- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už bylo na čase, a super, že za tím takhle někdo jde. Pan Michalčík má pravdu. Zarostlé cesty a oprýskané červeno-bílé závory přes cesty u hranic by měly patřit minulosti. A obava z toho, že by zapadákov obžil? Jen si projeďte třebas podél rakousko-německé hranice. Nic se tam nezměnilo, přestože můžete překročit hranici i po polních cestách. Mimo tabulí, která informuje o existenci hranice nenajdete v přírodě a ani v kulturní krajině žádné stopy. Tak se do toho dejte! Je to málo, ale znamená to hodně!!!
Pokud pumpičkář vjede do zákazu vjezdu, porušuje pravidla silničního provozu. Tedy těch legálních přejezdů je pro kola ještě méně
Zase jednou příklad zbytečného článku napsaného člověkem, který se problému věnoval asi tak půl hodiny s pomocí vyhledávače.
Zato vy děláte úplný houby, jen tady nesmyslně žvatláte nad něčí prací.To strašně miluju tyhle "chytrolíny" co dokážou jen kecat.Tak hlavně že jste si to četl-měl jste se věnovat něčemu důležitějšímu....
Ikdyž autor nepřinesl nic nového i tak je článek přínosem....Za mě děkuji
Klasickou ukázkou neschopnosti za malé náklady-rozumný užitek je taky na východ od Bernartic (10km za Trutnovem)oblast Bečkov/Okrzeszin+Uniemysl. V Bečkově končí silnice. Dále pokračuje přirozený průsmyk (takže žádný kopec). Ale pro pěší (samozřejmě pak i pro cyklisty) je tento průsmyk prakticky neprůchodný. Stačila by i neasfaltová cesta dlouhá asi 1km (k asfaltové cestě v Polsku) a pro pěší i pro cyklisty by to mělo velký přínos. Takto musí buď na hlavní
silnici Trutnov-Bernartice-Královec-Lubawka a pak horem na Chelmsko Slaskie, nebo až dolů do Trutnova.
Přitom uvedená kilometrová i neasfaltová cesta by výrazně přiblížila (o cca až 20km) néjenom oblasti v Polsku, ale i celou oblast Broumovského výběžku včetně Adršpašsko-teplických skal.
souhlasím !! To Trutnov dal za 900 m cyklostesky kolem 17 mega a prý na to dostal dotaci z EU !!