Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena dostala za týrání kojence šest let. Jeho mrtvolu hodila do lesa

Hradecký soud poslal matku čtyřměsíčního kojence za týrání a pokus o těžké ublížení na zdraví na šest let do vězení. Čtyřiadvacetiletá Marie F. soudu přiznala, že syna surově bila pěstmi. Mrtvé dítě odnesla do lesa u Radvanic na Trutnovsku a ohlásila jeho únos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sasena

Sterilizivat a doživotí

..nevidím jedinou polehčující okolnost. Dítě si z kojeňáku vzali kvůli přídavkům, divně chrčelo, když ho zmlátila a ono to nemá souvislost s úmrtím??? JAK JE TOHLE SAKRA MOŽNÝ??? 6 let ???? Rv Kde to žijeme?

0/0
3.10.2012 10:04

Franz Joseph

Za zabiti kojence sest let?!?!

[>-]Rv

0/0
2.10.2012 2:29

Deka de Ntni

no to je ale

dojimava historka

0/0
1.10.2012 17:30

bez_tolerance_hlouposti

krava

protahnout bucharem nohama napred....

+1/0
1.10.2012 15:36

bez_tolerance_hlouposti

Re: krava

a na socialce by taky patrilo nekomu vyliskat hubu

+1/0
1.10.2012 15:38

holes5

trest

takže dva ožralci za přizabití dospělýho dostanou 14 let, a tahle zrůda za přizabití a mučení mimina 6? Vítejte ve spravedlivé ČR  Rv[>-]Rv

+2/0
1.10.2012 15:08

sámvelkýmao new8

Re: trest

jj. stačí se podívat vedle na diskusi o vrahovi, co zavraždil autem 2 děti. někteří ho ještě obhajují. a tak je to tu se vším. jací lidi, taková vláda.....Rv:-/:-(

+1/0
1.10.2012 16:47

macarát

Re: trest

Mně to takto nastavené nevadí. Zabila si svoje dítě. Pro cizí lidi, pro běžnou společnost, nepředstavuje ohrožení.

+1/0
2.10.2012 3:33

sasena

Re: trest

nejste spíš macerát? To jsou ale názory..Rv

0/0
3.10.2012 10:05

Rosomak

A co ten její vykutálený manžílek?

Vždyť by mu měli napařit dle §189 Tr.z. (kuplířství) až šest let.

Nebo to soudce vůbec neřeší? Pokud to zaznělo u soudu, tak má minimálně státní zástupce konat.

+1/0
1.10.2012 15:04

d. Lilly

Otec dítěte

by měl být také potrestán.

+1/0
1.10.2012 15:02

ungerak

nazor

Názor na toto je opravdu těžký, ale někteří lidé by neměli mít děti, pokud nemají elementární pudy. V kriminále si své určitě užije, ale nějak nad ní lítost necítím. Tento člověk by měl být separován od společnosti, pokud je jí nebezpečná. Náprava možná v tomto případě není a ví to každý. Tento trest se zcela míjí učinkem. Za tyto delikty bych dával jiné tresty, ale to by mě cenzor asi utípl.

0/0
1.10.2012 14:58

Dololezec na pravdě boží

Re: nazor

Pani ocividne nejake pudy mela. Agresivita vuci narusiteli je taky pudove chovani.

0/0
1.10.2012 15:00

ungerak

Re: nazor

paní by měla mít jeden pud a to skočit proti zdi... a pořádně... !!

+1/0
1.10.2012 15:03

vzdyt_to_rikam_02

kromě toho...

Jo, je to teď "moderní", házet všecko na stát - ovšem: s novorozencem se chodí k pediatrovi každý týden, po prvním měsíci pak každý měsíc. Jak mohla několik měsíců mlátit děcko, a nikdo si toho nevšiml??? Asi na ty kontroly k doktorovi nechodila. Když nechodila, proč ji sociálka nekontrolovala, co s děckem dělá??? Sorry, ale tady selhal systém - já když jsem byla sama nemocná a nešla jsem s malým k doktorce, tak mi volali a sháněli mě a vyslýchali, proč jsem nepřišla a jak to a kde je dítě a proč ho nenosím na kontrolu - to bylo vysvětlování a podezíravých pohledů!!! A tady někdo mlátí mimino - a nikdo si toho nevšimne, nikdo to mimino nekontroluje, už když se ví, co to je za rodinu, nikdo tam nezajde to hlídat?????

+2/0
1.10.2012 14:50

vzdyt_to_rikam_02

neštěstí

Jedno veliké neštěstí. Matka strávila dětství v dětském domově, neví, co to je mít někoho rád, celý život nepovedený, sama nevyzrálá, neschopná úsudku, nulová sociální schopnost, a pak to nevinné mimino to odnese životem a hlavně tím utrpením před smrtí....je mi z toho blivno....ten soudce taky nemůže mít nervy v pořádku, takovýhle případy soudit...

0/0
1.10.2012 14:44

john.h

doba je smutna

v davnych dobach by takovy koste s IQ tykve neprezilo ani tejden, protoze by si nedokazalo obstarat potravu a prekonat nastrahy prirody... dnes bohuzel takove individum prezije na parkach z lidlu, ale kdyz si poridi dite, neni schopne ho ani v dnesni pohodlne dobe ochranit pred sebou samou... za takovejch sto let to dopadne s lidstvem hodne spatne

+4/0
1.10.2012 14:44

Tom.Žeryk.Masakryk

6let?

Aby se ekonomika rozhýbala, musíme začít "utrácet"...tady máme vhodnou příležitost něco utratit.

+1/0
1.10.2012 14:41

tgbqay

nesuď, kdo nechceš být souzen.

kdo z vás je bez viny, ať první hodí kamenem.

+2/0
1.10.2012 14:22

MayaMoya1

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

8-o

+2/0
1.10.2012 14:25

lady.zam4

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

nějak jsem nepochopila, cos tím myslel. Leda že bych hodila kamenem po ní

+2/0
1.10.2012 14:27

Smrť

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

V souvislosti s tímto případem trochu mimózní reakce, ne? Co se tedy od psychicky zdravého člověka očekává, když ne odsouzení zvěrstva? Potlesk?8-o

+4/0
1.10.2012 14:30

lady.zam4

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

asi pochopení a odpuštění. Jenže to já neumím. Dokázala bych ještě pochopit, kdyby s dítětem třískla ve stresu po celonočním nevyspání (pochopit, ne odpustit), ale bití kojence - to může jen zrůda

+1/0
1.10.2012 14:34

vzdyt_to_rikam_02

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

Pro ni to byla jen živá panenka, která jí otravovala život - ji nikdo nikdy neměl rád, ona nevěděla, že to dítě má mít ráda a jak.....tím to neomlouvám, jen co si myslím....každopádně to miminko za nic nemohlo....kdyby trochu fungovala sociálka, tak to tam hlídala a dítě jí dávno sebrali..jak mohla mlátit několikaměsíční dítě, když se s novorozencem chodí k pediatrovi nejdřív každý týden a pak každý měsíc??? A když tam s ním nechodila, jak to, že ji nikdo nekontroloval, co s děckem dělá, proč nechodí na kontroly?????

+1/0
1.10.2012 14:47

lady.zam4

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

máš v mnohém pravdu, bohužel.

0/0
1.10.2012 14:49

qayujm

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

no já třeba mezi tímhle případem a potratem nevidím nějaký zásadní rozdíl, jen v detailech. akorát ten, že společnost "psychicky zdravých" jedno z pohodlnosti toleruje a druhé tím pádem pokrytecky odsuzuje.

+1/0
1.10.2012 14:44

lady.zam4

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

před potratem dítě biješ pěstí? Já třeba vidím rozdíl obrovský a pokud tobě to přijde stejné, tvůj problém.A nekaž mi laskavě o potratech, kdyý o životě víš hov..nic

+2/0
1.10.2012 14:51

SecondWisdom

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

Já jsem bez viny (alespoň v zákonných mezích.. to mi poradil právník dodat) a právě proto kamenem házet nebudu. Ovšem po rozhodnutí soudu je poněkud divné říkat něco o nesouzení. Už se stalo a je to soudcova práce (mimo jiné). ;-D Ale jinak samozřejmě chápu, že si zřejmě potulný blázen.

+1/0
1.10.2012 15:18

Deka de Ntni

Re: nesuď, kdo nechceš být souzen.

urcite, bezne vrazdim mimina.

+1/0
1.10.2012 17:31

mamina2

Adopce

Doufám, že to čtou různí zuřiví zastánci na právo dítěte na biologické rodiče.

+1/0
1.10.2012 14:14

lady.zam4

Re: Adopce

a zrovna u tohoto miminka adopce mohla být šance na život....

0/0
1.10.2012 14:26

Frisby

Jako by to bylo v jiné zemi

Když přišel na svět můj první syn, hned den po návratu z porodnice se na nás byl kouknout dětský lékař a tři dny na to paní z porodnice, jak se nám vede... Řekli, že je to jejich běžná praxe, abysme věděli kam se v případě potřeby obracet... a pak co dva týdny a později co měsíc do poradny...

Ve školce i ve škole se vychovatelky i učitelé ptali na každou modřinu nebo odřené koleno, které bylo vidět při tělocviku...

Pokud je to opravdu běžná praxe, měla by snad být všude... a jak je pak vůbec možné, aby bylo tak malé dítě bito přes dva měsíce???

0/0
1.10.2012 14:02

lady.zam4

Re: Jako by to bylo v jiné zemi

asi proto, že nechodilo do školky. Protože u doktora zas nesedíš každý týden, ani poradna už není tak často

0/0
1.10.2012 14:28

qayy

Bolo by dobré prijať zákon na povinné zdravotné prehliadky

novorodencov, každého pol roka,  ak by lekár zistil, že dieťa je zanedbané, týrané, alebo bité, okamžite by zavolal políciu, rodičov by poslali do basy a deti do detských domovov, takto by štát chránil deti pred  zrúdami rôzneho druhu. Dnes týra svoje deti priveľa "rodičov" 8-o

0/0
1.10.2012 13:53

Dololezec na pravdě boží

Re: Bolo by dobré prijať zákon na povinné zdravotné prehliadky

Nesmysl, driv se to jen nepropiralo v mediich.

0/0
1.10.2012 13:55

qayy

Re: Bolo by dobré prijať zákon na povinné zdravotné prehliadky

áno, keď som bol školák, poznal som deti, ktoré rodičia týrali, bolo to za socíku. Práve preto, aby rodičia nevychovávali nových tyranov, by mohol byť štát akčnejší a rodičov brať na zodpovednosť, lekár tiež rád hrá slepého, len aby sa nedostal do konfliktu s tyranom 8-o

0/0
1.10.2012 14:13

Zuzulezabule2

Re: Bolo by dobré prijať zákon na povinné zdravotné prehliadky

Myslím, že systém preventivních prohlídek u dětí funguje, pokud se rodiče s dítětem nedostavují k těmto prohlídkám, mělo by být zahájeno pátrání, proč tomu tak je. V prvním roce života je to několik prohlídek, pak v 18 měsících, ve 3 letech atd. Já nevím jak kdo, ale já jsem s dětmi u doktorů několikrát ročně, což je asi tak obvyklé, jednak kvůli povinnému očkování, zmíněným prohlídkám a také nemocem. Jinak si myslím, že podobné věci se děly i dříve, jen se o tom mlčelo.

0/0
1.10.2012 14:00

petr____22

Re: Bolo by dobré prijať zákon na povinné zdravotné prehliadky

Jedne se o dite stare 3 mesice, tudiz kontrola jednou za 6 mesicu by nijak nepomohla

0/0
1.10.2012 14:02

mamina2

Re: Bolo by dobré prijať zákon na povinné zdravotné prehliadky

Vždyť ty povinné prohlídky jsou. Jenže taková tam nechodí.

0/0
1.10.2012 14:12

MayaMoya1

A tohle se může svobodně množit...

:-/

+3/0
1.10.2012 13:51

Dololezec na pravdě boží

Re: A tohle se může svobodně množit...

No co, tak poznala chybu a snazila se ji napravit. Nikdy jsi neudelal(a) nic spatne a nesnazila se to vratit do puvodniho stavu?

0/0
1.10.2012 13:53

TuJeKam

Re: A tohle se může svobodně množit...

mlátit dítě a pak ho v igelitce pohodit?

+1/0
1.10.2012 13:56

MayaMoya1

Re: A tohle se může svobodně množit...

8-o Považujete špatnou navigaci a špatnou výchovu dítěte, která navíc končí smrtí, za stejné chyby?

+1/0
1.10.2012 13:58

Smrť

Re: A tohle se může svobodně množit...

Chybu? Chyba se může stát jednou a ne že někdo mlátí kojence celé měsíce... Vy asi taky budete zajímavý exemplář, když tenhle lidský odpad hájíte na úkor bezmocného dítěte:-/.

0/0
1.10.2012 13:58

Dololezec na pravdě boží

Re: A tohle se může svobodně množit...

Ja nepopiram, ze se chyba stala jednou, mozna dvakrat - pri poceti a pri odmitnuti potratu. Jen ten proces korekce te chyby byl trochu drsnejsi, no... Stejne by ale z ditete s timto genetickym materialem a vychovou nic poradnyho nevyrostlo.

0/0
1.10.2012 14:02

mamina2

Re: A tohle se může svobodně množit...

Největší chyba se stala, když jí dítě původně dané k adopci vrátili a když už, tak že rodinu pravidelně nekontrolovali.

0/0
1.10.2012 14:15

Dololezec na pravdě boží

Re: A tohle se může svobodně množit...

To je fakt. Treti chyba, ta opravdu fatalni.

0/0
1.10.2012 14:17

Petr_M

Re: A tohle se může svobodně množit...

O co hůř! Tohle může i volit!

+1/0
1.10.2012 13:55

MayaMoya1

Re: A tohle se může svobodně množit...

R^

0/0
1.10.2012 13:59

denek

Nejspodnější lidská spodina,

co k tomu dodat...

+3/0
1.10.2012 13:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.