Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf lidovců vystoupil v Hradci Králové na besedě antiislamistů

Šéf KDU-ČSL a jeden z kandidátů na královéhradeckého hejtmana Pavel Bělobrádek se objevil na besedě sdružení AntiMešita. To se staví proti stavbě muslimského svatostánku v Hradci Králové. Předseda sdružení je známý vyhraněným postojem proti islámu. Bělobrádek se o svou pověst neobává, podle politologa může dokonce získat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukaslhotan

Reakce na Alrawiho útoky

Tak vidím, že Muneeb Alrawi stále ještě sází na neznalost českého národa. Reakci na ty jeho útoky na Lidovce jsem napsal na blogu zde: http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/249794/Predseda-KDU-CSL-odmitl-slovni-utoky-sefa-ceskych-islamistu.html a o tom jeho pokrytectví píši v knížečce Islám a islamismus v ČR zde: http://www.kosmas.cz/knihy/164740/islam-islamismus-v-ceske-republice/

+1/0
7.3.2012 10:22

Patolog

Islám nemá v ČR co pohledávat

Ať se sem stěhuje kdo chce jak chce. Ale pak ať žije jako všichni ostatní. Nechápu, proč odchází ze své země a přitom tu chce zavádět svoje zvyky. To může zůstat doma.

+4/0
26.2.2012 16:11

Servatrix

Re: Islám nemá v ČR co pohledávat

Ano, stejne tak jako vsechny dalsi monoteismy. Vsechno zlo pritahlo z Vychodu, zidovstvi, krestanstvi i islam a vsechny jejich odnoze.

+1/0
28.2.2012 19:02

Servatrix

Krestane byli mnohem horsi, kdyz nekam dotahli.

Ti se s nicim neparali. Vrazdili cele narody a kultury ve jmenu jejich "boha." A ted tady krestane krici, jak se jim nelibi islam :-) To je ta svoboda vyznani? Nebo je to platne jen pro nekoho? Napr. 6 milionu zavrazdenych Zidu je vysledek krestanske nenavisti vuci nim.

Islam i krestanstvi jsou uplne stejne, jedni druhe nenavidi, chovaji se jako politicke strany, ktere se snazi na svoji stranu pretahnout volice, uzemi, moc, ovlivnovat zakony, neplatit dane, byt v luxusu a pohode bez potreby pracovat, ziskavat majetek od zmanipulovanych mas atd atd. A jediny argument maji: Buh to tak chce. Je to Bozi zamer apod.

+6/0
26.2.2012 4:22

Dr.Download v.5

Re: Krestane byli mnohem horsi, kdyz nekam dotahli.

Vrať se o 6 století zpět a dej křesťanům dnešní zbraně. Dnešní islamizace by nebyla.

+3/0
26.2.2012 4:31

jenda3

Re: Vaším příspěvkem pane doktore

falešnou "mírumilovnost" okázalých křesťanů jen potvrzujete. Koneckonců, nemusíte chodit šest století zpátky. Titíž kritici islamizace z Ameriky a Německa povýšili islám v Bosně a Kosovu na státní náboženství a bombardovali Srby, když se islamizaci bránili.

+2/0
26.2.2012 8:46

skiman11

Re: Krestane byli mnohem horsi, kdyz nekam dotahli.

Přesně díky takovým trotlům je jim umožněno šířit se jako rakovina. Božíčku, vraťte se do školy a začněte rozlišovat co bylo a co je nyní..

Jistěže kdysi v minulosti tomu tak bylo, nyní je křesťanství a jeho vliv na chod státu téměř nulový. Zatímco u masulmanů Islám přímo řídí činnost lidí a ovlivňuje chod států. Zrovna nyní je Islám v expanzi a to velmi agresivní expanzi. Zatímco Imánové otevřeně brojí proti západu (přímo v západních zemích a nikdo to neřeší), jakmile se někdo ozve a řekne narovinu věci, jak se mají, tak se div nedopustí tr. činu.

Ano, přesně takoví jako vy tohle podporují. Dejte si facku!

+5/0
26.2.2012 13:06

dogi4

Nebezpečí islamizace je jen

zástupný problém. A že k tomuto tématu horlivě přikyvují lidovci, tedy vlastně politická pátá kolona katolické církve? Na tom není nic zvláštního, chtějí se zviditelnit bojem proti někomu, koho si určili za nepřítele. Je to takovéto primitivní rozeštvávání a intrikaření, v čemž byli katoličtí potentáni vždy velkými mistry. Lidé jim na to skáčou, protože je přeci třeba proti něčemu bojovat, aby si připadali jako hrdinové x-tého odboje.

+3/0
26.2.2012 3:28

Dr.Download v.5

Podívejte na cikány

Sice jim to trvalo 500 let, ale už mají vlastní stranu! Kdyby ji volili všichni cikáni, jsme jednou nohou v prdeIi. Až by toto provedli muslimové, tak začne pro naše potomky středověk.

Svatý Václave nedej zhynout nám i budoucím

+1/0
26.2.2012 2:52

Roman Roubal

No konečně lidovci

R^R^R^

+6/0
25.2.2012 21:52

Charles_Davy

Re: No konečně lidovci

lidovci, svatou válku ne RvRvRv

+3/0
25.2.2012 23:56

Peťánek Síťovka -reformní lhář

Podstatně mnohem víc než islámisté

ohrožují tutop zemi zlodějští nenažraní katoličtí "restiturnti"

My se nebojíme přežili jsme katolické vraždění a utlak , takže 1000  muslimů zvládnem stejně jako machometány;-D

+5/0
25.2.2012 21:08

Roman Roubal

Re: Podstatně mnohem víc než islámisté

katolíci tuhkle zemi postavili, tak nevím coto vaše řečnění má znamena... žeby zastydlý komouš ?Rv;-D

+5/0
25.2.2012 21:54

dogi4

Re: Podstatně mnohem víc než islámisté

To jste četl kde?

+4/0
26.2.2012 3:22

Dr.Download v.5

Re: Podstatně mnohem víc než islámisté

Nějaký "problém" omlouváte jiným? Jste velmi jednoduchý....

+1/0
26.2.2012 4:32

Knýža Ostereich von Slinta

1000

0/0
25.2.2012 21:04

obluda.xxxl

Má pravdu, ten křesťanský chlapec...

:-)

+1/0
25.2.2012 19:41

popton

Celá diskuse

je v podstatě zbytečná, stejně jako snaha "Antimešita". Dnes v ČR žije několik desítek tisíc muslimů. To je realita. Tato země jim umožnila legální pobyt a nyní by jim měla nějak zakázat stavbu pro jejich náboženské potřeby? To přece nejde nijak udělat. Chápal bych, kdyby tento stát prostě nepřijímal (z principiálních hledisek!) muslimské imigranty. Když už je sem ale pustil, musí jim umožnit náboženskou svobodu. A nepustit je - to dnes nelze. Čili o čem mluvit? Navíc, dnes řada Čechů má manželky muslimky a Češky jsou provdány za muslimy. Co chcetě dělat s těmito lidmi? Také jim upírat jejich náboženství? Myslíte, že pro muslimku provdanou za Čecha je její manžel "prašivý pes", jak jsem tu někde četl? Tato diskuse je plná předsudků a nenávisti vůči úplně obyčejným lidem. Místo toho, abychom podpořili umírněné muslimy, budeme je tak dlouho šikanovat, až z nich uděláme také extremisty, kteří kolikrát jsou asi tak muslimy, jako jehovisté křesťany...

+1/0
25.2.2012 18:58

vadrak

Re: Celá diskuse

.................dnes řada Čechů má manželky muslimky a Češky jsou provdány za muslimy. Co chcetě dělat s těmito lidmi? Také jim upírat jejich náboženství? Myslíte, že pro muslimku provdanou za Čecha je její manžel "prašivý pes", jak jsem tu někde četl? .............. nevím o jediném Čechovi, který má manželku muslimku , fakt ne, ale to nevadí, neznám vše. Ovšem vím, že pokud si žena chce vzít muslima, tak musí na jeho náboženství přistoupit . Je to snad její povinnost.

a debili, co kvůli knize -koránu vraždí fakt kolem sebe mít nemusím, a i když to od našich nynějších muslimů nehrozí, tak od jejich dětí, či až té následující generace to je reálné- viz chování muslimů ve Francii, Holandsku či i Německu.

A že se u nich víra prolíná i s politikou, tak o tom pochybuje málokdo, respektive snad nikdo. Jsi muslim, musíš pomoci svým muslimským bratrům..... toto je realita!

Ne, myslím, že přílišnou toleranci si zahráváme s budoucností.

+5/0
25.2.2012 19:19

Já rád játra

Re: Celá diskuse

Jak to dopada kdyz se stat nebrani naporu cizich etniku muzete i vy sam presvedcit ve velkych zapadnich mestech. Nejbliz je asi Berlin-Neukolln.

Vira v existenci "umirnenych muslimu" je jeste blahovejsi nez vira v polednici a vodnika. Resenim vyhodnym pro obe strany by bylo repatriovat za uplatu ty kteri se sem uz dostali zpet do zemi jejich puvodu.

+6/0
25.2.2012 19:43

arné knobloch

Re: Celá diskuse

nikdo jim jejich náboženství neupírá, ale nesmějí ho stavět nad zákony země v níž žijí.

Ale proč je podporovat? Důvod?

Jsou v muslimských zemích podporováni lidé jiných náboženství? Ne, v lepším případě se musí podřídit většině a zákonům dané země, v horším jsou pronásledováni, vězněni a zabíjeni.

+5/0
25.2.2012 20:20

milan166472

Re: Celá diskuse

Jistě.Kdo se nemíní přizpůsobit,měl by jít tam kde je doma.Nebo snad chcete aby vám někdo polil kyselinou dcerku za to,že si ho nechce vzít?Nebo ji dokonce zabil?Pochybuji!Ale každý si myslí,že jeho to nemůže potkat!:-)[>-]

+4/0
26.2.2012 11:36

George Renel

Re: Celá diskuse

Pop bude s muslimem vždy soucítit. Vždyť kde vzniklo slovo pogrom?.

Islamisté se během 2.SV také bratřili s fašisty.

+2/0
26.2.2012 8:46

Dingo-žlutý pes

Re: Celá diskuse

Naštěstí neznám magora, který by si vzal muslimáka. Je to hnus.

+3/0
26.2.2012 14:55

Peťánek Síťovka -reformní lhář

Projev o restutičních zlodějinách církve

zlatí islámisté, nezneužívají děti , mešity nemají pole a nekradou

+5/0
25.2.2012 18:53

arné knobloch

Re: Projev o restutičních zlodějinách církve

.. no to zneužívání dětí. S ním měl zkušenosti už ten jejich Mohamed.

+4/0
25.2.2012 20:22

Peťánek Síťovka -reformní lhář

Re: Projev o restutičních zlodějinách církve

asi by ty děti nezvládli když mají spoustu bab v harémech ;-D

0/0
25.2.2012 21:09

milan166472

Re: Projev o restutičních zlodějinách církve

Jen si klidně vezmou za ženu holčinu7-9 let co?:-)[>-]

+3/0
26.2.2012 11:38

arné knobloch

Araby žijící u nás však postoj křesťanských demokratů překva

"Nechápu opakovanou účast a podporu lidí z KDU-ČSL na akcích pana Kusáka. Nevím, z čeho pramení postoj a odpor lidovců vůči muslimům, co konkrétně jim vadí. Nějaké brojení a petice, takový postoj KDU-ČSL je pro mě nepochopitelný. Podle mě nepředstavuje katolíky ani křesťanství," řekl Muneeb Hassan Alrawi, prezident Ústředí muslimských obcí v ČR.

Jestli je překvapuje a je pro ně nepochopitelné, že se bráníme stavbám mešit, můžou se arabové, žijící u nás, jet podívat do svých zemí, jak jsou tam tolerována jiná náboženství.

A když se jim v ČR nelíbí, můžou už tam zůstat, nikdo jim nebrání v odjezdu.

+9/0
25.2.2012 18:18

boubinek4

Po dlouhé, dlouhé době

mají u mě lidovci plusové bodíkyR^. Islám je dlouhodobě největší nebezpečí lidstva.:-/

+4/0
25.2.2012 17:29

Josef Kobylka

Rád bych věděl, kolik vyznavačů islámu trvale žije

v Královéhradeckém kraji. ?????????

0/0
25.2.2012 17:10

vodní želva

Re: Rád bych věděl, kolik vyznavačů islámu trvale žije

To nevím, ale mešity se jim zachtělo.

+4/0
25.2.2012 18:04

Já rád játra

Re: Rád bych věděl, kolik vyznavačů islámu trvale žije

Myslite ze by tam meli pockat az kraj zaplavi hordy agresivnich cizaku? Slysel jste nekdy slovo prevence?

+4/0
25.2.2012 19:45

krllo

Romům jsme také nedokázali vštípit naše hodnoty !

+1/0
25.2.2012 15:47

popton

Největším nebezpečím

není islamisace Evropy, ale její dechristianisace. Až my, Evropané, nalezneme opět elementární úctu ke svým náboženským kořenům, až začneme být opět hrdí na své náboženství, a přestaneme být Evropou, kde se za umění považuje noření krucifixů do moči umělce, tehdy i u muslimů získáme více respektu. V opačném případě nás asi islamisace nemine... A můžeme si za to sami. Evropa je jediná civilisace prakticky už bez jakékoli náboženské identity. Nad tím přemýšlejme a ne nad zákazy všeho druhu...

+6/0
25.2.2012 15:27

Johny__S

Re: Největším nebezpečím

Křesťan je u muslimů vždy v podřízeném postavení. I v té slavné Andalusii ve skutečnosti křesťané platili zvláštní daň a ještě mohli být popraveni, pokud muslimský soudce usoudil, že haněli Proroka.

+3/0
25.2.2012 15:28

omnimor

Re: Největším nebezpečím

křesťan je pro muslim důstojný oponent. Ateista není pro muslima nic.

+3/0
25.2.2012 15:38

Johny__S

Re: Největším nebezpečím

"Důstojný oponent"? Proč tedy muslimové v zemích s křesťanskou menšinou vypalují kostely? Proč v minulosti museli křesťané platit zvláštní daň, v podstatě výpalné? Proč v mnoha muslimských zemích odsuzují k trestu smrti konvertity od islámu ke křesťanství? Tomu říkáš "důstojný oponent"?

+5/0
25.2.2012 15:40

omnimor

Re: Největším nebezpečím

to jsou demegogický kecy. Protože proč křesťani vraždili židy, židi muslimy, katolíci evangelíky a naopak, hugenoti kalvíny a buhví kdo buhví koho. Je to trošičku složitější. Víme?

+7/0
25.2.2012 15:54

Johny__S

Re: Největším nebezpečím

Ano, opravdu píšeš demagogické kecy. Já píšu především o dnešním světě islámu a dnešních muslimech, které skutečně považuji za nebezpečí pro svobodomyslnou západní společnost. Minulost křesťanů je tudíž irelevantní.

+9/0
25.2.2012 15:55

Novkid

Re: Největším nebezpečím

Pro muslima jsou křesťané i ateisté bezvěrci.

+2/0
25.2.2012 18:19

milan166472

Re: Největším nebezpečím

Každý náboženský fanatik je pro mne nebezpečí:-)[>-]

0/0
26.2.2012 11:44

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: Největším nebezpečím

Však pro české pepiky je teď pohodlnější být ateistou než katolíkem, předtím bylo pohodlnější být komunistou, zanedlouho bude pohodlnější být muslimem.. ;-)

+3/0
25.2.2012 15:30

krllo

Když vidím nenasytnost naší katolické církve tak jsem pesimista

+4/0
25.2.2012 15:50

majkl1

Re: Největším nebezpečím

Poněkud přehnané. Česko zdaleka není Evropa. Španělsko, Portugalsko, Itálie, polovina Francie a 2/3 Německa, ale i Polsko, Skandinávie a další jsou stále zeměmi křesťanskými, či lépe řečeno země křesťanských tradic.

+1/0
25.2.2012 15:51

kukvykuk..

Re: Největším nebezpečím

Co to je za blábol, muslimové neuznávají žádné jiné náboženství jak to své. Když už se budeme držet historie, tak války se vedli především kvůli odlišnosti náboženství, ateistovi je náboženství ukradené, čili to je v podstatě mírumilovný člověk.

+4/0
25.2.2012 16:06

QMarvin

Všem váženým spoluobčaném, kteří obahují mešity a islámisty!

Myslíte si, že ti muslimové, kteří se stěhují do ČR jsou v nečem jiní oproti těm v západní Evropě? Že by byli umírněnějším, rozumější? Probuďte se! Jsou to ti stejní jako všude jinde! Jeden, dva "hodní" a 10 zaslepenejch. A jak s nimi dopadla západní Evropa?! Toto varování Vám nestačí? Chcete se spálit o pec, o kterou se popálil náš soused znovu a dopadnout stejně? Nedivil bych se, protože podobných přiblblenců je v ČR strašná spousta. Svatá prostoto, kam se poděl selský rozum! Tady jsou Čechy, tady žijeme my a žije se tady podle našeho. Tady není země zaslíbená pro všechny bez rozdílu. Chceš svou domovinu? Tak si běž! NIKDO A OPAKUJI NIKDO tady islámisty nedrží násilím. Pokud se jim naše názory nelíbí, tak ať jdou tam udkud přišli! Jaká diskuze jestli ano nebo ne? Jednozančně NE.

+19/0
25.2.2012 14:56

repulsive

Re: Všem váženým spoluobčaném, kteří obahují mešity a islámisty!

nevím, připadá mi, že to jsou většinou emigranti ze zemí nesvobody, než fundamentalističní islámští bojovníci

+4/0
25.2.2012 15:00

Johny__S

Re: Všem váženým spoluobčaném, kteří obahují mešity a islámisty!

Bojovníci nejsou, ale chtějí žít podle svého islámského práva, které je bohužel neslučitelné s ideály svobody, lidských práv a demokracie. A jiná náboženství považují za podřadná, proto pro jim připadá jako přirozený nárok, když jim ostatní ustupují. Pokud neustupují, urazí se - a rovnou to vezmou jako urážku Alláha. Pokud ustupují, považují to za důkaz Alláhovy velikosti a nadřazenosti islámu.

+11/0
25.2.2012 15:03

repulsive

Re: Všem váženým spoluobčaném, kteří obahují mešity a islámisty!

ze země pod vládou šaría utekli dobrovolně do demokracie?

+3/0
25.2.2012 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.