- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolik asi bude potřeba kamionů na odvezení patnácti stovek převodovek ? a kde se budou vodlejvat skříně ? a co na to krkonošská příroda a podkrkonošský životní protředí ? je to výhoda pro čr, že se nebudou připravovat v nsr vo čistej vzduch ?
Jedna převodovka v kamionu moc místa nezabere. Takže bych si to tipnul tak na max 5 kamionů za den s převodovkami a tak max 10-20 kamionů s komponenty. Takže velice klidná fabrička po stránce dopravy. To dnes jich tam jezdí daleko více.
Jinak VW má po světě spousty hutních provozů , kde se odlévají bloky motorů , díly na převodovky a td. A tyto provozy mají dost volných kapacit. Nehledě na to , že v takové Číně či Indii jsou již také kvalitní slévárny , které dokážou vyrábět za "hubičku" a které se na český trh tlačí.
copak ji tu stat dela patrona, porucnika nebo co?
Podobně idiotský příspěvek jsem tady čekal.
Kamaráde , jako investor vždy půjdeš tam , kde ti vytvoří nejlepší podmínky. A všichni se budou snažit , protože zaměstnáš spousty lidí , budeš vytvářet zisk , ze ketrého budeš platit daně a tvůj přínos pro tvůj region bude obrovský.
Vrchlabí by bez Škodovky chcíplo. A fabriku na převodovky je možno postavit prakticky kdekoliv . Asi tak....