- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Psal jsem dopoledne na RSS kanál autora, ale je to jako mlátit prázdnou slámu, tak tedy sem:
Autor by měl opravit svoji (slušně řečeno)"velmi nepřesnou informaci" o tom, že si Němci pochvalují nízkoemisní zóny. Sama mateřská I-dnes jej totiž v článku z 8.2.2013 usvědčuje ze lži: nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly http://auto.idnes.cz/emisni-zony-che-/automoto.aspx?c=A130208_140627_automoto_fdv
Je to stále o tom samém. Rozhodující není věk vozů, ale jejich stav. Navíc zde uváděný příklad 30 let starých vozů je špatný. takových aut ve velkých městech věru moc není. Zato těch starších 12 let jsou mraky. Ovšem nikdo nekontroluje jejich SKUTEČNÝ stav a emise. Mimochodem, jak s tím naloží Pražský dopravní podnika - autobusy? Když k nám na Zahraďák dosupí přes vyrezlé díry snýtovaná kloubová Karosa s vyrezlýma dveřma, rozhodně ne zimními pneu a čoudícím motorem lin. 177, která x denně zaudí celou svoji trasu? proti tomu dobře seřízený Favorit je závanem luční svěží květinky! Možná by měla "Praha" začít nejdříve sama u sebe!
Otázkou je zda ,,jednatřicetiletý Martin,, vůbec existuje
Hodne hloupy nadpis.
Ale dobra zprava je, ze aspon v Hradci maji rozum. To se v Praze, ktera je ve vleku cyklofasistu, bohuzel stat nemuze. :o(