- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mne dějepis docela bavil, některé věci (např. Egypt, Řecko a Řím, Husité, středověk tak nějako obecně, 1. a 2. světová válka...) se mi učily "skoro sami", přesto, všechno co vybočovalo z normální hodiny, co to hodinu oživilo (nahrané video z televize, související článek z novin/časopisu, beseda, návštěva pámátek...) bylo vítáno! Jednoznačně chválím a dávám , když má dneska ještě někdo zájem a snahu žáky zaujmout a hodinu oživit!
Nová profese! Vpřed za výdobytky kapitalismu!
Mě nenudil učitel, ale ten samotný předmět. Se se mi zdálo zajímavý jsem si zapamatoval, ale letopočty neumím. Jsem rád, že vím 68 a 89.
Já jsem zahlédnul pár dnešních moderních učebnic dějepisu pro základní školy - spousta obrázků, rámečků se zajímavými informacemi atd. Z toho by se skvěle učilo - škoda, že je nemají v knihovně, docela rád bych si je přečetl. My jsme mívali taková narychlo spíchlá skripta, ve kterých byl jenom suchý text - hned po revoluci nic pořádného ještě nebylo
....se za 20K hrubého snažit, aby to studenty bavilo, a stráví ohromné množství času vymýšlením, jak na to, má u mně obrovský obdiv. Buď je to blázen, nebo nadšenec. Každopádně je to přínos.
Jo dějepisářka. Na tu s hrůzou vzpomínám. Bušila nám do hlavy jen letopočty, ale tak nějak zapoměla vysvětlovat co se tam stalo a hlavně proč (nějaké souvislosti). Dodnes si sice umím vyjmenovat data různých událostí, jenomže nevím, o co při nich vlastně šlo.
No, to já jezdil dokonce na dějepisné soutěže. Vím, že 1621 (nebo 1620?) byla poprava českých pánů na Staroměstském náměstí, ale proč k tomu došlo, to už si taky nepamatuju. Asi nějaké vládní pletky - něco jako VV dneska, akorátže tenkrát se s tím moc nes...ali.