Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Jaroměře do Pardubic nasadí ČD modernější „pantery“ a „sysly“

Cestující se na železniční trati mezi Jaroměří, Hradcem Králové a Pardubicemi přestanou cítit jako ve skanzenu socialismu. Všechny vlaky budou moderní i rychlé a navíc se snad konečně začne stavět druhá kolej mezi Opatovicemi a Stéblovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i63r87o51s89l36a23v 13Z44i79k60m66u98n82d 7879413804103

Co to je za češtinu ? Množné číslo od sysla > sysly (???) autor by měl vrátit maturitní výsvědčení, tedy pokud ho má ...

0/0
3.12.2012 21:23

J45o55s74e38f 82Ž85e54n31a69t87ý 6291284256362

Ano, autor v tom má guláš a jak už tady někteří napsali, dál než do Jaroměře to stejně nepůjde. To je jedna věc. 

Jinak na trase Trutnov (Liberec) - Pardubice jezdí 843. Které nejsou z NDR a jsou hlavně modernizované (ergonomické sedačky, informační systém, atd.) a cestování s nimi není vůbec špatné. 

Další věcí je, že zavedením "syslů" se rychlost nezvýší. Sysly tlačí nebo táhne klasický peršing 163. Ty tahají také osobáky z Hradce a mají shodnou max. rychlost a to 120 km/h. Ano osobáky tahané 163 mají skutečně vagóny z NDR (Bdmtee), to je pravda...

+1/0
3.12.2012 10:18

D20a25v66i20d 90Č81e20r38n61o59h13o12r83s74k51ý 1106374226516

a mezi peršanem a syslem budou pořád Honeckery takže odDDRizace se tak stoprocentně nekoná

0/0
3.12.2012 18:20

V29á55c32l44a78v 79D12a95v68i65d 5355829254635

Autor v tom má trochu zmatek. Panteři budou jezdit pouze Pardubice-Jaroměř, dál nemohou, neboť tam nejsou dráty.

Na vlacích pokračujících do Trutnova, Liberce nebo Staré Paky budou i nadále jezdit diesely.

+3/0
2.12.2012 14:57

L34i55b82o26r 76Š49t97ě89p17á93n 2249348792122

Je sice fajn, že se konečně svezeme na úrovni 21. století, ale Pantery maj jednu obrovskou chybu. Do přihrádek pro zavazadla pod stropem se nevejde ani plná malá sportovní taška, ani ze 2/3 naplněný batoh o objemu 38 litrů. Ověřeno v pátek. Až tím budou jezdit turisti s krosnami, jsem zvědavej, kam to dají. Pod sedadla na podlaze fakt nedaj všechno. Projektanti by měli občas použít hlavu...

+5/0
2.12.2012 11:33

J78a78r68o60m17í75r 94K80a87p80l87a40n 7888844502714

O víkendu jsem tím jel. Taky mě překvapilo, že ty police pod stropem jsou dobré leda na kabát :-/

0/0
3.12.2012 15:55

L36u76c87i47a59n 29P67a83p59a71z53i39a48n 5374297531985

Včera bylo pozdě.

+2/0
1.12.2012 22:58

J98i27ř88í 95B73a75u49e68r 4524666128370

A hlavně je důležité že malé zástávky se ruší.

+2/0
1.12.2012 19:46

J46a60n 23S48l44o67v47í46k 3429517580218

Chvíli jsem se zaradoval, že by tyto nové vlaky měli jezdit z Pardubic až do Trutnova, bohužel dráty jsou jen do Jaroměře.

+5/0
1.12.2012 18:38

V83l10a44d32i64m42í59r 60F44i40b88i67g61e74r 5614101471784

Tak spěšňáky z Trutnova do Pardubic jsou docela v pohodě ale vlak s více místy by neškodil opravdu jezdí o hodně víc lidí než dřív.

+3/0
1.12.2012 19:57

P16e61t64r 56N23e21c40h90a13n69i80c16k66ý 7573676778210

854+bdtn už bylo několikrát vskutku nedostačující, snad ty vlaky trochu prodlouží

+6/0
1.12.2012 21:14

R73a41d26e14k 20J17a51n92a16t70a 9545856684152

Řazení pro rok 2012/2013 máte zde:

http://www.zelpage.cz/razeni/13/cr/trate/032/

+2/0
1.12.2012 21:19

V47l98a62d44i96m55í37r 86F33i91b72i38g89e79r 5374721411984

V pondělí bývá dost lidí a občas přijede jen dvouvozová souprava to bylo drsné nalezli jsme do vlaku lidi stáli všude a ještě jsme tam 15 minut čekali na nádraží na protivlak a pak ve Smiřicích se lidi už skoro nevešli.

+2/0
1.12.2012 21:24

J62i87ř68í 31P73r95ů54š23a 7625172495849

Zmotat do jedno článku informace o dopravci a informace o investici do infrastruktury je hodně odvážné. Šlo by příště napsat článek o změnách u autobusů a výstavbě "hradubické" silnice? Byl by to úplně stejný mix jako tento článek.

+3/−1
1.12.2012 17:58

J14i43r64k43a 17H13o22n69c32ů 2824854181348

Prostě článek o železniční dopravě jako celku. Běžného cestujícího nemusí zajímat, že jsou zvlášť koleje a zvlášť vláčky. Zato ho zajímá čím pojede, jak rychle a také za kolik.

+5/0
1.12.2012 18:18

J40i80ř26í 71P64r42ů39š55a 7135152275779

To čím pojede jak rychle a za kolik ovlivní dopravce.

+1/−3
1.12.2012 18:44

R76a88d47e52k 41J74a79n82a17t67a 9945356454302

Tak to už dnes zcela neplatí.

čím ... za to částečně dopravce může, ale objednavatel, kraj, ho může donutit k nasazení lepších vozidel, když chce ...

jak rychle ... to opravdu záleží hlavě na kolejích. SŽDC odmítne nakreslit nereálný jízdní řád.

za kolik ... mnoha krajích (a v PK a HK to tak je) je krajský integrovaný dopravní systém. Takže ceny jízdného určuje kraj, a to schválně tak, by byly ceny lebnejěí, než jízdné dopravce. Např. HK-Trutnov, jízdné ČD = 96 Kč, jízdné IREDO = 65 Kč !

+4/0
1.12.2012 21:15

B68o29h38u60s78l11a60v 95K43r25á37l51í96k 2731200389116

Dopravu zajišťuje kraj. U koho ji objednává, to může být běžnému cestujícímu jedno.

+1/0
2.12.2012 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.