Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič seatu vjel pod kola náklaďáku, na místě zemřel

Policie a záchranáři na Jičínsku zažívají smutný týden. I jeho druhý den přinesl tragickou nehodu. Nedaleko Sobotky vyjel třiatřicetiletý řidič osobního vozidla Seat Cordoba do protisměru a střetl se s nákladní scanií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Diatrion

Není to sranda

Mám dost vás těch, který si z toho děláte srandu. Umřel člověk, byl to můj strejda, takže tady přestaňte mlet blbosti o tom, že ve starym autě by se mu to nestalo. A ocenil bych, kdyby ste se nad tim zamysleli! Kdyby se to stalo vám, určitě byste z toho nebyly zrovna dvakrát odvázaný.

0/0
15.5.2012 20:56

zorro_rojo

Re: Není to sranda

Kdyby se to stalo me (ze bych vjel pod nakladak) asi by mi to uz ted bylo celkem jedno.

Vzhledem k dobe bych to videl na mikrospanek.

0/0
15.5.2012 22:58

JMoudry

.

"...vyjel třiatřiceltiletý řidič osobního vozidla Seat Cordoba...." ... "Řidič seatu podle ní vyjel do protisměru ze zatím neznámých příčin. V autě byl sám, jeho věk mluvčí zatím neupřesnila." Tak jo, lupa je jistá i letos...

+1/0
15.5.2012 12:59

millomilton

Re: .

to je asi rébus, komu bylo kolik a jak se jmenoval velitel hasičů:)

0/0
15.5.2012 13:57

999666999

Tak jistě je lepší,

když lempl trefí náklaďák či strom, než někoho nevinného v protisměru. ;-)

0/0
15.5.2012 10:33

Smrť

Zvláštní

Mám tu smůlu jezdit denně po okresce 3. třídy, po které si to smaží náklaďáky z nedalekého kamenolomu k Ostravě. Silnička pro ta monstra není stavěná - je úzká, lemovaná stromy, bez čar, svodidel či patníků, plná děr, nepřehledná (samá zatáčka a horizont), k tomu hlavně po setmění kamikaze zvířata a od jara do podzimu provoz komplikují cyklisti... A světe div se, žádné vážné nehody se tam nestávají. Sice před protijedoucím náklaďákem musí řidič osobáku v podstatě najet pravými koly do škarpy a stejně má obavy, že přijde o levé zrcátko (dva náklaďáky se míjejí tak, že jeden zastaví s koly za krajnicí a druhý ho krokem objede), ale skoro nikdo tam nadměrně netrotlí. Udivuje mě, kolik nehod se stává na širokých, rovných, krásně přehledných silnicích, kde přece člověk může jet v pohodě a klidu. Nejspíš určitá neustálá hladina stresu a adrenalinu, kdy nevíte, jestli za příští zatáčkou vybafne náklaďák v protisměru, skupina vedle sebe žvanících cyklistů nebo stádečko srn, zachraňuje životy.

+3/0
15.5.2012 10:24

Harpyje pralesní

Re: Zvláštní

To je pravda... :-)

0/0
15.5.2012 10:27

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: Zvláštní

měl bys být za to rád, ne? Nebo si lenoch a nechce se ti makat.

0/0
15.5.2012 11:34

jes01

Re: Zvláštní

to je reakce na příspěvek jak od nějakého retarda

+1/0
15.5.2012 12:47

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: Zvláštní

pokud pracuji s mrtvejma, tak snad chci aby jich bylo co nejvíc.......

0/0
15.5.2012 13:02

BLU

Odškodné

Málokdo ví, že nárok i na odškodné za nehodu z povinného ručení se vztahuje i na poškození zdraví a v případě smrti se týká i pozůstalých. www.evco.desteco.cz

0/0
15.5.2012 10:09

Darask

Takovej nečas

a ještě Sobotka u toho.............

+1/0
15.5.2012 9:59

TREPAC

Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

Automobil, který má již najeto více jak 160 tisíc km, má již pevnost plechů karoserie /bez koroze/ okolo 60% nové karoserie, pokud je těchto ujetých km ještě více a pokud je tam i koroze, pak můžeme mluvit o pevnosti plechů karoserie na úrovni 40 - 50% nové, pokud se s takovým vozidlem jezdí /musí být technicky v pořádku/ a nedojde k havárii, tak se nic neděje. Ale, když už dojde k jakékoliv havárii, pak následky budou vždy zavážnější, než u vozu, který má najeto okolo 100 tisíc a karoserii bez koroze. To je bohužel pravda. Proto vážení řidiči, jezděte opatrněji, vždyť život je tak krásný.

0/0
15.5.2012 9:46

pravda boli cenzore (3.nick)

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

V jakém autosalóně pracuješ ?;-D  Když to narveš pod kola kamionu, tak ti nepomůžou ani 300% plechy. ;-D;-D;-D

+4/0
15.5.2012 9:57

Harpyje pralesní

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

;-DR^

0/0
15.5.2012 9:59

BlackMax

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

Příčiny těžko hledat. Kdybych chtěl spáchat sebevraždu, vypadalo by to nějak podobně...

0/0
15.5.2012 10:06

Smrť

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

To je sobecké a kruté: traumatizovaný řidič náklaďáku, chudáci hasiči a záchranáři, co musí zbytky těla vystříhat z hromady plechu, pro pozůstalé asi taky nic moc pohled či představaRv.

0/0
15.5.2012 10:26

josse33

Jak jste na to přišel ??

Opravdu by mě zajímalo z čeho tak soudíte? Snad tím nechcete nepřímo  říct , že nová auta jsou lepší než starší? Podle mě je to naopak-pakliže není poškození korozí nebo následky havarie z minula ,která byla někde v garáži opticky opravena. Koukněte se do TP nějakého srovnatelného auta nového a se stářím tak 15 let na údaje o provozní/pohotovostní hmotnosti a pak mi povězte kam ta kila materiálu zmizela. Nemusíte moc přemýšlet -některá zmizela úplně menší dimenzí materiálu nebo odlehčením a část se převtělila z kovu do lehčích plastů.

Osobně považuji auta nynější produkce za křápy s líbivým vzhledem , o spolehlivosti všech elektronických zbytečností a nezbytném servisu nemluvě. Až si nové auto půjdete koupit ,zamyslete se nad tím jak se stáváte obětí automobilové lobby:-(

+1/0
15.5.2012 10:10

Smrť

Re: Jak jste na to přišel ??

No, pokud si mám vybrat, jestli se nabořím ve staré felicii nebo v nové fabii, sázím na fabii, že mě ochrání mnohem spolehlivěji.;-)

0/0
15.5.2012 10:29

TREPAC

Re: Jak jste na to přišel ??

Automobil při svém provozu se rozjíždí, brzdí, jede doleva, doprava, plechy karoselie jsou tenké, čili karoserie se mírně prohýbá, deformuje, a to znamená únavu materiálu karoserie a tím i pevnost jejího materiálu.A koroze tento úbytek ještě zvětšuje. Pokud se čelně střetnou dvě protijedoucí vozidla, tak účinek na každé vozidlo je roven součtové rychlosti při kolizi, to je jako kdyby v této součtové rychlosti najel tento osobní vůz čelně do pevné překážky.

0/0
15.5.2012 10:31

Modrý a zelený blesk

Re: Jak jste na to přišel ??

Aha, tak to je vidět, že tomu moc nerozumíte.

0/0
15.5.2012 16:01

Honza13

Re: Jak jste na to přišel ??

Přesně tak, rychlosti se nesčítají.

0/0
21.5.2012 15:18

Jakub68

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

myslím že rozjetý Scanii je to jedno jestli je auto nový nebo starý Rv

+3/0
15.5.2012 10:13

Czeczooo

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

kecy v kleci, tatik kdysi rozstrelil v te dobe asi 15 let stareho passata, co mel najeto buhvikolik stovek tisic, v ne zrovna male rychlosti po vyletu pres skarpu o prirodni stenu (hlina, kameni, apod.) a krome urvane napravy, kterou urval vjetim do zminovane skarpy, to auto melo akorat trosku domlaceny predek, jinak ani skrabnuti, kdyby to co pisete mela byt pravda, tak by ho musel rozsekat motor pri takovem narazu

0/0
15.5.2012 10:40

Czeczooo

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

navic jak rikali diskuteri nade mnou, kdyz se potkate s plne nalozenym 40tunovym kamionem, tak muzete mit auto tuhe jak chcete, zaklady fyziky neo*ebete ;-)

0/0
15.5.2012 10:43

ryccardo

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

V případě střetu s kamionem je rozdíl mezi novým autem a starším naprosto zanedbatelný rozdíl. Viz náš zesnulý hokejový trenér Ivan Hlinka. Nový Superb s haldou airbagů a všechno houby platný.

0/0
15.5.2012 11:02

Barbucha_the_bearspook

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

Tak mi, prosím, vysvětlete podle té vaší teorie, jak je to se st let starými mosty a mrakodrapy, které musí odolávat většímu zatížení?

0/0
15.5.2012 11:24

Solenza

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

No jsou na odstřel. ;-D Podívejte se do Prahy, tam jsou i novostavby na zbourání. Také únava matroše.;-)

0/0
15.5.2012 16:36

zorro_rojo

Re: Velmi ojeté automobily mají méně pevnou karoserii.

A jak se divate na auta ktera nemaji samonosnou karoserii, ale ram?

Rekl bych, ze tam je vas "vypocet" trochu mimo.

0/0
15.5.2012 23:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.