Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Při čelním střetu zemřeli oba řidiči, dvě ženy a dítě se zranily

Silnice I/35 mezi Konecchlumím a Úlibicemi na Jičínsku je kvůli vážné dopravní nehodě uzavřena. Čelně se tam srazily dva osobní automobily, při nehodě oba řidiči zemřeli. Další tři cestující jsou zraněni, dvě ženy s pětiletým dítětem skončily v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pravičák začíná být nadávka

"Ňákej nicku",

tipuji, že do pěti let způsobíš dopravní nehodu. A doufám, že nikoho nezabiješ. Kvůli takovým lidem, jako jsi ty, by měli zavést psychologické testy...Rv

+1/0
30.8.2012 22:23

nakej_nick

Re:

z čeho ten odhad vychází?

co by ty testy jako měly odhalit?

0/0
30.8.2012 23:26

proiproti

Pro toho chytraka nakej nick

plna cara by mela byt pouze doporuceni??Chytrej jak radio, nebezpecnej na okamzite odebrani RP ktere si stejne koupil. Takže čti,když ses to nenaučil: Bila cara jednoduche a dvojite provedeni: Obě tyto čáry se nesmějí přejíždět a ani

náklad nesmí přesahovat do vedlejší jízdního pruhu.Bílou čáru souvislou smí řidič přejet ve 2 případech. Když objíždí nějakou překážku a za druhé, že vyjíždí mimo

pozemní komunikaci, například do dvora na souk. pozemek.Dvojitou bílou souvislou pak smí

řidič přejet pouze když objíždí překážku.Plnou čáru nesmíme správně přejet ani v případě, že objíždíme

cyklistu, nebo před námi jede traktor.

+2/0
30.8.2012 17:46

nakej_nick

Re: Pro toho chytraka nakej nick

To poučování si nech od cesty, příslušný zákon i vyhlášku znám, včetně všech podobných buzerací.

Zkus pochopit význam slov "měla by být".

Dále se zkus zamyslet nad tím, proč jsou v zákoně všechna ustanovení o předjíždění.

A na závěr za domácí úkol: proč v této situaci nemůžu legálně přejet čáru při předjíždění cyklisty nebo traktoru? http://img1.uploadscreenshot.com/images/main/7/20422484525.png

0/0
30.8.2012 17:59

nahoda

Re: Pro toho chytraka nakej nick

Cyklistu můžeš;-D!!

0/0
30.8.2012 18:12

nakej_nick

Re: Pro toho chytraka nakej nick

to jo, a ještě si vyleštíš pravé zrcátko o jeho rukáv

0/0
30.8.2012 18:19

Fair-Play

Re: Pro toho chytraka nakej nick

Podle zákona nemůžeš..bohužel..podle selského rozumu ho předjede každý!!

0/0
30.8.2012 19:32

111010111011101

Na silnici I/35 je to o život

Kdo jede povolených 90, je nejpomalejší. Závodníci dojedou, pokud to nejde hned předjet, pověsí se na zadek max tak 5 metrů a netrpělivě vyčkávají na možnost předjetí. Plná čára je kolikrát taky nezajímá a na některých úsecích předjíždějí i proti protijedoucímu autu.

+1/0
30.8.2012 16:31

nakej_nick

Re: Na silnici I/35 je to o život

na silnici I/35 kde? ona vede z Liberecka až k Bumbálce.

Například mezi Litomyšlí a Mor. Třebovou je 90 buzerační, proto ji tam taky málokdo dodržuje. Jestli se nepletu, část z toho úseku je navržena na 110.

Jinak zmiňovaný úsek je skvělý v tom, že díky širokým pruhům lze uhýbat rychleji jedoucím autům pro zkrácení doby předjíždění a kromě vyložených hňupů to tam také řidiči dělají.

+1/0
30.8.2012 18:06

hapalpaja

Re: Na silnici I/35 je to o život

S tím uhýbáním - jo ok dělám to taky, sleduju provoz vepředu, vzadu a přizpůsobím se, protože nic jiného ani nezbývá... Začátečník, nebo chvilka nepozornosti tuto "dohodu" může ale ve vteřině ozvláštnit:-/

PS: Existují dvouproudovky a čtyřproudovky.......

0/0
30.8.2012 22:16

111010111011101

Re: Na silnici I/35 je to o život

Debil předjíždí proti protijedoucímu autu a to uhýbá, protože jeho řidič nechce přijít o život.

0/0
31.8.2012 8:40

nakej_nick

Re: Na silnici I/35 je to o život

uhýbá předjížděný

0/0
31.8.2012 9:32

jirikovovideni

Tak nevím

Jsem si přečetl dosavadní vlákno diskuse a zmiňuje se nejaká agresivita a společenská situace a nasranost. Ještě doplním taky faktor únavy - jelikož se jednalo o seeniora, který prostě něco naložil a a dla si oběd a zdřímnul si za volantem.. Pragmatický důvod pro usnutí za volantem... Je mi líto těch mrtvých..

0/0
30.8.2012 15:43

Fair-Play

Re: Tak nevím

S tím seniorem bych byl opatrný ;-D Byl to člověk v produktivním věku který se bude dále posouvat!!

+1/0
30.8.2012 15:45

proiproti

Ale to je v pořádku

čumíš kam nemáš nebo spíš nečumíš vůbec, předjíždíš na plné mnohdy nebo dvojité plné - zaplatíš životem. o.k. v pořádku.Bohužel při tom zemře ještě ten nevinný co je ve špatnou dobu na špatném místě. Skoda, že vždy nezaplatí životem jen ten kdo to zaviní !!pak by tady bylo na silnicích daleko lépe.

+1/0
30.8.2012 15:18

Fair-Play

Re: Ale to je v pořádku

No nevím, zda se v tomto případě jednalo o tebou popisovanou příčinu nehody (předjíždění) Řidič náhle vybočil ze směru jízdy!!

+1/0
30.8.2012 15:20

proiproti

Re: Ale to je v pořádku

jistě může to být infart nebo něco podobného v tomto případě. Ale je to vždy téměř stejně napsáno.Z dosud nezjištěných příčin vjel do protisměru na plné čáře a narazil do protijedoucího auta.

0/0
30.8.2012 15:26

Mysel

Re: Ale to je v pořádku

Nekdo proste musi bojovat proti piratum pri kazde (i zcela nevhodne) prilezitosti.

+3/0
30.8.2012 15:27

nakej_nick

Re: Ale to je v pořádku

Kde je něco o plné čáře, vidím tam "na rovném přehledném úseku", demagogu.

Plná čára by beztak měla být pouze doporučení.

+2/0
30.8.2012 15:47

proiproti

Re: Ale to je v pořádku

Tady je snad uplne kazdej uplne nechci rict co....neumis cist co pisu tak radsi bez jinam.Pisu ze vetsinou kdyz jsou bouracky ze pisou na plne care predjizdel..ne v tomto clanku......proboha bez zpet do zakladni skoly

+1/0
30.8.2012 17:34

proiproti

Re: Ale to je v pořádku

Jo a doporučení to není znamená to zákaz předjíždení.Ze ty budeš ten typek co přesně vše porušuje a pak k vůli nemu muzoz zemrit lide !!ridicak bych ti okamzite vzal!!

+1/0
30.8.2012 17:36

nakej_nick

Re: Ale to je v pořádku

právě že číst umím a pod článkem o řidiči, který z neznámých příčin vybočil do protisměru, vidím plky o plné čáře

Mysel to vystihl

0/0
30.8.2012 23:43

jordan23

Nemůže za to náhodou ten pes?

+1/0
30.8.2012 14:47

EMS

Re: Nemůže za to náhodou ten pes?

Ne. Maximálně jeho páníček!

0/0
30.8.2012 15:33

jordan23

Re: Nemůže za to náhodou ten pes?

To ano, to máte pravdu.

Myslel jsem spíš jako příčinou. Že na něj skočil nebo ho hladil.

0/0
30.8.2012 17:22

Saaam

silnice 35 stojí...

Ale copak, vysypal se tam kamion s Clavinem??? ;-D

0/0
30.8.2012 14:35

simonides1

Re: silnice 35 stojí...

SilnicE, nikoli silnicI. Popleto jeden.

0/0
30.8.2012 14:39

Saaam

Re: silnice 35 stojí...

zbytečně slovíčkaříš...

0/0
30.8.2012 15:21

Dale12

Už je fakt skoro neúnosný

číst každej den takovéto články. Každej den na našich silnicích nějaká tragická nehoda, pár mrtvých, v lepším případě zraněných. A je to furt stejný a furt prd platný. Situace na českých silnicích je den ode dne horší a každej kdo na ně vyjede musí celkem reálně počítat s tím, že už se nemusí vrátit. Hrůza :-(. Kromě Polska, Ruska a Řecka neznám v Evropě horší stát.

+1/0
30.8.2012 14:34

kolyvanov2

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Jojo, v Nemecku byl posledni mrtvej z celni srazky v roce 1995 a to byl ke vsemu Polak

+3/0
30.8.2012 14:38

Dale12

Re: Už je fakt skoro neúnosný

A nejhorší na tom je, že to všechno je v lidech, v jejich mentalitě. A to si myslím, že se nemá šanci nikdy změnit, maximálně k horšímu. Je to někde v genech. A je to samozřejmě i o životním stylu. Projezdil jsem snad téměř všechny státy Evropy a pokaždé když přejedu hranice právě do Polska, ČR nebo Řecka, začínám se bát, adrenalin stoupá. Neznám žádné statistiky, ale stačí mi každodenní realita v okolních zemích a vnímání provozu, který tu zažívám.

0/0
30.8.2012 14:46

skokánek

Re: Už je fakt skoro neúnosný

agresivita a pocit frustrace ze všeho okolo,kdy se naposledy objevila v tisku nebo TV nějaká pozitivní zpráva,není problém v tom,že někdo jede rychle,ale,že jede agresivně,když má potřebu jet na dálnici 200,tak ať si jede,ráda mu uhnu,ale by pak přede mě skočil na brzdu,protože má pocit,že to nebylo dostatečně rychle,v tom je ten problém.....

0/0
30.8.2012 14:52

ununun

Re: Už je fakt skoro neúnosný

v zásadě neuhýbám, jezdím totiž tak, abych uhýbat nemusel (to neznamená nejrychleji v okolí, samozřejmě)

0/0
30.8.2012 14:58

skokánek

Re: Už je fakt skoro neúnosný

jezdím po dálnici v průměru zlehka kolem 140-150km/h dle situace,ale když se za mnou přiřítí dvoustovkou porsche,tak mu prostě uhnu,mě je přece jedno kam spěchá,to samé ve městě a na okrsce kde jedu 50 a 90,jediné co mě dokáže vytočit,když mě předjede mamlas a vzápětí odbočuje doleva

+2/0
30.8.2012 15:07

Dale12

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Souhlasím. Jen si nemyslím, že je to jen o špatných zprávách v TV a tisku. Tyhle praktiky neurotiků, hazardérů a nezodpovědných lidí jsou odrazem celkového stavu ve společnosti. Samozřejmě v tom hrají roli média, ale i politici, celková nálada ve společnosti, ekonomika, ale hlavně mezilidské vztahy, které jsou postupně čím dál víc na bodu mrazu a spousta lidí prostě nemá žádnou úctu k těm druhým.

+1/0
30.8.2012 15:00

Fair-Play

Re: Už je fakt skoro neúnosný

S tím by se dalo souhlasit.

0/0
30.8.2012 15:03

skokánek

Re: Už je fakt skoro neúnosný

to jsem v podstatě chtěla napsat:-)

+1/0
30.8.2012 15:08

Fair-Play

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Co to meleš, proboha?;-O Děláš, jako by se jinde ve světě nebouralo a neumíralo !!Nesmíš tolik číst černou kroniku protože máš jistě potíže nabyté informace vstřebat a správně vyhodnotit!!

+1/0
30.8.2012 14:59

Dale12

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Bez komentáře... až odjezdíte desítky a stovky tisíc kilometrů po Evropě, budete vstřebávat taky jinak.

0/0
30.8.2012 15:02

Fair-Play

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Já jezdím 26 let jako profesionální řidič!!

0/0
30.8.2012 15:03

Dale12

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Pak mi přijde skutečně s podivem, že píšete co píšete. Kolik Vás za těch 26 let vybrzdilo aut na dálnicích po Rakousku, Německu, Kypru, Francii nebo Španělsku ? Kolik jste tam potkal neurotiků, se kterýma se setkáváme dnes a denně tady, kteří Vás vytlačují, vybržďují, předjíždí jak debilové před horizontem aby dojeli kolonu 100 metrů vepředu ? Srovnejte úroveň a styl jízdy v jednotlivých zemích. Mně osobně se něco podobného děje po 20ti letech ježdění skutečně jen tady a v zemích, které jsem zmiňoval. A bohužel čím dál tím víc právě tady.

+1/0
30.8.2012 15:09

Fair-Play

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Tobě se to neděje, ty to spíš jen čteš v té zmiňované černé kronice a snažíš se to komentovat. Navíc trpíš národním sebemrskačstvím a to úplně nesnáším.

+2/0
30.8.2012 15:12

Dale12

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Na tenhle příspěvek nemá cenu nijak reagovat. Myslete si co chcete, pane profesionální řidiči.

0/0
30.8.2012 15:19

Fair-Play

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Takže Bingo ;-D

0/0
30.8.2012 15:21

Dale12

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Tutovka R^

0/0
30.8.2012 15:30

nakej_nick

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Mě za 35 let (cca 10^6 km) vybrzdilo

* Slovensko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Itálie, Rakousko, Chorvatsko, Německo, Dánsko, Švédsko, Norsko, Nizozemí, Belgie, Francie : 0

* Česko : 1

Máte pravdu, je to tu hrozný...

0/0
30.8.2012 15:52

kolyvanov2

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Heh, tak ten te setrel celkem fest:))

0/0
30.8.2012 15:09

Dale12

Re: Už je fakt skoro neúnosný

Ale prosím Vás...

0/0
30.8.2012 15:10

Qíteček - nikoli alpský

Silnice stojí....

Mě se takhle jednou taky zvedla silnice, a takovou šupu, jakou mi dala po tlamě, bych nikomu nepřál....

+2/0
30.8.2012 14:23

Harpyje pralesní

Re: Silnice stojí....

;-D;-D;-D;-D

0/0
30.8.2012 14:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.