- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, tak teď jen přemýšlím, jak zajistit, že takovou chybu neudělá jednou i moje dítě.
Stejně je úplně na "hlavu", jak je vůbec možné (i podle zákona), že může dítě jezdit samostatně v provozu od 10-ti let a bez jakýchkoliv znalostí zákona o PNPK
a nejenom dítě ... řada důchodců je na tom ještě hůř
Tak to nezávidím ani jedné straně. Černá můra každého rodiče i řidiče.
Jezdit v zimě na kole zdá se býti poněkud nešťastné ... Ale, dle poškození na čelním skle a protože šlo pouze o 12-leté dítě si dovolím vyslovit doměnku o vyšší než povolené rychlosti automobilu v obci ... a řidič nenadýchal ... píší to na jiném serveru ...
Já bych si dovolil domněnku o nižší než povolené rychlost vzhledem k profesním zkušenostem.
Žádná zmínka o "nepožití" u sraženého... Také zimní obutí se nevyžaduje...
A v novinách pak čtete: "Nepozorný řídič srazil dítě..."
Chudák řidič. A ještě ho budou mít za asociála, až bude po rodičích kolisty chtít uhradit škodu na autě
přesně, a když tak koukám na to čelní sklo, kde evidentně ten kluk dopadl přímo řidiči před obličej, tak má o noční můry postaráno na zbytek života...
Je mi moc líto malýho kluka Ovšem když se podíváte na naprostou většinu cyklisků, zejména na vesnicích....bohužel si o srážku s autem říkají...neosvětlení, bez přileb, bez pudu sebezáchovy...
Doplnil bych ještě systém "bílá čára vodící"...
Kolo bez světel a bez odrazek, dítě bez základních znalostí pravidel provozu na PK, i toto se může, bohužel pohybovat po silnici v běžném provozu. Pak to takhle dopadá
Cyklista holt nemusí mít žádné znalosti o silničním provozu a může vesele vyjet! Zkoušky z pravidel provozu? Pojištění? Povinná výbava jezdce a kola? Kdepak!!! Pak ať se cyklouš nestěžuje, že ho neberou jako plnohodnotného účastníka provozu