- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty průzkumy by mne zajímaly. Pamatuji, když hodlali zrušit první rychlík z HK do Prahy (v 5 ráno), protože jím jelo jen 20 cestujících. Ale už se nikde neřeklo, že z Poděbrad to jelo plné lidí, kteří se potřebovali dostat do PRahy na sedmou ráno.
Nebo večerní spoj, kterým jezdí 5 lidí, ale jeho zrušení vedlo jen k tomu, že se převážely prázdné vozy, protože by se narušil jejich oběh.
Konečně, alespoň si to přeberou jiní a lepší dopravci
Vlakové spojení je jednou z důležitých základních služeb lidem. Proč již poněkolikáté ale ruší spoje současná krajská vláda? Přestává být "vládou také pro běžné občany"? Přece vítězná ČSSD by měla být v zajištění služeb pro běžné občany zárukou! Ale je ? Rušení vlaků by odpovídalo politice TOP 09 nebo ODS, ale ne ČSSD.
Celostátně je preferovaná silniční doprava vlivem automobilového lobby.Ony České dráhy nemohou věnovat předsedkyni parlamentu a jejím místopředsedům nejnovější automobily BMW, jako se to stalo vloni, protože s lokomotivou by to nešlo. A představitelé nejvyššího zákonodárného sboru podle zprávy v ČT tyto dary přijali.
Mohu položit otázku? Kolik lidí z vedení kraje jezdí do práce pravidelně vlakem?, aby mohli posoudit,, co znamená zrušení spojů pro normálního člověka!
Přeji našim občanům, aby se množství vlakových spojů v busoucnu rozšiřovalo k jejich spokojenosti.
Ing. Karel Fultner
...rovnou všechny vlaky na Královehradecku, to by možná bylo pro dráhy nejlevnější řešení.