- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale není na vině také nulová podpora prodeje těchto převodovek? Třeba na TSI běží u Fabií a Roomsterů od začátku akce TSI Start, dávají se do většiny akčních modelů. To automatickou převodovku dostanete jedině k silnějšímu TSI a zásadně ji nedostanete do žádného akčního modelu. Do VW Polo ji dávají i k 1,4 16V nebo k TDi. Taky reklamní podpora je zcela nulová, přitom je čím se chlubit. Auta s těmito převodovkami mají nižší spotřebu než s manuálem, dlouhodobé testy spolehlivosti dopadají na výbornou, údržba téměř na úrovni manuálů, čili odpadají předsudky spojené s klasickými automaty.
Chceme všichni práci a dojíždět nebudeme..... hned bych mu za tohle plesknul, kde žijeme aby někdo kecal firmě do toho jak ona činí se svým majetkem? Zaměstnanci by měli děkovat, že firma jim dala práci a pokud už je firma nepotřebuje, tak ať jdou škemrat o práci jinam, ať jdou všichni k lopatě, dělníků je pořád málo
možná by to chtělo nějakou malou stávečku...
Už aby výroba aut skončila, a lidi místo toho začali dělat něco smysluplného.
Podívejte se na mapu, kde je Vrchlabí a kde Mladá Boleslav nebo Kvasiny. Při dnešních cenách za dopravu by tam musely být opravdu pěkný mzdy, průměr továrny i pro dělníky.
nikdo dojíždět nemusí, můžou ti lidé dělat něco jiného
Nechtějí dojíždět a nakonec stejně budou. V bufetu na nádraží