- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na sklerozu :) Taky se mi to stalo. I když je pravda, ze nezkušení většinou zatahují ruční brzdu. Můj případ, vedro klima, jeste sem v autě něco hledal a pak už sem tam kvalt nedal. Překvapení když po návratu stalo auto jinde :) Nastesti se nic nestalo, ale myšlenka ze by tam někdo šel nic moc. Jinak mam otázku neutrál se opravdu zařazuje? :)
Jó, tyhle "zkušený" řidiče znám. Naposledy mě jeden poučoval, že ruční brzdu používá jen vůl, on tam vždy nechá rychlost Já pro jistotu používám ručku i s automatem na stupni P. No jo, jsem začátečník, ale aspoň mi neujede "zabržděný" auto
A vidíte, mýlíte se. Stát se vám to může a řeknu vám jak. Stejně jako tomu v článku vám jednou zarezatí lanka od ruční brzdy. Pokud ji nebudete zkoušet i bez parkovací polohy, jako že ji nepotřebujete používat při rozjezdech do kopce díky automatické převodovce, tak je dost pravděpodobné, že si nevšimnete, že už nezabírá. Myslíte si, že pořád dobře funguje parkovací poloha převodovky? Ano, ale jen když obě kola (zřejmě máte náhon na přední) stojí na nesmekavém povrchu. Stačí, když zaparkujete v mírném kopci s pravým předním kolem na ledě.vystoupíte z auta, pravé kolo se odlehčí a klidně až za chvíli se rozjede, protože diferenciál zablokovaný není. Pokud ale budete ruční brzdu kontrolovat, tak ta tomu zabrání. Jinak většina nehod se stává proto, že si je řidič o sobě příliš jistý.
ale špatně zabrzděné
vystoupit z auta u kostela.můžou při něm stát všichni svatí a i tak se něco stane