- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám dost vás těch, který si z toho děláte srandu. Umřel člověk, byl to můj strejda, takže tady přestaňte mlet blbosti o tom, že ve starym autě by se mu to nestalo. A ocenil bych, kdyby ste se nad tim zamysleli! Kdyby se to stalo vám, určitě byste z toho nebyly zrovna dvakrát odvázaný.
Kdyby se to stalo me (ze bych vjel pod nakladak) asi by mi to uz ted bylo celkem jedno.
Vzhledem k dobe bych to videl na mikrospanek.
"...vyjel třiatřiceltiletý řidič osobního vozidla Seat Cordoba...." ... "Řidič seatu podle ní vyjel do protisměru ze zatím neznámých příčin. V autě byl sám, jeho věk mluvčí zatím neupřesnila." Tak jo, lupa je jistá i letos...
to je asi rébus, komu bylo kolik a jak se jmenoval velitel hasičů:)
když lempl trefí náklaďák či strom, než někoho nevinného v protisměru.
Mám tu smůlu jezdit denně po okresce 3. třídy, po které si to smaží náklaďáky z nedalekého kamenolomu k Ostravě. Silnička pro ta monstra není stavěná - je úzká, lemovaná stromy, bez čar, svodidel či patníků, plná děr, nepřehledná (samá zatáčka a horizont), k tomu hlavně po setmění kamikaze zvířata a od jara do podzimu provoz komplikují cyklisti... A světe div se, žádné vážné nehody se tam nestávají. Sice před protijedoucím náklaďákem musí řidič osobáku v podstatě najet pravými koly do škarpy a stejně má obavy, že přijde o levé zrcátko (dva náklaďáky se míjejí tak, že jeden zastaví s koly za krajnicí a druhý ho krokem objede), ale skoro nikdo tam nadměrně netrotlí. Udivuje mě, kolik nehod se stává na širokých, rovných, krásně přehledných silnicích, kde přece člověk může jet v pohodě a klidu. Nejspíš určitá neustálá hladina stresu a adrenalinu, kdy nevíte, jestli za příští zatáčkou vybafne náklaďák v protisměru, skupina vedle sebe žvanících cyklistů nebo stádečko srn, zachraňuje životy.
Málokdo ví, že nárok i na odškodné za nehodu z povinného ručení se vztahuje i na poškození zdraví a v případě smrti se týká i pozůstalých. http://www.evco.desteco.cz
Automobil, který má již najeto více jak 160 tisíc km, má již pevnost plechů karoserie /bez koroze/ okolo 60% nové karoserie, pokud je těchto ujetých km ještě více a pokud je tam i koroze, pak můžeme mluvit o pevnosti plechů karoserie na úrovni 40 - 50% nové, pokud se s takovým vozidlem jezdí /musí být technicky v pořádku/ a nedojde k havárii, tak se nic neděje. Ale, když už dojde k jakékoliv havárii, pak následky budou vždy zavážnější, než u vozu, který má najeto okolo 100 tisíc a karoserii bez koroze. To je bohužel pravda. Proto vážení řidiči, jezděte opatrněji, vždyť život je tak krásný.
V jakém autosalóně pracuješ ? Když to narveš pod kola kamionu, tak ti nepomůžou ani 300% plechy.