- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Věnuji tomu hodinku času, aspoň se odreaguji na chvilku od slávie.
A levně a spolehlivě to zařídím k mojí spokojenosti.
Aleš Řebíček
Adamec , jako člen správní rady železniční cesty , ze které má velmi slušný příjem jako trafiku za senátorování , by měl prosazovat železniční cestu , kamióny na koleje !! Průzkum plynu mu vadí , výfuky kamiónů ne ! A k tomu další průmyslová zóna " Krkonošská " , další zbytečnost ve městě , další znečišťování ovzduší v nejhůře znečištěném okresa KH kraje !
kamiony sice na koleje, to podporuji, ale pouze pro tranzit přes hranice anebo další trasy. Jak pak by se ten kamion dostal třeba Z Hradce do Trutnova? Uděláte u každého většího nádraží překladiště anebo nájezdy na vlak? To prostě nejde. Kamiony přece už dávno nejezdí jen tranzit přes celou Evropu, ale vozí i jiné zboží po republice. A zona Krkonošská je naprosto v pořádku. Místo nevyhovujících zrušených továren se může stát prostor pro bytovou výstavbu a nemusí se domky stavět na poli. A v Trutnově se zdaleka nezabralo tolik plochy pro obchody a průmysl, jako pro rodinné domky a ty zeleným mozkům nevadí ?
Oni už mají peníze, projekt, vše připravené, my nic, ani peníze, ani projekt, nic jen pravicové blázny. To jsme to dopracovali, prý nejlepší transformující se země na světě, dnes oči pro pláč! Probuďme se národe! Děda z Hradu a jeho přisluhovači ničí naši krásnou zemi, chřadne vlast, probuďme se! Dálnice by se měla stavět již zítra bylo pozdě!
spíše by bylo lepší, kdybychom slyšeli, od zítra stavíme ...
a tady je vidět, proč se u nás musí stavět jedině salámovou metodou, tedy na přeskáčku, protože jinak by se nepostavilo vůbec nic. U D8 to ani jinak nešlo, kdyby se stavělo popořádku, nebyla by dálnice ke hranicím s Německem nikdy. Proto ať se staví prostě kratší úseky, které jsou vyřešené a basta. Namísto nekonečného problému s Havránkovou u Hradce se zatím klidně mohlo stavět mezi HK a Jaroměří a další úseky. Ať se klidně staví třeba miniúseky ve formě obchvatů měst, ale ať se pořád na něco nečeká a když už to půjde stavět, nejsou zase peníze.
aby se R43 začala stavět od Svitav k Brnu, když to v opačném směru brzdí Bystrc... A mezitím by se to napojení na D1 vyřešilo.
Bystrc to nebrzdí, brzdí to pan Firbas, který postavil 3 domy v Jinačovacicích na levných pozemcích a teď se pochopitelně beání tomu, aby mu za zahradou vedla R43.
Polsko má nějakou dálniční síť? A navíc takovou, která by měla nějak zachránit Trutnovsko?
Budete se divit, Polsko má dálnice, některé už od Hitlera
další paralelní dálnici na Moravě na Ostravu Poslední roky se tam stavělo jakoby se nechumelilo a světe div se, projede tam jedno auto za uherský rok
Když konečně přijde smysluplný návrh na ministerstvo dopravy, tak místo, aby řekly, super, tohle nám pomůže, tak ho raději zatlučou do země, protože není jejich. Škoda mluvit ...
V překvapivém návrhu není ještě zapracováno odklonění peněz ...