Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Křižovatku smrti má zkrotit podchod. Podle autorů petice je to nesmysl

Kruhový objezd na křižovatce mezi Třebechovicemi a Krňovicemi na Královéhradecku zamítlo Ředitelství silnic a dálnic. Proti úpravě značení zase protestuje petice, a tak je tu třetí návrh: podchod. Chodci tam však na rozdíl od řidičů aut a motorek neumírají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31i87r89o28s51l45a82v 71F40r11i11d35r86i29c25h 1535656830879

Po hlavní přes křižovatku je rychlost omezena na 70km/h, ale pod 110km/h tam jede malokdo. Není problém v nerespektování předepsané rychlosti ?

+1/0
8.2.2013 19:03

M94a31r38t45i13n 50F86u59r29i84k 2962775466741

hele, Vápeníková - co to plácáš? O pár kilometrů dál je na té samé silnici kruhový objezd jak v Týništi, tak před Hradcem. A další je v Česticích a v Kostelci. Takže co to tady meleš za bludy? Ale ten podchod je úplně absurdní, co třeba nadjezd?

0/0
8.2.2013 13:13

J67a78n 46S82l80o20v22í67k 7227222535681

Ta křižovatka je tam opravdu o "hubu". Projíždím ji z vedlejší na vedlejší často a v tak hustém provozu (a to tam jezdím vždy jen o víkendu) člověk musí riskovat, jinak by nikdy neprojel. Bohužel přilba na kříži hned vedle naznačuje, že mám zatím štěstí. Jenže jinudy to nejde. Tam to stejně zkončí kruhákem, jinak se nic nevyřeší. Je to křížení první s druhou třídou, tak trochu nechápu, proč je proti ŘSD. Město by se toho mělo držet zuby nehty a neustupovat. Zákazy odbočení ani podchody nevyřeší průjezd křižovatkou. Vím, že to zpomalí provoz na hlavní, což také nemám rád a otravuje mě to, ale zrovna tady to opodstatnění má v cenách životů.

+3/0
8.2.2013 12:07

P94e81t65r 87Z81á98l85e45s71n48ý 3854834480411

Na této křižovatce by mnohem více pomohlo, kdyby lidé měli alespoň základní odhad rychlosti ostatních účastníků provozu a času projetí křižovatkou. To jsou věci, které by měl mít každý řidič zvládnuté na výbornou, bohužel to tak není a ani výcvik v autoškolách tomu nenapomáhá.

+1/0
8.2.2013 11:36
Foto

M91i25r97o74s62l64a36v 67Z17a82p42l72e54t71a29l 3817195848753

Snahy neustále někam cpát kruháče už jsou absurdní, naprostým mementem jsou kruháč před Olomoucí, zmiňovaný kruháč u Drahotuš nevo soustava kruháčů v Novém Jičíně nebo Valmezu, kdy sice ubylo nehod ale člověk má po projetí ryky jak preclík, nemluvě o nekonečných zácpách....

0/−1
8.2.2013 11:21

P18e68t31r 71V46e85s20e42l73ý 2359818943966

Nejlepší jsou ty uvízlé kamiony u Drahotuš, tam už to dvakrát předělávali, první varianta byla jak pevnostní zeď. Nejdřív se tam šprajcnul jeden delší a ve finále projel rovně jeden umělec. Teď je to trochu lepší, ale kolony jsou tam furt výživný.

0/0
8.2.2013 11:29

J51a87n 93S23l92o59v56í27k 7117862975331

Jo Nový Jičín, ten vede :-)

0/0
8.2.2013 12:08

P24e36t36r 66V62e62s63e19l74ý 2789198303776

To by mě zajímalo podle čeho byly vybudovány kruháče na 47 mezi Drahotušema a Hranicema a vedle Drahotuš - tu je úplně mimo obec, navíc je cesta čtyřproudá. Nežijeme náhodou v Kocourkově?

0/0
8.2.2013 11:13

P22e64t29r 89M10a85t22ě84j90í84č60e58k 2369323614665

4x do roka by to byl podplav ....

+2/0
8.2.2013 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.