- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nic o tom neíte a jen hlouě vykřikujete.. jste debil, pane... a pokud tím debilem nemíníte zústat, tak si sežeňte data... na internetu je jich dost
....min. před 10-15 lety. Zde to bude trvat tak dlouho, aby se u toho nabalíkovalo co nejvíc zlodějů a podvodníků
Pan doktor se koukám řídí pravidlem "Je jedno že o tom exkrement vím, hlavně když se zviditelním." Netuším, kde uváděnou cenu vyhrabali, nicméně na celou trať je příliš nízká a na úsek Opatovice-Stéblová zas příliš vysoká, ten má stát 1,4 miliardy. Vypadá to, jako by k tomu přidali i HK jižní zhlaví.
Na nic jiného než Opatovice-Stéblová navíc nejsou projekty, takže zmiňované čtyři roky jsou vycucané z prstu. Vyjádření starosty Opatovic taky nemá chybu.
Tu uspěchanost si předpokládám pisálek vycucal z prstu. Fakt je ten, že zdvoukolejnění se připravuje už od roku 2004.
Naprosto s vami souhlasim, jen bych opravil ten casovy udaj - jako dvojkolejna byla ta trat predpokladana uz v dobe stavby, tzn. pred rokem 1857, od te doby se o tom aspon jednou za deset let zacne zvanit, ale nikdy nic konkretne delat. Bez diskuze je, ze dvojkolejka je potreba jako sul minimalne PU-HK uz od druhy valky. Pokud jde o toho "chytryho" MUDr.a, co do toho ted blbe kafra, nekdo by ho mel mechanicky usmernit, aby se venoval tomu, cemu (mozna rozumi). I ten jeho soustranik, kterej to pred dvema lety zazdil, by meli dostat poradnou lekci.
Dnes jezdí vlak z Pa do HK za 18 minut a potom bude jezdit za méně než 20 minut, Je vidět, že pokrok se zastavit nedá.
PCE-HKR za 18 miut jezdí pouze rychlík, když má volnou dopravní cestu, ostatní vlaky musí křižovat a zpomalují. Podívejte se do jízdního řádu, některé vlaky křižují na tomto 22km úseku i dvakrát, druhá kolej měla na této jednokolejce stát už před dvaceti lety.
Chystá se dokončení rychlostní silnice mezi Pardubicemi a Hradcem, autobusová doprava je mezi těmito městy na dobré úrovni, tak k čemu ještě stavět koleje. Jo, kdyby se je povedlo rozvést do měst nebo jako metro, jenže to je SCI-FI.
Vlak je z hlediska pohodlí, ekologie, rychlosti a bezpečnosti zcela jinde. Tedy pokud je postavena vhodná dopravní cesta.
Ať tam zůstane klidně jedna kolej, ale ať to jezdí včas
Ta druhá kolej tomu právě pomůže, sníží (protože bude zatím jenom v části trati) se přenášení zpoždění na vlaky, které by musely čekat na křižování ve stanicích.
Jak to víš, když vlakem nejezdíš? Za pitominu první kategorie ti dávám