Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Jaroměře do Pardubic nasadí ČD modernější „pantery“ a „sysly“

Cestující se na železniční trati mezi Jaroměří, Hradcem Králové a Pardubicemi přestanou cítit jako ve skanzenu socialismu. Všechny vlaky budou moderní i rychlé a navíc se snad konečně začne stavět druhá kolej mezi Opatovicemi a Stéblovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i61r96o83s97l61a79v 65Z28i23k27m94u49n49d 7949753444103

Co to je za češtinu ? Množné číslo od sysla > sysly (???) autor by měl vrátit maturitní výsvědčení, tedy pokud ho má ...

0/0
3.12.2012 21:23

J35o63s67e20f 88Ž17e88n79a48t80ý 6651824246332

Ano, autor v tom má guláš a jak už tady někteří napsali, dál než do Jaroměře to stejně nepůjde. To je jedna věc. 

Jinak na trase Trutnov (Liberec) - Pardubice jezdí 843. Které nejsou z NDR a jsou hlavně modernizované (ergonomické sedačky, informační systém, atd.) a cestování s nimi není vůbec špatné. 

Další věcí je, že zavedením "syslů" se rychlost nezvýší. Sysly tlačí nebo táhne klasický peršing 163. Ty tahají také osobáky z Hradce a mají shodnou max. rychlost a to 120 km/h. Ano osobáky tahané 163 mají skutečně vagóny z NDR (Bdmtee), to je pravda...

+1/0
3.12.2012 10:18

D63a67v86i83d 58Č82e69r73n64o18h77o11r22s52k14ý 1736954456326

a mezi peršanem a syslem budou pořád Honeckery takže odDDRizace se tak stoprocentně nekoná

0/0
3.12.2012 18:20

V38á34c59l59a49v 53D17a14v58i79d 5245829144885

Autor v tom má trochu zmatek. Panteři budou jezdit pouze Pardubice-Jaroměř, dál nemohou, neboť tam nejsou dráty.

Na vlacích pokračujících do Trutnova, Liberce nebo Staré Paky budou i nadále jezdit diesely.

+3/0
2.12.2012 14:57

L62i36b61o65r 45Š92t74ě35p70á55n 2889188762632

Je sice fajn, že se konečně svezeme na úrovni 21. století, ale Pantery maj jednu obrovskou chybu. Do přihrádek pro zavazadla pod stropem se nevejde ani plná malá sportovní taška, ani ze 2/3 naplněný batoh o objemu 38 litrů. Ověřeno v pátek. Až tím budou jezdit turisti s krosnami, jsem zvědavej, kam to dají. Pod sedadla na podlaze fakt nedaj všechno. Projektanti by měli občas použít hlavu...

+5/0
2.12.2012 11:33

J43a54r88o73m14í28r 42K76a54p33l88a59n 7818144872484

O víkendu jsem tím jel. Taky mě překvapilo, že ty police pod stropem jsou dobré leda na kabát :-/

0/0
3.12.2012 15:55

L84u90c48i38a12n 70P95a67p78a69z50i72a88n 5324977161445

Včera bylo pozdě.

+2/0
1.12.2012 22:58

J79i37ř24í 24B58a18u28e88r 4894696848750

A hlavně je důležité že malé zástávky se ruší.

+2/0
1.12.2012 19:46

J88a50n 10S69l91o72v45í76k 3499737470858

Chvíli jsem se zaradoval, že by tyto nové vlaky měli jezdit z Pardubic až do Trutnova, bohužel dráty jsou jen do Jaroměře.

+5/0
1.12.2012 18:38

V19l13a63d54i52m53í56r 26F54i78b53i89g72e88r 5754711591474

Tak spěšňáky z Trutnova do Pardubic jsou docela v pohodě ale vlak s více místy by neškodil opravdu jezdí o hodně víc lidí než dřív.

+3/0
1.12.2012 19:57

P42e84t29r 78N38e68c79h79a26n85i30c66k70ý 7423516148210

854+bdtn už bylo několikrát vskutku nedostačující, snad ty vlaky trochu prodlouží

+6/0
1.12.2012 21:14

R94a62d74e44k 43J53a40n95a44t60a 9365796264112

Řazení pro rok 2012/2013 máte zde:

http://www.zelpage.cz/razeni/13/cr/trate/032/

+2/0
1.12.2012 21:19

V85l39a17d88i27m17í80r 44F82i74b36i67g35e59r 5834461121844

V pondělí bývá dost lidí a občas přijede jen dvouvozová souprava to bylo drsné nalezli jsme do vlaku lidi stáli všude a ještě jsme tam 15 minut čekali na nádraží na protivlak a pak ve Smiřicích se lidi už skoro nevešli.

+2/0
1.12.2012 21:24

J61i93ř22í 95P25r14ů88š53a 7325432765419

Zmotat do jedno článku informace o dopravci a informace o investici do infrastruktury je hodně odvážné. Šlo by příště napsat článek o změnách u autobusů a výstavbě "hradubické" silnice? Byl by to úplně stejný mix jako tento článek.

+3/−1
1.12.2012 17:58

J10i63r24k10a 90H58o81n24c43ů 2334754221878

Prostě článek o železniční dopravě jako celku. Běžného cestujícího nemusí zajímat, že jsou zvlášť koleje a zvlášť vláčky. Zato ho zajímá čím pojede, jak rychle a také za kolik.

+5/0
1.12.2012 18:18

J47i76ř17í 92P56r59ů42š74a 7735842135149

To čím pojede jak rychle a za kolik ovlivní dopravce.

+1/−3
1.12.2012 18:44

R70a35d28e44k 94J73a13n12a82t20a 9225676444102

Tak to už dnes zcela neplatí.

čím ... za to částečně dopravce může, ale objednavatel, kraj, ho může donutit k nasazení lepších vozidel, když chce ...

jak rychle ... to opravdu záleží hlavě na kolejích. SŽDC odmítne nakreslit nereálný jízdní řád.

za kolik ... mnoha krajích (a v PK a HK to tak je) je krajský integrovaný dopravní systém. Takže ceny jízdného určuje kraj, a to schválně tak, by byly ceny lebnejěí, než jízdné dopravce. Např. HK-Trutnov, jízdné ČD = 96 Kč, jízdné IREDO = 65 Kč !

+4/0
1.12.2012 21:15

B12o31h67u61s85l81a33v 57K48r95á94l96í71k 2101110669246

Dopravu zajišťuje kraj. U koho ji objednává, to může být běžnému cestujícímu jedno.

+1/0
2.12.2012 16:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.