Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za rozšíření Škodovky zaplatí i Vrchlabí, zóna může stát až 40 milionů

Nastartované rozšiřování továrny Škoda Auto ve Vrchlabí může radnici podkrkonošského města stát až 40 milionů korun. Právě takovou částkou by se mělo město podílet na přípravě průmyslové zóny, pokud dojde k maximálnímu navýšení kapacity plánované továrny na převodovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hňup

hm,

kolik asi bude potřeba kamionů na odvezení patnácti stovek převodovek ? a kde se budou vodlejvat  skříně ? a co na to krkonošská příroda a podkrkonošský životní protředí ? je to výhoda pro čr, že se nebudou připravovat v nsr vo čistej vzduch ?

0/0
5.10.2011 15:28

naroznej

Re: hm,

Jedna převodovka v kamionu moc místa nezabere. Takže bych si to tipnul tak na max 5 kamionů za den s převodovkami a tak max 10-20 kamionů s komponenty. Takže velice klidná fabrička po stránce dopravy. To dnes jich tam jezdí daleko více.

Jinak VW má po světě spousty hutních provozů , kde se odlévají bloky motorů , díly na převodovky a td. A tyto provozy mají dost volných kapacit. Nehledě na to , že v takové Číně či Indii jsou již také kvalitní slévárny , které dokážou vyrábět za "hubičku" a které se na český trh tlačí.

0/0
5.10.2011 15:57

dalnice

Re: hm,

Naopak. Nyní jich tam jezdí mnohokrát více. A nejvíc jich bude jezdit od letošní zimy. Škodovky se vyrábějí s letními pneu, jenže s nimi už od letoška nesmíte v zimě na silnici. Jenže nová auta se ve Vrchlabí převáží k nakládce na vlak po vlastní ose. Automobilka tu nemá vlečku, takže parta maníků jezdí auty ze závodu na nádraží celý den. Nyní se vše bude muset, pokud nedostane automobilka vyjímku, vozit ze závodu už jen kamiony. Zdejší nádraží už kvůli tomu připravuje propouštění.

0/0
7.10.2011 12:40

hňup

Re: hm,

no, tak to je dobrá informace. protože bude jezdit míň kamionů, musí se udělat novej povrch silnice z horek do vrchlabí....konec konců, nemusej jezdit po veřejný silnici, ty nový škodovky, ale můžou si koupit kus pozemku podél trati, od přejezdu u bejvalý ozdravovny je to na nádraží pár metrů....když už toho tolik koupili. ale vlečku za ty desítky let nedokázali postavit ani jako azv, aznp či wolkswagen...

0/0
11.10.2011 9:53

SCkPFjqnU

proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

copak ji tu stat dela patrona, porucnika nebo co?

0/0
5.10.2011 13:32

naroznej

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

Podobně idiotský příspěvek jsem tady čekal.

Kamaráde , jako investor vždy půjdeš tam , kde ti vytvoří nejlepší podmínky. A všichni se budou snažit , protože zaměstnáš spousty lidí , budeš vytvářet zisk  , ze ketrého budeš platit daně a tvůj přínos pro tvůj region bude obrovský.

Vrchlabí by bez Škodovky chcíplo. A fabriku na převodovky je možno postavit prakticky kdekoliv . Asi tak....

0/0
5.10.2011 13:37

SCkPFjqnU

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

Jo takze bez statnich investic to nejde, hmm. A jak to bude teda s tim setrenim?

0/0
5.10.2011 13:56

Dr. Fe(14)

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

Nejlíp se ušetří tím, že bude co nejvíc zaměstnaných - plátců daní (místo aby část z nich naopak byla na dávkách), že budou firmy prosperovat - platit daně atd. Ale pochopit to je zjevně nad tvoje možnosti.

0/0
5.10.2011 14:38

MikeXH

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

A komu asi jdou daně z podnikání škodovky (a subdodavatelů) ve Vrchlabí? Samozřejmě městu.

Jeden můj kamarád vlastní firmu s obratem ve stovkách milionů ročně a k jeho areálu vedla panelovka. Jednou se naštval a řekl starostovi města, že kamiony do jeho firmy nebudou jezdit po panelech, ať město cestu vyasfaltuje. Starosta se mu v první fázi vysmál. Kamarád mu řekl, že přesune sídlo firmy do jiného města. Tipni si, co se stalo do několika málo měsíců? Nápověda: dobře se po tom novém koberci k jeho firmě dneska jezdí ;)

Buď město dá ruku k dílu nebo přijde o výrazné příjmy do pokladny. U Vrchlabí je to složitější, ale spousta místních firem se na Škodovku naváže.

0/0
5.10.2011 15:08

wrah

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

Ten váš kamarád je velmi slušný člověk, protože namísto toho, aby místní zastupitele vydíral (jak to dělají velké firmy) tak jen požadoval přiměřenou příjezdovou cestu, když už si platí daně.

0/0
5.10.2011 15:54

Alex1966

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

Komu jdou daně? Prostudujte si prosím rozpočtové určení daní. Zejména DPPO a DPFO. Obce na nich mají PODÍL, což je něco jiného než když řeknete, že tu daň mají celou. A kdo má více než obce? Pro koho mají obce investovat, aby nemusel platit (tolik) na sociální dávky a podporu v nezaměstnanosti? Chytrému napověz.

http://www.mvcr.cz/clanek/v-novem-roce-nove-rozdeleni-dani-pro-obce.aspx

http://is.muni.cz/th/42415/esf_m/diplomovaprace_42415.pdf

0/0
6.10.2011 7:34

Občan-Svobodný

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

Od města se jedná o investici, která se mu vrátí.

0/0
5.10.2011 15:16

dalnice

Re: proc si ty upravy nezaplati skodovka sama?

Pokud by stát a město automobilce nevyšli vstříc, tak jako správný podnikatel škodovka zavře pobočky a zůstane jen v Boleslavi, kde je dálnice u fabriky, vlečka a vše blízko. Proč by se někdo kvůli zásobování neekonomicky kodrcal po okreskách do kotěhůlek Vrchlabí a Kvasiny.

0/0
7.10.2011 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.