Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Holečková dál šéfuje dvorské zoo, její strana hrozí hejtmanovi žalobou

Kontroverzní šéfka zoologické zahrady ve Dvoře Králové Dana Holečková se narychlo svolané krajské radě nezpovídala. Podle některých politických lídrů má ředitelka rezignovat, jiní viní hejtmana Lubomíra France z ČSSD, který ji vyzval k odchodu, z populistické snahy před volbami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

urgo

Tady už je možný všechno

Auta v zoo nechci, ale hlavně jestli Holečková někdy odejde, ať do zoo nenalezou lidi ze Safari archy nebo z rodiny bývalého ředitele,  toho se bojí spousta Dvoráků, to byl byl fakt konec zoo.

0/0
3.10.2012 22:07

pppqqq

Re: Tady už je možný všechno

Můžete rozvést, jáké plány se zoo mají lidé ze Safari archy nebo rodina bývalého ředitele (kterého)?

0/0
4.10.2012 9:13

qwertza

Re: Tady už je možný všechno

Urgo má asi na mysli rodinu Josefa Vágnera, kterého Holečková před lety vyhodila z funkce ředitele ZOO. Což byl začátek jeho konce, za pár let zemřel.

0/0
17.10.2012 18:43

qwertza

Re: Tady už je možný všechno

Před chvílí hlásili v TV zprávách, že Dana Holečková právě rezignovala na svou funkci.;-)

0/0
17.10.2012 18:42

bolavej loket

nemůžu říct, že bych paní holečkové

fandil, nicméně že franc je tajtrdlík, to je fakt

0/0
3.10.2012 12:42

Ademok

S Danou Holečkovou na věčné časy Vaše ČSSD, ODS a Výchočeši

Smutná zpráva,pro širokou veřejnost, zaměstnance ZOO a zvířata, ale dala se očekávat.Hejtman Franc je skutečně tím nejslabším hejtmanem v ČR.ODS s Bémem jasný palec dolů, to se ostatně dalo také očekávat, (Holečková -švagrová Vlastimila Tlustého) nejhůř ale ze všeho dopadají Východočeši, kteří si Holečkovou vzali na kandidátku č.14 a dokonce se jí veřejně zastávají způsobem co nemá v kraji obdobu - politická sebevražda.Trochu mě mrzí, :-/že redakce neoslovila VV, protože je to mezi stranami v kraji jednoznačný lídr v boji s touto zoocarevnou.Sdružení SAFARI ARCHA 2007 a VV mají společnou petici za její odvolání od roku2009. http://www.safariarcha.cz/phprs/view.php?cisloclanku=2010010003 R^ Doufám, že se tentokrát lidé v kraji zdravě naštvou a dají svůj hlas,každé straně či hnutí,kdo jí odvolá.

+1/0
3.10.2012 10:36

papazian

Re: S Danou Holečkovou na věčné časy Vaše ČSSD, ODS a Výchočeši

Východočeši jsou klonem ODS a ČSSD? Vypadá to tak, protože by jinak ředitelku vyhodili už dávno, na funkci neptatří a její kroky v kdysi ZOO jsou otřesné. Dnes to již není ZOO, ale zahradní divadlo se zvířatky. Do doby než bude opět zahradou zologickou se do Dvora Králové nechystám, snad jedině na pivo Tambor. Raději doporučuji ZOO Liberec, Jihlava či PRAHA. Z blízkého zahraničí jsou v lepší kondici i ZOO Vratislav (Wroclaw) nebo ZOO Drážďany (DRESDEN).

+1/0
3.10.2012 11:36

Jiřik

Re: S Danou Holečkovou na věčné časy Vaše ČSSD, ODS a Výchočeši

Prostě ji nemáš rád za to, že tě vyhodila, přiznej to rovnou.

0/0
4.10.2012 12:00

klingon.9

padáka

Dostat výpověď měla už ve chvíli kdy pronesla že nestojí o české batůžkáře a výletníky. Protože rozpočet ZOO je tvořen 70% s financí kraje tudíž z daní lidí Čr . Tak nechápu proč teď ale nikdy není pozdě

0/0
3.10.2012 10:08

pan Kotrč

takže

vzhledem k tomu, že v dnešní době se mluví pouze o penězích pokusím se to těm představitelům kraje, kteří nesouhlasí s odvoláním paní ředitelky vysvětlit následovně:

1) Návštěvnost se neustále snižuje a je na téměř kritické hranici související s provozuschopností zoo bez dalších investicí kraje nad rámec odsouhlasených

2) Vystoupením a vyloučením zoo z evropských resp. světových zoo ztratila zoo veškerý kredit ve světě a koordinátoři evropských chovů a eep nedovolí ostatním zoo poskytnout svá zvířata zoo dk. Tudíž zoo nezbyde než se orientovat na ruské a arabské zoo což znamená že dojde ke ztrátě celé koncepce zoo jako afrického safari protože ruské zoo nemají odpovídající druhy zvířat a arabské zoo které nejsou v eaza nebo waza mají zvířata nejasného původu a genetických linií tudíž jsou defacto pro zachování druhu bezcenná.

0/0
2.10.2012 22:33

pan Kotrč

Re: takže

3)Zoo je v troskách a opustilo ji veliké množství odborníků dříve tu pracujících.

Je tato zoo vzhledem k výše uvedenému dobře vedena?Pokud ne a vlastník akciové společnosti tudíž kraj neodvolá vedení a prohlubují krizi, která nemůže znamenat nic jiného než zvyšování nákladů kraje na udržení provozu zoo protože snižující návštěvnost znamená vyšší náklady kraje na udržení provozu zoo, neznamená to, že kdokoli podporuje tuto variantu a tudíž zvedá svou ruku pro bezdůvodné zvyšování nákladů kraje souvisejících pouze s provozem zoo a nikoli s její modernizací odvádí špatnou práci a porušuje svou povinnost dobrého hospodáře při spravování hospodaření kraje???

Toto je zamyšlení pro ty zastupitele a představitele kraje pro které je kamarádšoft přednější než peníze daňových poplatníků a obyvatel kraje a takový tudíž ať nesou svou odpovědnost ve volbách!!

+1/0
3.10.2012 11:52

LSI

CHYBA

Copak je tenhle člověk neodvolatelnej? Všichni ví jakou pověst měla ZOO DK dříve a

jakou má nyní...Vedení ZOO mluví o "krizi" vlivem odlivu návštěvníků....Nechápu jak

může být krize když ZOO Praha loni vykázala historicky největší návštěvnost a letos

je na tom podobně....Zároveň ostatní ZOO zaznamenaly nárůst - jen DK úbytek... Ptám

se kde je chyba? Asi někde v managementu...Do ZOO jsem jezdil dá se říci každý rok*

0/0
2.10.2012 18:32

LSI

Re: CHYBA

odmala (jsem 86' ročník)...Pamatuji ještě na ledního medvěda ve Dvoře. ANO

vybudovala se řada pěkných pavilonů za ta léta - nevím jestli to je + managmentu,

nebo spíš jen pokrok doby, ale zvířat (DRUHŮ) celkově ubylo (nechci počítat kusy

ptactva)...Dříve jsem mohl se projít pěšky k safari(když jsem nechtěl jít, tak projet se vláčkem) a celá zoo tak až na safari byla pro pěší a bylo na každém jakým způsobem(a zda) se dopraví či ne k safari....Dnes když přijedu do ZOO?

Srovnejte si ceny vstupného ve Dvoře a v jiných ZOO...Přijedu do ZOO a můžu se jít **

+2/0
2.10.2012 18:34

LSI

Re: CHYBA

projít po sotva půlce, neboť zbylá část je pro vozidla...To už je tento národ tak

líný , že neujde kus cesty ze zoo k safari? To už musí projet zoo autem ? To je

vážně takový zážitek jet autem a pozorovat zvířata? Každej jásal nad autobusy a

sezením na střeše když zrovna zbylo místo...Slyšel přitom výklad řidiče o zvířatech...Stačilo jen tyto autobusy nahradit novějšími a ekologičtějšími a né pustit tam všechna možná vozidla...Všechno je dělaný jen proto vydřit a vyrejžovat co nejvíc a nic ke zlepšení...Když jdu po pěší části tak nejdu od pavilonu k **

+1/0
2.10.2012 18:34

LSI

Re: CHYBA

pavilonu ale jdu od stánku ke stánku...."U lemura", "U plaměňáků" atd atd...Co třeba další WOW zážitek ubytování na safari přes noc...Ostatní ZOO prosperují bez těhle WOW zážitků a Dvůr i s nima ztrácí svoji oblibu a dále se v ní propadá...

TO VEDENÍ KRAJE NEVIDÍ? PROBERTE SE LIDI dokud ještě není pozdě a nezničí se nadobro to co pan Vágner kdysi vybudoval...Proč jako jediná ZOO v ČR vystoupila/byla vyhozena ze združení EAZA/WAZA když ostatní nemají problém ? Zřejmě už i v cizině vidí jaký je ve dvorské zoo BORDEL.... ;-O

+1/0
2.10.2012 18:35

JMoudry

Re: CHYBA

R^

0/0
2.10.2012 19:24

trenchard

Re: CHYBA

napsal jste to pěkně ... hovoříte mi z duše ... ta paní je MOR dvorské ZOO, diokud se tam bude jezdit auty, nikdo mě tam neuvidí ...

+1/0
2.10.2012 20:36

IvaZik

Re: CHYBA

Naprostý souhlas. Taky si neumím představit projíždět zoo autem. Postát u výběhu, pozorovat zvířata, jen to má smysl. Ale koukat na zvířata z auta? A safary? Řidič autobusu podal informace o druzích antilop, upozornil na čerstvě narozené mládě, dodal i nějaké historky ze zákulisí zoo-nebyl to jen řidič, byl to zároveň zasvěcený průvodce. A teď? Co se asi o zvířatech dozvědí lidé projíždějící kus zoo a safary autem?

+1/0
2.10.2012 21:36

trenchard

Re: CHYBA

mám to kousek a mám to tam rád, ale krok té paní = smrdět zvířatům výfukovými plyny pod čumák, to mi hlava nebere ... ještě že nemluví, to bychom se dověděli věcí ...

0/0
3.10.2012 10:17

Jiřik

Re: CHYBA

Hm, a že tím jen zrealizovala třicet let starou Vágnerovu ideu, to jaksi přehlížíš. Přitom za Vágnera po silnicích jezdily stopětky, wartburgy a trabanty - emise dnešních aut jsou asi tisíckrát lepší. O prvních safaribusech, přestavěných ze šrotových linkových karos s kouřivým motorem, nemluvě.

0/0
4.10.2012 11:54

Jiřik

Re: CHYBA

Zoo za Vágnera vypadala úplně jinak. Všude zábradlí, mříže, ptáci v těsných klecích, jeden stánek s párky... nepamatuješ 80. léta? Vágner sice postavil část safari, ale s humanizací výběhů začal ředitel Svoboda a i tu safari musel dodělat až ředitel Suk. A Holečková by si minimálně zasloužila uznání za to, jakou nechala udělat zahradní (či spíš parkovou) úpravu ve staré zoo.

0/0
4.10.2012 11:59

LSI

Re: CHYBA

OK ač neznám Váš zdroj dat beru zpět připomínku o počtu druhů zvířat pokud se zakládají na pravdě....Jinak si pevně stojím za zbylým komentářem....Nic nemění na faktu, že provoz po safari šel nahradit ekologickými autobusy a nemění to ani na skutečnosti co nabízel autobus s řidičem a jeho výkladem jako výhody a co nabízí průjezd svým vozidlem....Stále nevidím tu výhodu vůči autobusu? Pokud nebudeme brát argument, že rodina už nemusí zdvihnout p*del z auta aby něco viděla....Což je ovšem k pláči....

0/0
4.10.2012 22:13

Jiřik

Re: CHYBA

No, v roce 2011 chovala zoo 2717 jedinců od 292 druhů. V roce 2009 to bylo 2194 kusů od 280 druhů. Za dva roky tedy přibylo 12 druhů a 523 jedinců.

Takže mírně řečeno nemáš pravdu, jinak řečeno kecáš.

0/0
4.10.2012 8:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.