- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
KDO KUPUJE NOVÁ AUTA ???
znám automotive firmu , kde pracuje 500 lidí a mzdové tarify tam mají dělníci na 8400kč + 1600 prémie .........kolik si myslíte , že si tito lidé koupí nových aut ???
Na parkovišti zaměstnanců stojí š105 , několik trabantů , málo které auto je mladší 20 let ...
Pozn: tato firma je dodavatelem Škodovky
Už jste s tímto opravdu trapnej píšete to prakticky do každé diskuse která se týká Škody a pokaždé trochu jinak...
Pokud je to placené volno tak považuji snahu odborů aby škodovka vyrobila během vánoc další auta která má problém prodat za krajně netaktickou...
Za stejné peníze by se omezila nadvýroba a zbylo by jim víc práce na další rok.
Co to melete od kdy odbory rozhodují o tom že se bude vyrábět i mezi svátky naopak to byl požadavek firmy a odbory byly proti...
Automobilce se dari, mame pravo pozadovat rust mezd - nebo jak to rikal ten odborovy komediant minule..?
A nemel by delnik dostat aspon nejake mimoradne premie, kdyz se dobre dari? Neni to treba taky jeho castecne zasluha na uspechu (treba dodrzuje kvalitu)?
Yeti bude ještě několik roků tahoun, je originální a zdařilý. SuperB je sice hezký, ale má silnou konkurenci- obchodní zástupci objednávají Passáty. Protože moderní motory CR mají Passáty už od modelu 3C, t.j 2008 a Škoda je dostala až 2010. Dále se Škodě přiškrcují dodávky Haldexu pro 4x4. Takže těžiště bude Rapid a nová Oktávie, zejména kombi. Odbyt SuperB je závislý na objednávkách pro firemní floty- ty získávají velké množstevní slevy a po 4-5 letech zamoří trh ojetin. Díky tomu, že Škoda na západních trzích má už zcela solidní pověst, klesají ceny ojetin zvolna a to podporuje prodej nových vozů. Tak jenom, aby to vydrželo- kvalita se vyplatí! Konečně je PD- systém pryč, teď by to mělo najet naplno. Poroste jistě i obliba převodovek z Kvasin- DSG. Nová automatická spojka beze ztrát sníží spotřebu a to je dnes argument.
A to snad chcete říct že líný chcípáček 1,6TDI je lepší než byl ideální motor 1.9TDI i když PD. To jste tedy zcela naivní a o praktickém využití těchto motorů nevíte zcela nic.
Odbory docílí toho, že Škoda sebere a půjde do Indie, Bangladéše...hlavně nezapoměňte požadovat zvýšení mezd. Je mi strašně, když si pomyslím, že naše ekonomika je tak závislá na automobilovém průmyslu...statisíce lidí zaměstnává automobilový průmysl...
Hmm Indie, Bangladéš. Čína již není in ?