Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Jaroměře do Pardubic nasadí ČD modernější „pantery“ a „sysly“

Cestující se na železniční trati mezi Jaroměří, Hradcem Králové a Pardubicemi přestanou cítit jako ve skanzenu socialismu. Všechny vlaky budou moderní i rychlé a navíc se snad konečně začne stavět druhá kolej mezi Opatovicemi a Stéblovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91i41r97o63s39l65a89v 31Z33i36k40m38u87n72d 7929313774833

Co to je za češtinu ? Množné číslo od sysla > sysly (???) autor by měl vrátit maturitní výsvědčení, tedy pokud ho má ...

0/0
3.12.2012 21:23

J78o17s81e29f 36Ž29e17n77a78t20ý 6931234966412

Ano, autor v tom má guláš a jak už tady někteří napsali, dál než do Jaroměře to stejně nepůjde. To je jedna věc. 

Jinak na trase Trutnov (Liberec) - Pardubice jezdí 843. Které nejsou z NDR a jsou hlavně modernizované (ergonomické sedačky, informační systém, atd.) a cestování s nimi není vůbec špatné. 

Další věcí je, že zavedením "syslů" se rychlost nezvýší. Sysly tlačí nebo táhne klasický peršing 163. Ty tahají také osobáky z Hradce a mají shodnou max. rychlost a to 120 km/h. Ano osobáky tahané 163 mají skutečně vagóny z NDR (Bdmtee), to je pravda...

+1/0
3.12.2012 10:18

D94a30v77i79d 25Č98e90r92n34o45h85o74r44s18k54ý 1986324406646

a mezi peršanem a syslem budou pořád Honeckery takže odDDRizace se tak stoprocentně nekoná

0/0
3.12.2012 18:20

V39á52c65l89a23v 61D87a68v26i67d 5585369134575

Autor v tom má trochu zmatek. Panteři budou jezdit pouze Pardubice-Jaroměř, dál nemohou, neboť tam nejsou dráty.

Na vlacích pokračujících do Trutnova, Liberce nebo Staré Paky budou i nadále jezdit diesely.

+3/0
2.12.2012 14:57

L60i23b87o81r 10Š95t41ě97p14á72n 2739748362962

Je sice fajn, že se konečně svezeme na úrovni 21. století, ale Pantery maj jednu obrovskou chybu. Do přihrádek pro zavazadla pod stropem se nevejde ani plná malá sportovní taška, ani ze 2/3 naplněný batoh o objemu 38 litrů. Ověřeno v pátek. Až tím budou jezdit turisti s krosnami, jsem zvědavej, kam to dají. Pod sedadla na podlaze fakt nedaj všechno. Projektanti by měli občas použít hlavu...

+5/0
2.12.2012 11:33

J75a22r49o67m37í33r 83K78a16p60l61a21n 7658724862444

O víkendu jsem tím jel. Taky mě překvapilo, že ty police pod stropem jsou dobré leda na kabát :-/

0/0
3.12.2012 15:55

L73u32c96i92a43n 21P22a10p27a66z90i63a25n 5684237111215

Včera bylo pozdě.

+2/0
1.12.2012 22:58

J30i41ř92í 83B79a29u52e95r 4484566258930

A hlavně je důležité že malé zástávky se ruší.

+2/0
1.12.2012 19:46

J65a32n 18S10l21o38v61í61k 3369787190318

Chvíli jsem se zaradoval, že by tyto nové vlaky měli jezdit z Pardubic až do Trutnova, bohužel dráty jsou jen do Jaroměře.

+5/0
1.12.2012 18:38

V84l51a67d19i81m66í85r 29F68i37b85i52g44e47r 5344751811974

Tak spěšňáky z Trutnova do Pardubic jsou docela v pohodě ale vlak s více místy by neškodil opravdu jezdí o hodně víc lidí než dřív.

+3/0
1.12.2012 19:57

P77e88t14r 10N15e37c39h12a88n89i14c79k36ý 7773726828110

854+bdtn už bylo několikrát vskutku nedostačující, snad ty vlaky trochu prodlouží

+6/0
1.12.2012 21:14

R22a43d32e37k 21J69a71n58a27t97a 9425286234602

Řazení pro rok 2012/2013 máte zde:

http://www.zelpage.cz/razeni/13/cr/trate/032/

+2/0
1.12.2012 21:19

V72l57a36d72i80m90í82r 62F77i15b12i40g17e55r 5854361721184

V pondělí bývá dost lidí a občas přijede jen dvouvozová souprava to bylo drsné nalezli jsme do vlaku lidi stáli všude a ještě jsme tam 15 minut čekali na nádraží na protivlak a pak ve Smiřicích se lidi už skoro nevešli.

+2/0
1.12.2012 21:24

J21i19ř22í 15P19r48ů59š89a 7705802915769

Zmotat do jedno článku informace o dopravci a informace o investici do infrastruktury je hodně odvážné. Šlo by příště napsat článek o změnách u autobusů a výstavbě "hradubické" silnice? Byl by to úplně stejný mix jako tento článek.

+3/−1
1.12.2012 17:58

J65i54r61k26a 32H87o52n24c93ů 2764974811368

Prostě článek o železniční dopravě jako celku. Běžného cestujícího nemusí zajímat, že jsou zvlášť koleje a zvlášť vláčky. Zato ho zajímá čím pojede, jak rychle a také za kolik.

+5/0
1.12.2012 18:18

J75i51ř84í 96P63r46ů17š84a 7375182735109

To čím pojede jak rychle a za kolik ovlivní dopravce.

+1/−3
1.12.2012 18:44

R81a85d54e79k 13J35a38n10a60t82a 9245866914612

Tak to už dnes zcela neplatí.

čím ... za to částečně dopravce může, ale objednavatel, kraj, ho může donutit k nasazení lepších vozidel, když chce ...

jak rychle ... to opravdu záleží hlavě na kolejích. SŽDC odmítne nakreslit nereálný jízdní řád.

za kolik ... mnoha krajích (a v PK a HK to tak je) je krajský integrovaný dopravní systém. Takže ceny jízdného určuje kraj, a to schválně tak, by byly ceny lebnejěí, než jízdné dopravce. Např. HK-Trutnov, jízdné ČD = 96 Kč, jízdné IREDO = 65 Kč !

+4/0
1.12.2012 21:15

B18o37h90u81s44l67a37v 17K55r11á51l15í43k 2721280769836

Dopravu zajišťuje kraj. U koho ji objednává, to může být běžnému cestujícímu jedno.

+1/0
2.12.2012 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.