Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradec a Pardubice spojí dálnice, druhá kolej, cyklostezka i lodě

Ještě před dvěma lety se zdálo, že silniční, železniční, cyklistické i vodní spojení mezi Hradcem Králové a Pardubicemi zamrzlo v socialistických časech. Nyní obě rivalská města začala spolupracovat a sny o jejich propojení se pomalu zhmotňují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

calver1

To

je dobrý vtip. Silnice se staví jen zvolna, takže ještě minimálně rok. Cyklostezka na Kuňku již zdevastovala krásný kus přírody. A je to už více než 60 let od železniční katastrofy na jednokolejné trati Pa - Hk. Takže žádný optimismus není na místě. Mimo jiné Pardubice mají naprosto nevyřešenou dopravu, takže investice by měli směřovat nejlépe do obchvatu Pardubice, křižovatky u Parama a vystavění pěší zóny. Jinak to město brzo umře.

0/0
9.4.2012 14:35

surucucu

Tak až to všechno bude

Až to všechno bude,tak zrušit to OREDO.A Hradec aby postoupil do extraligy v hokeji a Pardubice do Gambrinus ligy ve fotbale anebude to mít chybuR^

0/0
4.4.2012 16:30

wildchild

Paráda, už aby to bylo...

... ;-)

Jinak nechápu ty neustálé řeči o "rivalských městech". V tom si libují možná nějací zastydlí puberťáci. Mně přijde skvělé být za 25 minut vlakem nebo autem v Hradci a naopak.R^

+3/0
3.4.2012 9:54

dodo-dodo

vlak-auto

tak jedni stavi silnici, aby se mohlo lepe jezdit autem a druzi chteji postavit dvoukolejnou trat, aby se mohlo lepe jezdit vlakem, oba si chteji pretahnout prepravovane na svoji stranu;-D takze logicky, bud pak bude nevyuzita zeleznice nebo silnice

ja sazim na tu zeleznici, kdyby se radeji misto toho neco udelalo s krizovatkou a silnici u parama nebo s obchvatem v chrudimi

0/0
3.4.2012 8:11

Beter

Re: vlak-auto

U železnice jde hlavně o to, aby měly některé stavební firmy kšeft, než se najdou prachy na R35 z Opatovic, která by byla mnohem mnohem potřebnější...

U Parama se pomalu začíná.

0/0
3.4.2012 8:44

Beter

Je škoda,

že v takto fundovaně budovatelsky pojatém článku chybí zmínka o leteckém spojení. Letiště v Pardubicích i Hradci je, a vsadím se, že ministerstvo plánuje nákup pěti letadel. Čeká se jen, kdo dá víc..

Dále se vsadím, že 30. května u Březhradu nikdo neotevře žádnou stavbu, nanejvýš tak nějakého lahváče... :-P

+2/0
3.4.2012 7:48

georghios

Re: Je škoda,

;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^

0/0
3.4.2012 8:38

srutic

Re: Je škoda,

Tak tak, vše je otázkou priorit a takové nepotřebné věci jako např. nemocnici v Pardubicích necháme zkrachovat.

Jen tak dál páni úředníčci.;-D

p.s. Jak to je o té vodě a svini?

0/0
3.4.2012 9:56

Šimiš

Cyklostezka

Z Vysoké do Dřítče, Němčic, Rábů a St. Hradiště se po staré silnici jezdí na kole bez problémů už dnes. Nevím jestli to není na 20 km úsek trochu moc dálnice, dvoukolejná trať, parníky, možná chybí pravidelná letecká linka. Jsem rád to nemohu říct.

+3/0
2.4.2012 23:10

zaz1

Cyklostezka

A co cyklostezka do Chrudimi? Ta asi sladce spí. Část z Chrudimi je hotová a dál už nic.:-(

+1/0
2.4.2012 19:13

znám 012 dívku, nemá dukáty

Re: Cyklostezka

"Část Z Chrudimi je hotová" - tak ji můžeš použít i DO Chrudimi, ale musíš couvat. :-P

0/0
2.4.2012 19:19

wildchild

Re: Cyklostezka

To je pravda, Chrudim svou část splnila a zrealizovala, Pardubice (chtělo by se říct) jako obvykle - zdržování, průtahy :-P

0/0
3.4.2012 9:56

znám 012 dívku, nemá dukáty

Už několik dnů tady nebyl článek o mezinárodním letišti Pardubice - jak ho zrovna tady mohl redaktor nezmínit?

+1/0
2.4.2012 19:03

persona-non-grata 2

No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

přesun do Perníkova a zpět? :-P

+2/0
2.4.2012 15:43

viking

Re: No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

Bude paráda jet vlakem R^

0/0
2.4.2012 16:07

dalnice

Re: No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

Známka nebude potřeba. Nejedná se totiž o dálnici ani rychlostní silnici, ale běžnou silnici první třídy, směrově dělenou. Tedy jen silnice dálničního typu. Ale bude tam mimořádně povolena vyšší rychlost, tuším, že 110 a bude tam též mimořádně značka silnice pro motorová vozidla. Takový český precedens.

+2/0
2.4.2012 16:17

pppqqq

Re: No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

"a bude tam též mimořádně značka silnice pro motorová vozidla"

Takže se na dané komunikaci již nebudou moci pohybovat chodci a cyklisté..?

0/0
2.4.2012 17:02

euro2004

Re: No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

no to dá rozum, že se na směrově dělené komunikaci nemají vyskytovat cyklisté a chodci

0/0
2.4.2012 21:57

Beter

Re: No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

Někomu to rozum dá, někomu to rozum nedá. Daleko zajímavější je, pro někoho asi překvapivě, co dá Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích. A ten nic o tom, že se na směrově dělené komunikaci nemají vyskytovat cyklisté a chodci, nedává...

0/0
3.4.2012 8:03

satn

Re: No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

Ekonomičtí ministři si už najdou způsob jak tuto silnici zpoplatnit.

0/0
3.4.2012 8:10

nash

Re: No nebude to paráda muset mít dálniční známku pro

A co teprve na presun do Mechova a zpet:-P To nam tu chybelo, dalsi zakomplexovanej Mechovak.

0/0
2.4.2012 18:43

DonZewl

Cyklostezka

Nevíte jestli se počítá s napojením té cyklostezky na tu trasu z Pardubic na Kuňku? Článek o tom nemluví

0/0
2.4.2012 15:18

Tce

Re: Cyklostezka

Tuším, že obloukem ano. :-)

0/0
2.4.2012 15:25

euro2004

Re: Cyklostezka

To bude zas nějaká chalupoida jako metro na Motol

0/0
2.4.2012 21:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.