Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zemřel i druhý napadený, narkomanovi z Trutnova hrozí výjimečný trest

Policie obvinila z dvojnásobné vraždy mladíka závislého na drogách, který v únoru zaútočil na manželský pár v Trutnově. Nově vyšlo najevo, že pětadevadesátiletý muž podlehl zraněním v nemocnici. Jeho o šest let mladší žena zemřela bezprostředně po útoku. Útočník může dostat až výjimečný trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vzdyt_to_rikam_02

tak hlavně

musíme být k narkomanům ohleduplní, jsou to přece chudáci nemocní, musíme jim stavět Domy světla a Domy zdraví a nevím čeho, dávat zdarma stříkačky a metadon, oni přece za nic nemůžou a musíme se o ně starat, ne??

0/0
18.9.2012 13:56

Archis

Místo trestu

kladinem ránu do hlavy a byl by pokoj. Takle se bude na naše útraty válet ve vězení a stejně nic kloudného z něho už nebude. Hlavněm že jsme z morálních důvodů zrušili trest smrti, ale tito grázlové zabíjet můžou

0/0
15.9.2012 19:15

neznam

Jednoduše

Už bych ho nepustil na svobodu

0/0
12.9.2012 10:28

Smrť

Jak "může mu hrozit až výjimečný trest"?!

Za něco takového by automaticky měla být nejvyšší možná trestní sazba (co se mě týká, taková existence si zaslouží leda injekci pentobarbitalu - pokud by se veterinář k něčemu takovému snížil).

+1/0
12.9.2012 9:23

lipl

Hmm...

A teď bude následovat nákladná odvykací léčba, aby byl na válení se v kriminále dostatečně připraven.

+1/0
12.9.2012 5:02

danny47

Re: Hmm...

Mám obavy, že v našem multi-kulti státě to tak skončí...

0/0
12.9.2012 7:06

levy

Narkomani patri do kriminalu!

Narkomani bohuzel nejsou nijak pro spolecnost uzitecni. V kriminalu by meli tezce pracovat a hned by se vylecili. Je to hruza, co se dnes deje. Zlaty socik!

+5/0
12.9.2012 2:53

danny47

Re: Narkomani patri do kriminalu!

R^ !!

0/0
12.9.2012 7:06

vzdyt_to_rikam_02

Re: Narkomani patri do kriminalu!

No tak samozřejmě, za socíku narkomani nebyli, nebyla prostituce a nebyli žádní homosexuálové, za to všecko může ta demogracie a hlavně Kalousek, to jste chtěl říct, že?

0/0
18.9.2012 13:57

Nechceme je u nás loupežníky

Fetky + anarchisté + cigoši

= drogy + drogy + drogy + násilí + loupeže + krádeže + přepadávání

+11/0
12.9.2012 2:05

Malýřezanýlimonáda

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Ano, pro "obyčejňáka" je vždy jednodušší hodit všechny "nenormální" do jednoho pytle...typické...

0/0
12.9.2012 7:21

Lord Helma

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Až vám fetka vybílí sklep, neviditelní odmontují okapy a anarchisté posprejují barák tak je taky začnete házet do jednoho pytle. Hlavně doporučuji zajít za mým cholerickým strýcem mu vysvětlit něco o tom jednom pytli, řval nadšením nad posprejovanou čerstvě natřenou fasádou hesly místního spolku dvou anarchistů. A mě ten vybílený sklep dojal k slzám.

+1/0
12.9.2012 8:00

Malýřezanýlimonáda

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Ano, narkomani sáhnou často k extrémním řešením, protože závislost je svině, to vím dobře. Jde o to jak a proč se narkoman stane narkomanem. S cikánskou komunitou nemám žádné negativní osobní zkušenosti a to jich také několik v okolí dobře znám - jsou z povahy hluční a hyperaktivní a vím, že mnoho z nich jsou kriminálnící (asi jako my, "bílý"), ale jak píši, takové znám leda z tisku. S anarchisty se znám asi nejlépe. Ačkoliv rozhodně nejsem (a nechtěl bych být) jeden z nich, nemám s nima žádný problém, jsou to většinou lidé, kteří jen nevědí co chtějí, popř. mají liberálnější pohled na život. Pokud hážete nějaké "sprejování na dům" popř. krádeže jen na jednu skupinu, pak nechápu, proč s vámi vůbec ztrácím čas...

0/0
12.9.2012 8:20

Lord Helma

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Mě ale nezajímá, proč je fetka fetkou. Taky bydlím 12 let v baráku s cigány ne s romy a nic se nám neztratilo. Ale sklep vybílila parta z Poruby, z Dělnické, fetky poslali bratrance na půl roku do špitálu a Heslo Ať žije anarchie mluví samo za sebe, jsou to vylízanci. A vůbec pokud někdo takové vypatlance obhajuje, proč tu s ním ztrácím čas?

+3/0
12.9.2012 8:31

Malýřezanýlimonáda

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Helmo, v tom případě doufám, že se poučíš, až se někdo z tvých známých, neřku-li příbuzných, stane opravdu závislý na droze...Je smutné, že máš špatné zkušenosti, to tě ale neopravňuje nenávidět všechny členy oné, či jakékoliv jiné sociální skupiny...

0/0
12.9.2012 8:37

Ho.Va.

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Ale ano, opravňuje. Je třeba ukázat, že takoví lidé jsou špatní a ukazovat to co nejvíc, aby se někdo náhodou neinspiroval, že oni vlastně tak špatní nejsou, že ona ta droga zase tak špatná není apod.

+4/0
12.9.2012 8:44

Ho.Va.

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Teda hlavně u drogově závislých a anarchistů. Dostat se mezi tyhle lidi není zrovna nejlepší nápad, že... U cikánů to je trochu složitější.

0/0
12.9.2012 8:48

Malýřezanýlimonáda

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

To je zase práce rodičů a učitelů. A pokud se inspiruje někdo starší 15 let, pak je to důsledek špatné výchovy, nebo zaostalosti jedince a vůči tomu neuděláte nic. Takoví se budou rodit pořád. Bohužel nejsme dokonalý druh...

0/0
12.9.2012 8:50

Lord Helma

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Fet je neléčitelný, jde to jen pozastavit, stejně jako alkoholismus. A člověk musí mít setsakramentský motiv, aby vydržel.. Až ti děcko pod zadkem rozprodá barák a ukradne co není přibetonované, tak pochopíš. Kamarádka takhle skončila, začlo to mizením volně položených peněz, pak najednou ji chyběli naušnice a do půl roku bydlela v garsonce. Byla rozvedená a trpěla opičí láskou k synáčkovi, též neléčitelné. Ani potom neprohlédla a stále ho omlouvala. 

Možná ti to připadá kruté, ale známí, co měli s dcerou stejný problém, tak ji nakonec vyhodili. Po třech letech s tím prostě nešlo nic dělat, dodneška se z toho nevzpamatovali, na druhou stranu říkají, že to byla jediné řešení, protože už to byl úplně jiný člověk, fet ji nezvratně změnil, bohužel je pro ně v podstatě mrtvá. Je to kruté, ale s fetkou se opravdu nedá žít. A žádný učitel ani rodič tomu nezabrání, můžeš proto udělat maximum, ale nemužeš ho 24 hodin denně 7 dní v týdnu držet za ručičku. Stejně si nakonec udělá podle svého.

+1/0
12.9.2012 9:09

Malýřezanýlimonáda

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Ale o tom přeci nepíšu. Psal jsem o prevenci, ta je možná vždycky. Vždy záleží, kde a jak dítě vyrůstá...

0/0
12.9.2012 10:08

Lord Helma

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Nezáleží. Rizika lze nepatrně minimalizovat, ale tu první dávku může dostat i na prestižní škole, stejně jak pod mostem. Můžete výchovou pouze zvýšit šanci, že si to nevezme, ale nikdy tomu nezabráníte, vždycky je to na tom děcku. A šance je 1:1, bez ohledu na přechozí výchovu. Buď si vezme nebo nevezme, nic mezi tím. Je to tak. Měl jsem spolužáka, který byl zarytý abstinent, rodičili pili extraligu. Podle prostředí měl skončit stejně, neskončil vystudoval práva. Prostředí může a nemusí předurčit další osud, vše záleží na náhodě. A jako děcko to neovlivníte vůbec, to do svých 20 let vůbec neví co provádí.

0/0
12.9.2012 10:41

Malýřezanýlimonáda

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Ano, nakonec jde vždy o osobnost daného člověka. Ale na její vliv má dětství velký vliv. Pokud se někdo dokáže odprostit od zlých věcí z dětství, je to šťastná výjimka. Tahle diskuze už ztrácí smysl. Jen jsem chtěl podotknout, že každý je individuum, nelze jednoduše paušalizovat, i když by to bylo pro každého z nás mnohem snazší. Nebuďme líní rozlišovat i mezi zdánlivě stejným...

0/0
12.9.2012 11:15

S_lotr

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

No nevim, srovnávat nebezpečnost někoho, kdo vám posprejuje fasádu s někým, kdo vyšinutě ubodá a ubije dva staříky....

+1/0
12.9.2012 8:24

Ho.Va.

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Panebože, vždyť nikdo neříká, že ten kdo sprejuje barák vraždí lidi. Já nevím, ale vy jste z toho být ve všem v opozici, mít vždycky opačný názor, už úplně vypatlaní...

+1/0
12.9.2012 8:33

Lord Helma

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Nesrovnávám. A mimo to, jednou jsem se bohužel v Práglu dostal poblíž jedné anarchistické " demonstrace". A rohodně jsem měl víc než strach, kukly, tyče, skandované pokřiky, ya které by vás vyloučili z pionýra, hodně rychle jsem si otamtud pomáhal. A holé lebky to nebyly, ty drželi poliši ve vedlejší ulici.

+1/0
12.9.2012 8:35

smeji.se.cenzorovi

Re: Fetky + anarchisté + cigoši

Ještě nezapomeň na nezaměstnané nácky, co žíjí taky z podpory a dělají stejný bordel jako ti první jmenovaní...;-)R^

0/0
12.9.2012 12:27

MI14

Ve státech, kde ještě znají trest smrti...

.. by tohle byl pravděpodobně ten správný adept...

+5/0
12.9.2012 0:38

pletiplot

Souhlasím

Souhlasím s tím, aby výjimečný trest nebyl doživotí, ale trest smrti. V přírodě vadné jedince odstraňují predátoři. V lidské společnosti si to musíme zařídit jinak. Jedna složka už funguje sama od sebe (smrt vlastní blbostí), druhá složka je nabíledni.

+6/0
12.9.2012 0:36

Nechceme je u nás loupežníky

Re: Souhlasím

R^

0/0
12.9.2012 2:05

m4!_luke

Znalecke posudky

Jaky to ma vyznam delat v tomto pripade znalecke posudky, jestli byl pod vlivem nebo ne?

+2/0
12.9.2012 0:04

MI14

Re: Znalecke posudky

Taky nevím, asi že i znalci musí z něčeho žít...:-)

0/0
12.9.2012 0:36

Nechceme je u nás loupežníky

Re: Znalecke posudky

Stejně, jako znalecké posudky na extrémismus.

http://www.bomba.cz/video/jiri-kopecny-tzv-expert-na-extremismus/

0/0
12.9.2012 2:07

Soulburner CXXVI. Nezastavitelný

...

a tohleto se bude ještě válet po kriminálech za naše prachy?;-€;-€;-O;-O;-O

+2/0
11.9.2012 23:40

Bohumil Vlčichod

Vzteklé zvíře nepatří před soud,

ale do kafilérky!

+7/0
11.9.2012 23:37

yxarinka

Re: Vzteklé zvíře nepatří před soud,

meurážejte zvířata prosím, ta se chovají mnohem líp, než většina lidí Rv

+2/0
12.9.2012 0:09

pletiplot

Re: Vzteklé zvíře nepatří před soud,

Sežere nový partner člověka děti po svém předchůdci?

+2/0
12.9.2012 0:23

Nechceme je u nás loupežníky

Re: Vzteklé zvíře nepatří před soud,

To ne. Ale zneužije zvířecí samec svou dceru, když dosáhne nohami na zem ze židle kvůli dávkám na incestního mrzáčka?

+2/0
12.9.2012 2:10

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Vzteklé zvíře nepatří před soud,

Zatím to vypadá na plichtu. Zvýší někdo sázku? ;-)

0/0
12.9.2012 7:47

Já to nebyl, já to nebil!

Kurde to je pech. Dvě vraždy ani cikán neukecá!

:-P

+1/0
11.9.2012 23:25

janzlatousty4

Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

trestu smrti!  To je pomsta, ne trest! Lidský život je nedotknutelný, po odsezení trestu a léčbě se jistě zase zapojí do společnosti!! R^R^R^

také ty bláboly znáte? Také je Vám z nich zle?

+19/0
11.9.2012 22:40

Verdikt

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

Jaká pomsta nebo trest? Nic takového mě nezajímá, to je prostě vyřešení problému do budoucna. Nejjednodušší a nejefektivnější.

0/0
11.9.2012 22:43

zorro_rojo

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

Ano, zname.

Ale nevolame po trestu smrti.. proste jen utratit.

Z takoveho smejda stejne nikdy nic nebude a pro spolecnost bude jen hrozbou.

Jak vztekly pes.

+7/0
11.9.2012 22:48

munkiki

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

R^!

0/0
11.9.2012 22:54

jimbo1

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

Jedine trest smrti nic jineho nezaslouzi a zbytku smazet misto metadonu retezy na nohy kladivo a hodne tvrdy kamen 12 hodin denne

+1/0
11.9.2012 22:56

Nechceme je u nás loupežníky

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

R^

Fetky utratit. A je to smutné, ale senioři jsou terčem útoků cigánů, podvodníků a mladí si myslí, že zbytečně berou důchody. Až já zestárnu, raději padnu ve válce, než se takhle trápit. To budu já, kdo bude bodat a střílet první. Rozhodně nebudu čekat na první ránu. A navíc pak budu po smrti slavný.

+1/0
12.9.2012 2:13

danny47

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

Z pohledu pravdoláskovského je to velmi nekorektní příspěvek...

+2/0
12.9.2012 7:07

Lord Helma

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

Možná jo, ale vzhledem k blížícímu se předkremačnímu období mi promluvil z duše.

0/0
12.9.2012 8:03

danny47

Re: Takový nešťastný člověk, a vy voláte po

R^ !!

0/0
12.9.2012 7:07

Verdikt

tohle je typický příklad.

bezcenné existence. Teď se bude řešit a licitovat, 15 let? 20 let? Po propuštění dohled? Nebo bez dohledu? Odvykačka? Hrozí, že to udělá znovu? Prostě neřešit, utratit a spálit.

+6/0
11.9.2012 22:36

Výron inteligence

doufám že si v tý base užije pořádnej absťák

pěkně bez substituce.Rv

0/0
11.9.2012 22:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.