila vašich argumentov ma ohromila, neviem, čo na to povedať ;-D alebo máte nejaké video, kde zviera podrezalo iné zviera len tak alebo vyvraždila jeho rodinu, len tak alebo pre zlatú retiazku? Sem s ním.

0/0
9.6.2011 8:09

CUPR

Re: Ahoj

No comment a Bůh s Tebou chudáku keď považuješ človeka za vec! 8-o

0/0
9.6.2011 13:20

AntiPolicajt1

Re: Ahoj

Boh neexistuje. Človek je menej ako vec, vec nepodreže človeka a neubije ho železnou tyčou pre 200 korún alebo pre drogy.

0/0
9.6.2011 13:27

Radek G

názor

Je mě zle z některých dnešních majitelů psů... Mě se nedávno stalo, že mého psa při venčení napadl Ridgeback. Jeden idiot ho měl "zajištěného" za plotem, který by přeskočil i jezevčík. Někteří majitelé psů jsou nemyslící dementi Rv

0/0
7.6.2011 19:12

Lenka S.

Re: názor

Tak tak..U nás hned ve vedlejším vchodě bydlí pár s pitbulem, vodí jej na 5m flexině takže když se mu zachce psa přes ulici nebude s tou šnůrkou mít nejmenší problém..Navíc ten chlap kdykoliv potkají malého psa na toho svojeho dělá "hele ....... hračka, podívej tam máš hračku, di si pohrát s hračkou "..Z takových lidí je mi na zvracení a hned bych jim toho psa zabavila, páč je jen otázka času kdy to dopadne jak v článku...

0/0
7.6.2011 19:18

stenley67

!!!!!!!!

Ten pitbul byl od toho mopslíka a jezevčíka na 100% vyprovokován,protože psi bezdůvodně nikdy neútočí!!Že,vážení pejskaři!!!!!!RvRv:-(

+1/0
7.6.2011 18:38

Big-M

Re: !!!!!!!!

Šel potrestat volně pobíhající psy, což městská vyhláška zakazuje. Nebo měl vztek, že musí být na vodítku a jiní psi si mohou běhat.  Ale  pravdou je, že ho panička o podstatně nižší hmotnosti prostě a jednoduše nezvládla, nejen fyzicky, ale i výchovně. Ona zaslouží potrestat, ne ten pes, toho - patrně - utratí.

0/0
7.6.2011 19:49

Toranoko

Re: !!!!!!!!

No, on taky v momente trestani nebyl na voditku, tudiz tu vyhlasku porusil taky :-/

0/0
7.6.2011 22:15

Sidonie_11

Hrůza!

Musí to být hrozný pohled, jak vám cizí psisko rdousí vašeho mazlíčka. :( V tomto případě je jedno, jestli byl bišonek na vodítku, nebo ne - pitbul po něm prostě šel a i kdyby byl bišonek na vodítku (obvykle na tom dlouhém, navíjecím), tak než by ho majitelka stáhla k sobě, neměl by šanci. :-( Navíc by hrozilo, že v "zápalu boje" pokouše pitbul i tu paní. Největší díl viny vidím na straně majitelky/venčitelky pitbula - když ho neudrží, tak ať s ním ven nechodí!

Je to asi 10 let zpátky, co v naší ulici podobně skončil život jednoho pudla - vlčák bydlící ob dům mu prokousnul plíce, jakákoliv pomoc byla zbytečná. Nejhorší na tom je, že vlčák byl veden jako služební (policejní či nějaké ochranky)!!!!

0/0
7.6.2011 18:00

Toranoko

Re: Hrůza!

Presne, taky jsem toho nazoru.. mam bolonacka, coz je vlastne bisonek.. hruza.. jezevcika jsme meli predtim..

Nedovedu si to predstavit a ani nechci :-/;-€

0/0
7.6.2011 22:17

Sidonie_11

Re: Hrůza!

Mně stačí si jenom vzpomenout na ten šílený kvikot, když ten vlčák pokousal chudáčka pudla, a pak pohled na chudáka majitele pudlíka, jak s ním v náručí zvoní na sousedy... A říkám - i když má veterinář ordinaci hned ve vedlejší ulici, jakákoliv snaha o záchranu byla marná. :-( Ten vlčák byl vedený jako služební jenom proto, aby za něj nemuseli platit poplatky, jinak byl totálně nevychovaný, nějakým způsobem poslouchal jenom pána, jeho manželku, která však byla venku častěji, už ne. Když jsem se vracela z procházky s naším psíkem a viděla tohoto vlčáka pobíhat venku, kolikrát jsem radši obešla ještě blok, abych se dostala k domu opačnou stranou = bezpečněji.

0/0
7.6.2011 22:29

edafon

asi nejlepší bude

když si lidi do paneláků nebudou pořizovat psy, nebudou pak s nima otravovat na každým rohu a ještě na volno...když přeci jejich pejsek se potřebuje proběhnout, když je celej dne zavřenej - ale kdo ho tam zavřel. Dejte si je všichni na vodítka a bude, když poletí velkej pes na malýho, tak si ho může dotyčmá aspoň přitáhnout a zvednout - no co - ale to by se muselo myslet hlavoua ne zadkem...

aneb jak říkal včera kamarád - seděl na rybách, neházejte tam sa, jsou tady sumci - paní nevěřila, hodila jezevčka do vody a chlamst - jezevčík nebyl a paní byla taky v šoku - no holt ty paní a malý pejskové mají něco do sebe...

0/0
7.6.2011 17:56

Toranoko

Re: asi nejlepší bude

Pokud byste pozorne cetl, zjistil byste, ze ten pes (velky) na voditku byl, ale holt ho majitelka neudrzela.. to, jestli je na voditku napadeny pes, je podle me celkem min podstatne, protoze jak tu nekdo psal, pokud ho mate na tom navijecim, pritahnout ho nestihnete...

Jestli bydlel v panelaku, to tezko rict, ale s temi nevybehanymi zviraty celkem souhlasim, obzvlast velkeho psa bych do bytu nechtela.. ten muj ma v tomhle pocasi za pul hodky dost :-)

0/0
7.6.2011 22:20

edafon

Re: asi nejlepší bude

tak mam mit poradny vybaveni plati pro oboji - jak maly tak velky psy - kdyz on je takovej malej hodnej atd...

0/0
8.6.2011 20:51

petkas75

Zajímavé

je, že náš pes (JRT) také nejvíc nesnáší bišonky. To je pak taky jak smyslů zbavený.

0/0
7.6.2011 14:40

rachotlebek

Re: Zajímavé

naše fena (taky JRT) pro jistotu nesnáší všechny pejsky i fenky.:-/

0/0
7.6.2011 15:49

Politolog333

Nepříjemný zážitek

Už se mi taky stalo něco podobného, majitelce utekl pitbul a napadl mi křížence čivavy(cca 7 kg). Bylo z toho léčení na měsíc a za skoro 20 litrů a to byl ještě zázrak, že to přežila... S takovými bojovými psy by se nemělo chodit ven bez košíku.

0/0
7.6.2011 14:21

bodlinka

Re: Nepříjemný zážitek

No, viděla jsem i vážná zranění způsobené košíkem...bez košíku jsou to penetrující rány, odtržené podkoží, střeva venku, s košíkem zlomeniny, pneumothorax, otřes mozku, pohmožděniny...máte pravdu, že bez košíku je to horší, ale jenom košík tohle nevyřeší.

Dnes jsem měla v ordinaci pokousaného psa - utekl na něj ze zahrady "vlčák", prostě takový ten velký kříženec se stojacíma ušima ala NO, a majitel když se přišoural tak se zmohl jenom na "už to dlouho neudělal". Tam je problém. Že někteří lidi jsou cenzored, a když si pořídí většího nebo silnějšího psa, tak je z toho masakr.

Taky se mi tady byl ptát takový dědula, jestli může dát psovi takovou tu návnadu, kterou se proti vzteklině očkují lišky. On že si totiž pořídil na hlídání kavkazáka a ten je strašně ostrý a  nikomu nedovolí aby na něj sáhl, takže že by přišel veterinář za ním nehrozí, a k veterináři ho vzít nemůže, protože on nedovolí aby se na něj sahalo vlastně ani jemu. Tenhle pes, když jednou uteče, to teprve budou jatka.

0/0
7.6.2011 14:27

6459

Jednoznačně vina majitele...

Já se většinou bulíků a pitů zastávám, určitě to není chyba psa, ale majitele, to je asi bez debat, ale nějak nechápu, jak by asi tak proti tomuhle pomohlo, kdyby měla paní bišonka uvázaného, stejně by to nepřežil. A také si myslím, že být tam dítě, tak mu pes nic neudělá. Psi jsou většinou agresivní jen na ostatní psy a lidi milují.

0/0
7.6.2011 13:12

tojsouveci

Re: Jednoznačně vina majitele...

Psi milují lidi? Jako všecjny ostatní kromě své "rodiny"? A na to jste přišel jak? 8-o

0/0
7.6.2011 13:45

sadd

Re: Jednoznačně vina majitele...

Bych to viděl tak, že po dítěti by nešel. Ale pokud by se připletlo do rvačky dvou psů, tak by mohlo utržit pár šrámu.  Ale to platí o všech psích rvačkách nejen o těch, kde je pitbul. Ale pokud pes měl 50kg, tak to pitbul nebyl. A kdyby přece jen ano, tak bych ho teda na vycházce s mým pitbulem a RR potkat nechtěl :)

0/0
7.6.2011 13:55

Stoura

Re: Jednoznačně vina majitele...

Obecně to asi neplatí. Ale někteří psi mají rádi prakticky všechny lidi.

0/0
7.6.2011 13:58

Satan 16 2

Re: Jednoznačně vina majitele...

Ono se to dá i otočit. Někteří lidé mají rádi všechny psi. Ale když si můžou vybrat, tak dávají přednost těm mladším.

0/0
7.6.2011 14:01

Lapan

Re: Jednoznačně vina majitele...

No u některých bitbulů to tak skutečně je - lidi bezmezně milují,ale ostatní psy jsou pro ně jen kořist což v USA obykle řeší pokusem o převýchovu a pokud i tohle selže je takový pes mezmilosti utracen.

0/0
7.6.2011 15:09

Merlouska

Re: Jednoznačně vina majitele...

ono na tomhle neco bude - sestrenka ma labradora a asi pred 2 mesici je napadl taky nejaky ten "bul" (fena), zakousla se mu do krku (prezil docela se stestim, byt to o kousek vedle, je po nem) sestrenka si sveho labradora branila, fenu se snazila odtahnout, nechovala se k ni zrovna v rukavickach, a presto ji neublizila, sla vylozene jen po jejim psovi. kdyz se ji podarilo sveho labradora zalehnout, tak si fena nasla novou obet, nejake stenatko, toho majitelka vzala do naruci, tak ta schytala kousanec, ale vesmes jen proto, ze se ta bestie netrefila do stenete..

0/0
7.6.2011 14:34

Mouchard revival

vietnami...

ho odkoupí...

0/0
7.6.2011 12:33

Sallmi

Ach ti novináři

Pitbulterier vážící 50kg? To musel bejt pěknej tlusťoch. A nebo to spíš pit vůbec nebyl.

0/0
7.6.2011 11:58

sampis

Re: Ach ti novináři

No měl pěta třicet, to je skoro čtyřivet a to je bezmála padesát ;-))

0/0
7.6.2011 12:26

wrah

Re: Ach ti novináři

Pan redaktor patrně patří k těm, co mezi pitbully zařadí i rotvajlera a dobrmana. Vinen je ten, kdo onoho ostrého psa nevychoval, tipoval bych to na manžela nebo synáčka, ženy obvykle po podobných psech netouží. Bohužel, lidé si pořizují psy které nevychovají a nezvládnou a toto je výsledek. Chudinka bišonek, ale co kdyby tam bylo malé dítě? Bohužel mě nenapadá, jak podobným situacím předcházet, snad jedině, kdyby každý předem věděl, že následné pokuty jsou v řádu statisíců.

0/0
7.6.2011 12:32

Krištof

Re: Ach ti novináři

Tady to klidně stotisíce může dělat. Pokud majitelku bišonka museli odvést do nemocnice s šokem, může se z toho léčit měsíce a mít i trvalé následky. Určitě měla doma několik dalších lidí co byli na bišonovi psychicky závislí a už jsou v nemocnici taky. Chce to šikovného právníka. Nicméně bišona jim to stejně nevrátí. Ale majitel bulíka, nebo co to vlastně bylo, si to bude ještě dlouho pamatovat.

0/0
7.6.2011 12:56

Rickr

Ach ta češtin!

Hned dva psi zabil...

Původně jsem to chápal, že vypadlo koncové -i ve slově zabili a dumal jsem nad Bišonkem, trhajícím na kusy Pitbula, ale pak jsem zjistil, že akorát autor trhá na kusy pravidla pravopisu :-(

0/0
7.6.2011 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.