Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vedení hradeckého magistrátu plánuje postavit parkovací dům pro kola

Cyklisté v Hradci Králové by se mohli přestat bát o svá kola. V budoucnu by si je mohli uložit do speciálního parkovacího domu pro bicykly. První by mohl vzniknout už příští rok na Brněnské třídě. Jen do konce července letos zmizelo z hradeckých ulic asi pět set kol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DustMaker

Hmmm...

Nejdřív jsem byl zvědav, ale teď si myslím, že je to blbost dávat to na Brněnskou ke Carrefouru (či co to teď je). Já se rád pohybuju po HK na kole, do města ale jezdím omezeně, právě z důvodů obavy z krádeže. Ale tam jet na kole na nákup to si neumím tak nějak předtsavit, kdybych si jel pro potraviny tak jedu autem, poněvadž to na kole nepoberu, pokud bych si jel koupit obuv/oblečení, taky jedu autem, abych tam nedorazil splavnej jak myš. Podle mě to má smysl u nádraží třeba, či u magistrátu, ale ne na Brněnské.

0/0
23.8.2011 10:08

Zabilikennyho

Bravo

Ještě že už tam nejsou páni Herman s Divíškem. Člověk by se divil, jak takový "Korálový útes" může snadno dostat i parkování pro kola. 30 kč na hodinu  za zaparkování mé Esky? Ne, děkuji....

0/0
22.8.2011 11:12

Rubik1

Nějak mi uniká smysl

Jen aby chtěli ti cyklisti najednou jezdit právě na Brněnskou třídu, když doposud jezdí po celém městě, podle toho, kam potřebují.

Myslím, že ti cyklisti co ušetří za parkování kola si raději jednou za čas na jízdu po Hradci koupí kolo nové než aby ho parkovali za peníze, a navíc kde se jim to nehodí.

0/0
22.8.2011 0:53

IMK

Nestačím zírat

Není Šanghaj náhodou malinko větší a hustěji osídlená, než Hradec? Mohl by být důvod, proč tam mají parkovací domy, zatímco nikde v Evropě nejsou...

Také jsem si nevšiml, že by Amsterdamu dělaly ostudu ty tisíce kol před nádražím.

A jak to bude úsporné - jenom 2000,-Kč za měsíc plus asi pár drobností jako platy hlídačů, administrativa kolem poplatků a pod.

No ale jinak je to výborný způsob, jak podpořit pěší chůzi - člověk si jí užije opravdu dost, než si dojde přes půl města do parkovacího domu pro kolo.

0/0
21.8.2011 22:57

srnec

Bordel

Cyklisté jsou vši hradeckých silnic. Nevím, co je to za plýtvání jim ještě stavět parkovací místa.

0/0
21.8.2011 18:27

srnec

Re: Bordel

Auto není pomalu už kde zaparkovat, nebo jsou všude ty přiblblý parkovací automaty. Cesty samá díra.  Už jsem zase naštvanej a to je slabý slovo...

0/0
21.8.2011 18:39

pppqqq

Re: Bordel

Auta jsou zase vši hradeckých ulic a chodníků.

0/0
22.8.2011 9:43

Franta-z-Masny

HK

Hradec považuji za jedno z nejlepších, ne-li nejlepší město u nás.

0/0
21.8.2011 16:41

všeplatič

Hradec Králové opět ukázal...

...že zde máme zastupitelstvo opravdu s myšlením pro lidi - zavedli placené parkování pomalu i na semaforech, poslední zbytky volných prostranství nechali zastavit, nebo se to případně plánuje, člověka v centru pomalu nepotkáte ani  odpoledne , ale hlavní je,  že  lidé začnou nadšeně jezdit na kolách přes naše krásné cesty uvnitř městských okruhů, kde je každých sto metrů křižovatka a zelená vlna je mizerně nastavená i pro auta - natož pro kolaře...

0/0
21.8.2011 16:29

feese

Re: Hradec Králové opět ukázal...

Cyklisto, veď kolo! případně Cyklisto, sesedni z kola! Dle mého pozorování nejčastější značka na hradeckých cyklostezkách :-/

0/0
21.8.2011 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.