Diskuze

Starým vrakům konec nehrozí, Hradec odmítá zavést emisní zóny

Jen co vláda schválila vznik nízkoemisních zón, města začala vymýšlet, jak se jim vyhnout. Zakázat vjezd starších aut do centra nechce ani Hradec. Spoléhá na obchvaty, jejichž stavba je však nejistá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

R41e31n91é 11C26v64r66k55a22l

27. 2. 2013 15:25

Psal jsem dopoledne na RSS kanál autora, ale je to jako mlátit prázdnou slámu, tak tedy sem:

Autor by měl opravit svoji (slušně řečeno)"velmi nepřesnou informaci" o tom, že si Němci pochvalují nízkoemisní zóny. Sama mateřská I-dnes jej totiž v článku z 8.2.2013 usvědčuje ze lži: nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly! http://auto.idnes.cz/emisni-zony-che-/automoto.aspx?c=A130208_140627_automoto_fdv

0 0
možnosti
VBS

Je to stále o tom samém. Rozhodující není věk vozů, ale jejich stav. Navíc zde uváděný příklad 30 let starých vozů je špatný. takových aut ve velkých městech věru moc není. Zato těch starších 12 let jsou mraky. Ovšem nikdo nekontroluje jejich SKUTEČNÝ stav a emise. Mimochodem, jak s tím naloží Pražský dopravní podnika - autobusy? Když k nám na Zahraďák dosupí přes vyrezlé díry snýtovaná kloubová Karosa s vyrezlýma dveřma, rozhodně ne zimními pneu a čoudícím motorem lin. 177, která x denně zaudí celou svoji trasu? proti tomu dobře seřízený Favorit je závanem luční svěží květinky! Možná by měla "Praha" začít nejdříve sama u sebe!

0 0
možnosti
PD

Otázkou je zda ,,jednatřicetiletý Martin,, vůbec existuje :-P

1 0
možnosti
MP

Hodne hloupy nadpis.

Ale dobra zprava je, ze aspon v Hradci maji rozum. To se v Praze, ktera je ve vleku cyklofasistu, bohuzel stat nemuze. :o(

0 1
možnosti