Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První letošní smrtelná nehoda. Mladík v audi narazil do stromu

Jen tři hodiny letošního roku uběhly, než se odehrála první dopravní nehoda s tragickými následky. Na Trutnovsku vyjel jednadvacetiletý řidič v audi mimo silnici a narazil do stromu. Záchranáři už mu nemohli pomoci. O dvanáct let starší spolujezdec skončil v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

macarát

Dobře,

že tam zrovna nešel po krajnici někdo nevinný.

0/0
2.1.2012 16:41

Dr.Ozd

Úplně to vidím....

pár hodin před tím si dali v nějakém baru s kamarády předsevzetí že letos budou opravdu fríííí,hodně kůůůl a taky in.Tomuto  to bohužel vydrželo pouze ty 3 hodiny....:-(

+1/0
2.1.2012 10:47

mladej.milionar

quattro

To asi nebylo Audi Quattro - náskok díky technice Rv

0/0
2.1.2012 9:55

Profesor_Nula

Ten úsek tam rozhodně není na nějakou

rychlostní zkoušku, navíc v tu dobu i trochu namrzalo a někde je sucho, někde zase asfalt jak kluziště. Přidejme si nepřiměřenou rychlost, což pořád nemusí být vyšší než max. povolená a neštěstí je na světě...

+1/0
2.1.2012 9:19

LVXH

Až dnes chápu,

jak jednoduché je soudit jiné a o jiných mluvit. Vím víc o této nehodě, než je napsáno v pár prázdných řádcích v novinách a už se asi nebudu dívat na podobné zprávy nikdy stejně. To si tu každý může vždycky odfrknout, co to bylo za debila v audině. Každá nehoda má svůj příběh... ...Nezapomeneme[>-]

0/0
2.1.2012 1:19

5x odstřelen z diskuzí

Re: Až dnes chápu,

A co víš víc? Tak nám napiš jak to bylo...

Myslím, že se tu diskutující víceméně nemýlí. A jediné,že víš víc je to, že .... možná jsi ho znal.

+1/0
2.1.2012 10:26

Pan_Tau

Re: Až dnes chápu,

Ano. A tento příběh zní - jel tak, že nezvládl řízení a napral to do stromu a to tak silně, že se zabil.

.

Druhá varianta je jedině sebevražda.

+1/0
2.1.2012 11:20

massa

tohle to je jen pro tebe kamo...

je mi to líto kamo,budu tu mluvit za víc lidi ,kteří tě znají a určitě by souhlasili abych to napsal budeš nám chybet  všem kdo tě znali a chtěl bych aby si na nás ze zhora koukal a držel nám tam místo ...navždi zbohem .... corso[>-] ps : brzo se tam uvidíme...[>-]

0/0
1.1.2012 22:06

mladej.milionar

Re: tohle to je jen pro tebe kamo...

No jestli budeš jezdit jako on, tak se tam brzy fakt uvidíte. R^

+1/0
2.1.2012 9:54

B_B_Lobo

rychlost

pro mě není problém když někdo jede rychle, protože to je rizikový faktor který se dá  velice lehce zpozorovat a připravit se na to. když jede někdo rychleji, tak mu co nejdříve umožním předjetí a je klid. kdežto dementa, ožralu, vychovatele nebo amatéra, který to vkouří do protisměru v jednosměrce a ještě se diví tak lehce nepoznám. a stěmi mám tedy větší problém než s někým kdo jede rychle.

0/0
1.1.2012 21:31

TristanTzara

Re: rychlost

No ještě, že to víme R^

0/0
1.1.2012 21:36

B_B_Lobo

Re: rychlost

mluvit o sobě v množném čísle je známka duševní poruchy, vraťte prosím řidičksý průkaz.

0/0
1.1.2012 21:56

TREPAC

Re: rychlost

Úpřimnou soustrast pozůstalým a bylo by nutné se zamyslet, aby k podobným nehodám s tak těžkými následky už nedocházelo. Nevím, jakou rychlostí jelo to vozidlo, bylo vozidlo hodně ojeté (okolo 200 tisíc km), jeho technický stav. Vážení řidiči a řidičky jezděte vždy opatrněji a při jízdě nic jiného nedělejte, než sledujte jízdu vozidla a cestu. Žádné telefonování a velké bavení se spolujezdci. V těchto dnech je velmi špatný povrch silnic, díky počasí. Proto se vyplatí raději jízda nižší rychlostí.

0/0
2.1.2012 8:07

FantomKrkonos

:-(

Je to dost blba zatacka, a pokud bylo namrzlo ... :-( Alkohol v tom figurovat nemusel. Dneska rano jsem jel okolo ....

0/0
1.1.2012 19:13

g0dlike

Re: :-(

Moje máma zastavila jako druhá a volala sanitu a hasiče...protože člověk, co zastavil jako první neměl telefon.

Hmatala oběma tep a snažila se pomoct ačkoli to prakticky nešlo....se spolujezdcem mluvila, aby zůstal při vědomí, vzhledem k rozsahu poranění byl v silném šoku. Motor v kabině, oba zaklínění mezi palubní deskou a sedadlama...Chlapík, který zastavil jako první se je snažil zatím dostat ven, rozbili okna...pak přijeli dva poláci. Jeden vzal nůž, dostal se k nim dovnitř a odřezal pásy...v zoufalosti se pak snažil prorazit nožem díru střechou :( Smutný... Zajímalo by mě, jak to se spolujezdcem vypadá :-(

+1/0
1.1.2012 21:09

TristanTzara

Re: :-(

Pokud je na vozovce námraza, tak snad přizpůsobim rychlost jízdy, ne? No jo, ale borci v audině ...

0/0
1.1.2012 21:26

B_B_Lobo

Re: :-(

ano, jasně, jak jinak, borci v audině... tak si prosím uděljte zde na idnesu výzkum, zajděte do historie článků černé kroniky, a spočtěte kolikrát tam narazíte na smrťák díky audi, bmw nebo mercedesu. garantuji vám, že nejčastěji je tam v tomto ohledu škoda. a to suveréně nejčastěji.

0/0
1.1.2012 22:13

novakal

Re: :-(

Zcela pochopitelně Škoda ve statistikách vede. Protože jich u nás jezdí nejvíc... Ale ze zkušeností ze silnic jsem odpozoroval, že nejčastěji ignorují předpisy právě majitelé luxusnějších aut. Kolikrát kolem vás nepovolenou rychlostí přejede Škoda Fabia a kolikrát Audi A5 nebo černé BMW?

+3/0
1.1.2012 23:05

B_B_Lobo

Re: :-(

no a? to jenz podrhuje to že nejvíce kreténů jezdí ve škodovkách, ne?

0/0
1.1.2012 23:22

zorro_rojo

Re: :-(

V absolutnich cislech nejspis ano.

V procentech ale ne.. to vedou vase oblibene znacky. ;-)

0/0
3.1.2012 16:19

billa98

Staré Audi + 21 let, proč se nedivím...

+1/0
1.1.2012 16:21

chemba

Re: Staré Audi + 21 let, proč se nedivím...

+ jízda z diskotéky.

0/0
1.1.2012 19:43

zorro_rojo

Re: Staré Audi + 21 let, proč se nedivím...

Dost bych se divil, kdyby v te mozna i nehode hral roli vek vozu.

0/0
1.1.2012 21:58

chemba

Re: Staré Audi + 21 let, proč se nedivím...

vem si statistiky. Nejrizikovější skupinou jsou mladí do 24 let se silným autem.

0/0
2.1.2012 11:24

zorro_rojo

Re: Staré Audi + 21 let, proč se nedivím...

Vsak s tim nemam problem, naopak tomu docela verim. (podle toho jak jezdi a jake reci tato vekova skupina az na vyjimky vede)

Psal jsem ze bych se dost divil, kdyby v te mozna i nehode hral roli vek vozu. A jen dodam, stav vozidla a jeho vek je neco jineho.

0/0
3.1.2012 16:26

tajny agent

Re: Staré Audi + 21 let, proč se nedivím...

No spis by ses mel divit kdyz se pri ceskych platech vyboura audi fungl nove.

0/0
2.1.2012 8:06

B_B_Lobo

nechápu

jak tady ještě někdo může být rád za to, že někdo zemřel. do nového roku jste moc tolerance a rozumu nepobrali. byl mladý, možná měl i silné auto, a možná jel i rychle. anebo nejel rychle a nebyl ani ožralý a prostě nebyl jen dost zkušený a udělal chybu, za kterou zaplatil. a zaplatil za ni dostatečně v každém případě.

takové ty klišé jako že nevzal nikoho ssebou mě opravdu dost štvou. to se dá říct o každém řidiči, každý někdy chyboval a každý někdy udělal nějakou kravinu, ale ti co zde píší za ni nezaplatili takovou cenu.

za chvíli mi tady někdo napíše "až ti nekdo z takových grázlů zabije děcko...." apod. ano je to možné, ale je více pravděpodobné že to bude nějaký mantak, co to řízení prostě nezvládl a ne protěžovaný silniční pirát, protože to je dnes moderní.

já se více bojím dodržovačů a vynucovačů, což jsou zejména ti, kteří tyto stupidní příspěvky píší.

0/0
1.1.2012 16:15

danny47

Re: nechápu

Na druhou stranu,já jsem rád, že vím, že jeho už na silnici nepotkám...

+4/0
1.1.2012 16:18

B_B_Lobo

Re: nechápu

já jsem nerad že vím, že někoho jako vy na silnici potkat můžu...

0/0
1.1.2012 16:19

prying

Re: nechápu

To nechápu. Proč ti vadí, že ho můžeš potkat? Protože nesouhlasí s rychlou jízdou? Ano je to tragedie a je to smutné. Můžeš ale opakovat dokolečka, že ti vadí, jak je někdo rád, že nebyl sestřelen a že chyby dělá každý. Aspoň se máš čím uklidnit až někdo udělá chybu, na kterou má přeci nárok, a sundá tě.

+1/0
1.1.2012 20:57

B_B_Lobo

Re: nechápu

mě se zase nechce pořád dokolečka poslouchat tyto hospodské klišé. každý kdo řídí, a každý kdo sem píše udělal někdy při řízení chybu, větší nebo menší, téměř každý někdy vživotě jel opilý. vy taky. jen ne každý za to takto zaplatil. tak tady přestaňte moralizovat a radši se zamyslete, jak daleko to bylo od smrťáku minule a jak málo chybělo.

zlé věci see stávají i dobrým lidem a nic není absolutně bezpečné, a atomobiluzmus už za své podstaty není a nikdy nebude. když si sedáte do auta, tak dobrovolně přijímáte to riziko a musíte s tím počítat. pakliže riziko příjimat nechcete, tak autem nejezděte.

0/0
1.1.2012 21:53

prying

Re: nechápu

Tys to totiž na začátku špatně pochopil a teď máš pocit, že jsou všichni proti tobě. Ten přispěvatel přede mnou nemoralizoval ani trochu. Jen prostě vyjádřil svou radost, že tam v oné inkriminované chvíli nebyl. A já s ním prostě souhlasím. Nebo mám snad tvrdit, že mě hrozně mrzí, že jsem se s ním nemohl čelně srazit?

Samozřejmě, že přijímám riziko. Ale čím méně chybujících bude, tím to riziko bude menší.

+1/0
1.1.2012 22:02

B_B_Lobo

Re: nechápu

ale notak, takhle to není, to už trochu přeháníte. ti kteří takové hovadiny píší, jsou rádi když zemře někdo jiný, a tímto si to jen jakoby převádí do lidštější roviny. proto neprezentují vlastní názor, proto opakují ty klišé. nedokáží se nad tím zamyslet a reagují podle uřčitých stereotypů a asociací. toto je čistě zkratkové a špatné myšlení, přitom sami dělají to samé, ne-li hůře a proto se povyšují nad ty, kterým to tentokrát nevyšlo jako jim. nezřídka v tom hraje roli i závist a nevraživost. vycházím z toho že takto se prezentují v anonymní diskuzi a přesně takto se prezentují v anonymním autě, člověk v zásadě ze svých vzorců chování nevybočuje.

0/0
1.1.2012 22:10

prying

Re: nechápu

"...pro mě není problém když někdo jede rychle, protože to je rizikový faktor který se dá velice lehce zpozorovat a připravit se na to..." Jasně rozumím tomu. Další Brouk Pytlík, který pozná u protijedoucího auta rizikový faktor.;-D

Takže sorry, ale už mě to nudí a končím diskuzi.;-)

0/0
1.1.2012 23:13

B_B_Lobo

Re: nechápu

jak jinak

0/0
1.1.2012 23:16

novakal

Re: nechápu

Celý příspěvek raději komentovat nebudu. Jako řidič, který by po požití alkoholu nesedl za volant a jako trouba, který se snaží dodržovat předpisy, bych se teď mohl cítit uražený.

Každopádně chyby se stávají, ale vzhledem k tomu, jak to auto vypadalo, tak ten náraz asi nebyl v malé rychlosti. A jak už se tady psalo, můžeme vlastně být rádi, že to nepřežil pouze ten řidič a že to neodnesl například někdo ve vozidle, co náhodou mohlo jet v protisměru.

+1/0
1.1.2012 23:00

B_B_Lobo

Re: nechápu

ale to se pořád posouváme dál a dál, mě je úplně jedno jak se to stalo, jestli jel rychle nebo ne, ale je mi zle z toho že je někdo rád že někdo jiný zemřel. vždyť je to i statisticky naprosto nepodstatné. vsadím se že dnes to samé udělaly 10ky tisíc jiných lidí a oni to přežili. Přejete snad i těm ostatním aby se všichni dojednoho pozabíjeli, protože tak je to správné, tak to má být, protože by to byla jejich vina?

kdyby měl zemřít každý kdo kdy sedl pod vlivem alkoholu za volant, tak nás tu dnes jezdí jen velmi málo.

0/0
1.1.2012 23:33

5x odstřelen z diskuzí

Re: nechápu

A jaký k tomu máš důvod?

0/0
1.1.2012 21:24

B_B_Lobo

Re: nechápu

asi ten, že nejsem blb, a nenechal jsem se 5x sestřelit z diskuzí. asi to nebylo za nic hezkého a dovedu si představit že tak jak v diskuzích se chováte i na cestě.

0/0
1.1.2012 21:58

5x odstřelen z diskuzí

Re: nechápu

Jo, odstřelen jsem byl za samé "nehezké " věci. Třeba popis pravdy o napadení jistým etnikem, dáním linků do diskuze i z jiných zdrojů, popsání vlastní zkušenosti a něco bylo i z politiky. To je tady hned...

Blb asi jsi. Když si tady čtu tvoje výplody...

V diskuzích se chovám korektně a na silnicích? Asi se budeš divit, řidičák mám od roku 1988, kdy mi bylo 18 a nikdy jsem neboural z mé viny. Nikdy jsem nevyletěl ze silnice a nikdy jsem nechlastal před jízdou.

Takže za vola jsi tady ty...

0/0
1.1.2012 22:49

B_B_Lobo

Re: nechápu

np dpbře, tak začneme jako s děcekem, ok? nejdříve si přestaneme tykat, protože to se nesluší dospělému tykat když ho neznáte, a pak přestaneme lidem jen tak nadávat, dobře? pakliže se chováte tak jak v diskuzích na silnici, tak jsem si už o vás obrázek udělal.

mít dlouho řidičák ještě neznamená, že umíte řídit...

0/0
1.1.2012 23:23

TristanTzara

Re: nechápu

Nejlepší řidiči bývaji obvykle ti, kteří to za nulového provozu napálí do stromu ;-D

0/0
1.1.2012 23:48

5x odstřelen z diskuzí

Re: nechápu

Tak první jsi mě napadl ty tím, že nejsi blb, že ses nenechal odstřelit z diskuzí. Tak já asi podle tebe jsem... Proto moje reakce taková jaká byla.

Hele, troubo. Tys tady vypotil nějaké nesmysly a když ti na to někdo odpověděl, většinou jsi místo argementů napsal něco jiného... viz třeba o mém odstřelení z diskuzí.

Nevím jaký jsem řidič, ale neboural jsem (z mé viny) nechlastám před jízdou a nikdy jsem nevyletěl ze silnice do stromu. A že mám nalítání pár set tisíc km.Tečka.

0/0
2.1.2012 10:33

billa98

Re: nechápu

Naprosto souhlasím, ale také jsem rád, že ho nepotkám.

+1/0
1.1.2012 16:24

babickoprosimprijed

Re: nechápu

Existujou jedinci kteří nezapínaj svůj nejdůležitější orgán což je mozek není se divit když takovýhle řidič ten mozek hold nepoužívá pak jsou následky destruktivní.Proč litovat jedince který nepřemýšlí o svém životě a tu větem si pod sebou podřízne.

+1/0
1.1.2012 17:04

Rubik1

Re: nechápu

"a prostě nebyl jen dost zkušený a udělal chybu" - Hluboce se mýlíte. Tohle nemá nic společného se zkušeností. I školou povinné dítě ví, že řídit auto po konzumaci alkoholu se nesmí, protože je to nebezpečné a ohrožuje to nejen řidiče, ale všechny kolem. Dála každý, kdo má řidičák, ví, že jezdit v zimě v noci rychle je "vo hubu". Pokud se člověk neumí po napití ovládat, tak usednutím za volant s alkoholem prostě riskuje život a nejen svůj. Všimněte si pořádně, že v žádném případě nepotřeboval žádnou zkušenost, aby se mu tohle nestalo. Kdokoliv si myslí, že je to o zkušenosti, tak je adeptem na mrtvolu.

0/0
1.1.2012 18:02

B_B_Lobo

Re: nechápu

jak víte že pil? jak víte že jel rychle? já to nevím, v článku to není...

0/0
1.1.2012 21:15

TristanTzara

Re: nechápu

Kdyby nejel rychle, tak by nejspíš ještě žil.

0/0
1.1.2012 21:29

B_B_Lobo

Re: nechápu

aha, takže diskuzi už přesouváme do roviny "kdyby"...

0/0
1.1.2012 22:00

TristanTzara

Re: nechápu

Ne, ale pokud se vybourám v nízký rychlosti, těžko se rozsekám jak tihle dva.

+2/0
1.1.2012 23:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.