Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovka odhodila dodávku do protisměru a zastavila výpadovku z Hradce

Hromadná nehoda čtyř aut v odpolední špičce výrazně zkomplikovala provoz na výpadovce z Hradce Králové na Hořice, Jičín a dál do Libereckého kraje. Vše začalo nárazem staré škodovky do dodávky odbočující vlevo. Ta skončila v protisměru a v Koutníkově ulici se začaly tvořit dlouhé kolony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pri-placeni-se-prosim-usmivejte

Ta fotka je nesmysl.

Na fotce u článku je jasná Škoda Felicia (následník favorita) ještě před faceliftem (maska bez tzv. grilu). Kromě toho - z daného zásahu zcela jistě není, protože jinak by byly fotky i u popisu zásahu na webu HZS Královéhradeckého kraje, což nejsou ( http://www.hzshk.cz/cs/uvodni-strana/zasahy-jednotek-po/zasah-31976/ ).

K označení aut - "embéčko" se říkalo 1000 právě podle toho MB za číslem, laici ale říkali "embéčko" i typu 100, Kdo se ale trochu o auta zajímal, používal už pro typ 100 název "stovka". Jinak se ale nedivím, že to dnešní generaci splývá - kromě vyjímek už pamatují "stovky" a "tisícovky" jen jako stará auta ( typ 105/120 se vyráběl od roku 1977) a kdo ze čtenářů je tady narozený dříve ;-D

0/0
24.8.2011 21:38

ČSLA

to se mi snad zdá,

Škoda 100, neboli embéčko, je snad dnes už veterán, ne? copak někdo jezdí s veteránem tak, že způsobí nehodu???? 8-o8-o ano, přiznávám, občas u Penny marketu v Tanvaldě či jiným městečkách vídám stařičké manželské páry v tisícovce(Škoda 1000MB), alle to je vážně obroská rarita anvíc tito nejezdí rychle a riskantně!

Vidim to na případ kdy si někdo pjčil veterána, jel vyzkoušet co to autíčko o výkonu 33 kiloWat umí a nešťastná náhoda tomu dala, že přehlídl Ducato. Škdoa lidského života, škoda veterána. Auta starší dvaceti let by už neměla bourat.

0/0
24.8.2011 19:24

misticjoe

Re: to se mi snad zdá,

no tak na fotce od hasicu je jasnej Favorit... nikdo navic neumrel, bo pisou, ze ridici melimaximalne odreniny... a mbcko ma motor vzadu - to by se spis srolovalo, nez odhodilo dodavku.

0/0
24.8.2011 19:35

Danoch

Re: to se mi snad zdá,

Obavam se, ze jste oba vedle jak ta jedle, nebo vam jednotlive skodovacke typy splyvaji ( skodovka jako skodovka). Na fotce je Felicia.;-D

+1/0
24.8.2011 19:49

i-vet

Re: to se mi snad zdá,

taky myslím že je to felda, byla jsem se mrknout z okna na tu miji kočičku:-)

0/0
24.8.2011 20:01

ČSLA

Re: to se mi snad zdá,

vy jste ten článek vůbec nečetl, že jo

0/0
24.8.2011 20:19

Danoch

Re: to se mi snad zdá,

Dovolim si odkazat na svuj nasledujici prispevek z 19:55

0/0
24.8.2011 20:30

Danoch

Re: to se mi snad zdá,

A jeste: kdyz pisu Felicia, myslim tim nastupce Favorita. Bud nas v tomto clanku mystifikuje fotograf od hasicu, nebo autor clanku, nebo jim jen vypadlo to obligatni: ILUSTRACNI FOTO.

+1/0
24.8.2011 19:55

Honza13

Re: to se mi snad zdá,

Škoda 100 není embéčko. Embéčko je Škoda 1000MB. Rozdíl podstatný.

0/0
24.8.2011 20:37

ČSLA

Re: to se mi snad zdá,

ale prdlájs, proč dneska musej lid ze všeho dlat vědu? embéčka jsou samozřejmě obě auta, ale 1000MB se spíš říkalo tisícovka a pro stovku se ujalo název embéčko. Aspoň tady na liberecku.

0/0
24.8.2011 20:47

fleeczech

Re: to se mi snad zdá,

Jako sorry ale jakou vědu? Jak "jsou obě samozřejmě embéčka", když mají společnou tak střechu a motor?8-o Právě že 1000MB se říkalo "tisícovka" nebo "embéčko" (proč asi, záhada, co?) dřív, než vznikla š100, které se pak pro odlišení od staršího "embčéčka" říkalo "stovka" nebo "kilárna". Trochu nedává smysl novějšímu modelu říkat stejně jako staršímu, ne? Většinou je potřeba to nějak odlišit. Hlavně když v názvu "Škoda 100/110" není po písmenech M nebo B ani stopy:-)

0/0
25.8.2011 9:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.