Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidička srazila muže i kočárek s dítětem, místo pomoci utekla

Mladá řidička nezvládla v Nové Pace na Jičínsku řízení, najela na chodník a srazila muže s kočárkem. Muže i dítě odvezla sanitka. Žena nechala auto na místě a zmizela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kašík

káča,

co ani neví, co provedla.. jistě měla ještě "teplej" řidičák..smutná "historka"..

0/0
25.9.2012 23:46

Frollik

To jsou ti piráti.

Srazí nebohou matku s dítětem a utečou... ;-D

0/0
25.9.2012 10:34

CYnikCYnik

Mladí řidiči

Ženy obecně řídí opatrněji, méně agresivně a zbytečně neriskují. Ale zdá se mi, že mladý holky se v poslední dobe za volantem chovají stejně prasácky jako kluci. :-(

0/0
25.9.2012 10:09

Ultrarealistka

!!

No udělal blbost,ale naštěstí se sraženým nic vážného nestalo tak snad by to vyřešila pokuta a třeba zákaz řízení.Však se podívejme na Janouška,toho ještě nedořešili.A může vesele jezdit dál ač se nepochybně dopustil horšího činu a čeká se až se na to více zapomene a pak to šikovnězametou...

+1/0
25.9.2012 9:01

Ultrarealistka

Re: !!

Samozřejmě ona "udělala" blbost.

0/0
25.9.2012 9:07

CYnikCYnik

Re: !!

Znalec posuzující stav Janouška ještě nedodal posudek. Chudák znalec prý má nějaké rodinné problémy, a tak na to nemá čas. 8-o

0/0
25.9.2012 10:07

Smrť

Co s ní, s frndou?

Řidičák jí sebrat navěky, ale jak potrestat ten útěk od nehody? Vězení je snad málo, chtělo by to navíc veřejný pranýř a její obličej i jméno pořádně povláčet v médiích, ať každý vidí, co je zač.

0/0
25.9.2012 8:25

Dale12

Re: Co s ní, s frndou?

Lidi jako Vy by se měli oddělovat od normální společnosti. Omlouvám se, ale nedokážu to napsat jinak...

+1/0
25.9.2012 9:16

patriotcs

Re: Co s ní, s frndou?

Ja si myslim to same, ale o Vas...

+2/0
25.9.2012 9:48

Smrť

Re: Co s ní, s frndou?

Copak, taky rád při řízení hrajete s chodci kuželky a pak utíkáte pod nehody, nebo proč Vás dráždí, že takové jednání odsuzuji?

+2/0
25.9.2012 11:13

if84

Re: Co s ní, s frndou?

Re: Co s ní, s frndou?Lidi jako Vy by se měli oddělovat od normální společnosti. Omlouvám se, ale nedokážu to napsat jinak...

--------------------------

Myslím, že "Dale12" měl výhrady k Vašemu vyjadřování... Já se připojuji!!! To co řidička udělala je neomluvitelné, ale rozhodně neměla v úmyslu někoho srazit, to by asi nikdo vědomě neudělal!!!!!!!!!!!!!! Nechápu jak Vás může napadnout, že by někdo "mohl hrát s chodci kuželky"!!!!

0/0
26.9.2012 8:53

Concrete_Donkey

Dnes dostane řidičák každý.

Osobně znám pár děvčat, která vlastní řidičské oprávnění, ale mají naštěstí dostatek soudnosti a za volant bez dozoru (chtějí se učit) nesednou. Řidičské oprávnění není volební právo, i když k němu společnost bohužel takto přistupuje. Rv

+1/0
25.9.2012 1:06

franta-t

Re: Dnes dostane řidičák každý.

S tím moc nesouhlasím a neodkazuju se na slovo "Dnes". Znám spoustu řidiček, které mají řidičák v šuplíku a nejezdí, protože mají strach. Mají ho už spoustu let (já osobně vlastním ŘP 12 let a taky nejezdím) a rozhodně když zavzpomínají, tak jsme ještě absolventi "staré školy" - zkoušky jsme dělali z Vyhlášky 99/1989 a školení trvalo i 4 měsíce. U zkoušek nejezdil komisař, ale policajt a test bylo potřeba napsat na min. 50 bodů z 55 možných. Takže můžu za sebe a za ně říct, že kdysi, což bylo v den závěrečných zkoušek, jsme opravdu museli umět jezdit, jinak bysme ten řidičák nedostali, policajt byl přísný.

0/0
25.9.2012 10:10

Tlaky kmotrů křiví páteř

Dostane deset let na tvrdo. Na půlce ji pustěj.

Tou dobou už bude policie zvolna připravovat definitivní odložení Janouškovy nehody...

+1/0
24.9.2012 22:13

carabus

který muž tlačil

ještě štěstí, že ho (kočárek) netáhl...

0/0
24.9.2012 21:56

divozenkalucni

trauma

Chápu, že všichni zavrhují takové jednání - útěk od nehody. Ale v takové situaci může člověk jednat následkem šoku a traumatu úplně zcestně a nelogicky. viz třeba http://www.ipsychiatr.cz/akutni-reakce-na-stres.html

+2/0
24.9.2012 21:03

Smrť

Re: trauma

A mně zase nevymluvíte, že je to především o výchově. Stres a šok jsou velmi pohodlné výmluvy pro lidi, kteří nejsou ochotní čelit následkům vlastního jednání. Přivolat pomoc a snažit se ji do příjezdu záchranářů poskytnout by měla být automatická reakce. Ale jestli byla "řidička" pod vlivem drog nebo alkoholu, tak je jasné, že zdrhla s úmyslem přihlásit se až vystřízliví - a vymluvit se na trauma.

+1/0
25.9.2012 8:32

macarát

Re: trauma

I v šoku člověk inklinuje k podvědomě připraveným postupům.

0/0
25.9.2012 15:34

Leinad

To nebyla pirátka

Dodržovala nejdůležitější české pravidlo - maximální povolenou rychlost.

+3/0
24.9.2012 20:53

,Moravian,

Re: To nebyla pirátka

A dalsi ceske pravidlo zni: Utect a vsechno poprit...:-P:-P

+4/0
24.9.2012 21:26

Dale12

Re: To nebyla pirátka

Blbost. České pravidlo velké části řidičů v téhle republice je jezdit agresivně, nebezpečně, bezohledně a nedodržovat předpisy. Dalším pravidlem je pak vyhýbat se za každou cenu postihům, vymlouvat se na různé osoby blízké a vzdálené a odmítat převzít odpovědnost za své chování. To že nějaký pisálek na idnes napíše, že hoka utekla, může být tak neskutečně zkreslující obraz skutečnosti... a valná většina lidí tady na tom staví svoje komentáře. Já to fakt nechápu.

0/0
25.9.2012 9:23

Frollik

Dale 12 ví fšecko jako Huml

Já jsem si to hned myslel, že za to může ten chlap. Schválně jí tam strčil kočárek, když potřebovala kousek chodníku. Kdyby šel podle předpisu na chodníku vpravo nic by se nestalo. A teď se ještě bude vymlouvat na osobu vzdálenou.;-D

+1/0
25.9.2012 10:39

macarát

Re: To nebyla pirátka

Jeden ze spěchálků, kteří ještě nepochopili rozdíl mezi implikací a ekvivalencí a svoji nevědomost demonstrují snahou zpochybňovat oprávněnou klasifikaci arogantních porušovatelů pravidel?

0/0
25.9.2012 15:36

Leinad

Re: To nebyla pirátka

Pokutu za rychlost sem ještě nedostal. Výrokovou logiku celkem ovládám. :-P

Tobě se zdá správné, že policie nejčastěji pokutuje překročení povolené rychlosti, i když já často vídám i jiné věci které mi připomínají nedodržení pravidel(nepoužití blinkrů, pomalá reakce na semafor, nedání přednosti, jízda v levé části pruhu aby se nedalo předjíždět, špatné řazení do pruhů...)? Mýlím se, když si myslím, že vidím přestupek?

0/0
25.9.2012 15:59

macarát

Re: To nebyla pirátka

Mýlíš se, když se domníváš, že pirátem je jen ten, kdo porušuje rychlost. Nicméně ten, kdo rychlost úmyslně porušuje, pirátem je. A často k tomu porušování rychlostí přidává fůru dalších věcí, například riskantně předjíždí, nadjíždí nebo řeže zatáčky místo aby jel při kraji, nestíhá včas zablikat, nedodržuje bezpečné odstupy, ....

Kdyby se podařilo eliminovat ze silnic řidiče, kteří nedodržují rychlost, tak zmizí i většina výskytů ostatních problémů, protože většinu způsobují stejní problémoví jedinci, kteří chtějí jezdit podle vlastních pravidel místo podle pravidel společných.

0/0
25.9.2012 22:02

oracle29

Vzhledem k tomu že má řidičský průkaz

tak musela absolvovat i první pomoc (kromě mnoha jiných míst) tj. neměla by končit zavoláním záchranky ale i aktivně poskytnout první pomoc - tak je to minimálně dle zákona !! To že většina národa jsou lhhostejní ignoranti kteří kolem nehody jen projedou NENÍ normální i přesto, že se jedná statisticky o většinu (z lidksého hlediska to není jaksi normální - pro ty co to nechápou) !!

+2/0
24.9.2012 20:17

oracle29

Re: Vzhledem k tomu že má řidičský průkaz

§ 47

(3) Účastníci dopravní nehody jsou povinni (mimo jiné)

b) oznámit, v případech stanovených tímto zákonem, nehodu policii; došlo-li k zranění, poskytnout podle svých schopností první pomoc a k zraněné osobě přivolat zdravotnickou záchrannou službu !!!!!!

+2/0
24.9.2012 20:23

duch zavražděného iuose

hmm

myslím, že není nehoda, u které by hned někdo nezastavil. A pochybuju, že je třeba, aby tam zastavil každý, když je vidět, že tam lidi už pomáhají. Jsou tací, kteří z nějakých objektivních důvodů ani pomoci nedokáží (pohled na krev,...). Takže bych se tu neoháněl nějakou "většinou národa". Ostatně to, že lidi v ČR nejsou lhostejní je vidět už jen z různých sbírek - například je zajímavé kolik dokáží vybrat ti vysmívaní "nováci" po kdejaké srdcervoucí reportáži.

0/0
24.9.2012 21:38

oracle29

Re: hmm

Byl jsem u řady nehod a kontatuji to z vlastní zkušenosti. Mohl bych jmenovat a popisovat, ale kdo nebude chtít věřit stejně neuvěří.. Navíc nezastavit proto že vidím někoho poskytovat první pomoc není žádná logika - ono to totiž neznamená že nepotřebuje pomoc - zkuste si to a uvidíte jak dlouho vydržíte....

+2/0
24.9.2012 22:01

duch zavražděného iuose

hmm

asi jsem měl štěstí na to, co jsem viděl já

0/0
25.9.2012 7:12

Ultrarealistka

Re: hmm

No nevím jak by byli nadšení policisté a popřípadě záchranka kdyby tam zastavilo třeba 50 aut a komunikaci tím zneprůjezdnili.

0/0
25.9.2012 9:06

Dale12

Re: hmm

Dáváte věci do extrémních souvislostí...

0/0
25.9.2012 9:19

oracle29

Re: hmm

Raději se zamyslete jak byste se cítil vy, kdybyste tam ležel vy nebo vaše dítě a kolem jezdily auta a řešily jak nehodou projet zkrz střepy a olej a ne jak ověřit zda není třeba pomoci....

0/0
25.9.2012 9:49

spiegel

Možná to platilo dříve.

Dnes ale řidičky a zejména s SUVéčky jezdí bezohledně.. Ale je to nic proti tomu, jak jezdí francouzky.

+1/0
24.9.2012 20:04

jahl

Podle všech expertů

jezdí ženy pomalu a tím bezpečně, způsobují mnohem menší počet nehod a jsou za volantem zodpovědnější.

+1/0
24.9.2012 18:33

opportunity

Re: Podle všech expertů

Ano. Tohle je výjimka. Obecně ženy jezdí zodpovědněji, ale občas více zmatkují. Tím, že jezdí pomaleji (nebo spíš dodržují rychlost), nejsou důsledky případných havárií tak fatální.

+3/0
24.9.2012 19:00

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: Podle všech expertů

Když už, tak: Obecně ženy jezdí zodpovědněji, ale obecně více zmatkují. Jinak souhlas.

0/0
24.9.2012 19:41

carabus

Re: Podle všech expertů

sto bodov za tu vÝjimIku, to nezvládá skoro žádnej Čech R^

0/0
24.9.2012 21:58

proof

Nejspíš úřednice státní správy

Chování tomu odpovídá. Zítra dojde na služebnu policie a oznámí, že utrpěla šok.

0/0
24.9.2012 18:23

BARON FON SAXOFON IV.

potrestat

!!

0/0
24.9.2012 18:13

pydloun23

Jak ji můžete omlouvat?

Že zavinila nehodu... budiž, může se stát každému. Ale ruku na srdce, vjet pomalu na chodník... buď vůbec nedávala pozor nebo neumí ještě jezdit. Ale budiž, naštěstí se nic nestalo. Ale utéct od nehody je zvěrstvo!!!! Teď ponese následky, kvůli blbosti, špatné výchově... co já vím. Ale je to normální? Dnes to dělá kdekdo - i když jde jen "o plechy". Proč???

0/0
24.9.2012 18:01

Gaspard

To je ta emancipace!

Dřív vraždili macho piráti chudinky maminky s kočárkem a teď feministická pirátka vraždí chudáčky tatínky s kočárkem! Tam ten svět spěje 8-o

+6/0
24.9.2012 17:47

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: To je ta emancipace!

;-DR^

0/0
24.9.2012 19:42

Dojemne

Re: To je ta emancipace!

To je fakt ... ono to vypada lip, kdyz vrazdi sovinisticti muzi maminky s kocarkama ... je to takova polehcujici okolnost = jsem prece trubec, co je na tom divneho?8-o

0/0
24.9.2012 21:28

hahoc

Tak nechci se nikoho zastavat,

ale dokazu pochopit, ze mlada holka- ridicka je v soku, kdyz takoveho neco udela a proste v te chvili nevi co delat a musi pryc. Ale to ji neospravedlnuje, ale ja sam osobne to dokazu pochopit.

+8/0
24.9.2012 17:38

Rubik1

Re: Tak nechci se nikoho zastavat,

To spíš vypadá, že si uvědomila, že by mohla mít v krvi metanol.

+2/0
24.9.2012 17:49

Dale12

Re: Tak nechci se nikoho zastavat,

To jste opravdu jeden z mála na této diskusi. Ale aspoň někdo o tom přemýšlí do širších souvislostí R^. Většina lidí tu reaguje způsobem: "na idnes.cz napsali "utekla" = je jednoznačně gauner a zaslouží pranýř". Zřejmě stejnej jako Janoušek, Lacina, Trpišovský a spousta jiných, kteří někoho zabili nebo ohrožují na životě na silnicích den co den. Nikdo u toho nebyl, nikdo neviděl v jakém byla stavu, ale všichni tomu na základě věty konstatování že "utekla" rozumí (nebo spíš nerozumí).

0/0
25.9.2012 9:27

duch zavražděného iuose

hmm

ach jo, stát se může cokoli, ale utýct?

0/0
24.9.2012 17:32

javky

Re: hmm

Tak útěk je standardní stresová reakce všech zvířat ve chvíli, kdy nejsou schopni vyhodnotit nastalou situaci. Je naivní si myslet, že když si člověk vezme kvádro a lakýrky, tak se ho přírodní reflexy netýkají. Z toho, že člověk v první chvíli udělá nějakou blbost bych nedělal zas až takové závěry.

+1/0
24.9.2012 19:57

duch zavražděného iuose

hmm

no, asi jo

0/0
24.9.2012 20:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.