Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studentské formule míří na CzechRing. Zrychlí jako porsche

Prestižní závody studentských formulí se poprvé pojedou v Česku. V Hradci Králové se představí Češi, Němci i Indové. Rachot motorů doprovodí koncerty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a63n 33R22a38c42h33u51n72e20k 6210526464858

HEHE, Formule SAE, to je ta uskrcena motokara s motorem ze sekacky (pardon, 600 ccm ctyrtakt s brutalni restrikci v sani, aby se jim to nedejboze nepodarilo rozhulakat na dalnicni limit (v CR) :-/ 

Kdyby je radeji ucili delat neco poradneho, treba hnedle okruhove motokary v primem souboji proti profi dodavatelum a stajim.

Tam by se naucili o zavodeni, konstrukci a technickych finesach mnohem vice, nez v tomhletom chranenem skleniku pro neschopne.

+4/−2
16.5.2013 7:33

J57a51k29u34b 23D49r50a10ž52a66n 6530936549464

A až by se v tom přímém souboji někomu něco stalo, tak si půjdete sednout a zaplatíte škodu vy, organizátor nebo konstruktér?

+1/0
16.5.2013 17:45

J94a44n 16R38a48c53h28u29n16e56k 6530606374558

motokary jezdi spunti od 5ti let a od 12 let veku stredni skoly uz kociruji naprosto bezne plnotucne 125ky s sestikvaltem, ktere bezne jezdi 120 km/h.

Takze studenti CVUT by klidanko mohli mit nejakou opravdovou formuli, ktera by mela i neco jako jizdni vlastnoosti v realnem zavode. :-/

0/0
17.5.2013 10:12

J80a16n 70J98e86l21í52n30e16k 8173605182546

Tady nejde o "opravdovou formuli", ale o soutěž Formula Student, která má taková pravidla a studenti je musí dodržet. Vzhledem k tomu, že ČVUT team skončil 18 z více než 500 v celosvětové konkurenci, až tak neschopní nebudou. Jestli si představujete, že studenti vyvinou F1 monopost, tak si prostudujte, kolik takový vývoj stojí.

0/0
23.5.2013 0:17

J86a20n 65J67e44l86í85n55e37k 8133825132926

Milý pane, pro studenty je tohle velmi dobrá zkušenost. Pochybuji, že v motokárách se pracuje s karbonem. České týmy navíc nedostávají žádné dotace, daňové poplatník nestojí ani korunu, všechny peníze si musí sehnat sami od sponzorů. Můžete se prosím pochlubit vy, co jste vystudoval a při studiu dokázal?

0/0
23.5.2013 0:14

T67o38m45a72s 79V62a21r93g28a 1465954546175

už je to tady (zase) !! STUDENTSKÉ FORMULE..

na neexistujícím okruhu :)

ještě napište že jsou zaručeně CZECH MADE

+5/−4
15.5.2013 7:42

J43a92n 74J38e97l77í39n98e40k 8183495872196

Samozřejmě, že jsou z naprosté většiny CZECH MADE, jen některý materiál se bere ze zahraničí, jinak je to práce studentů. Od sváření rámu až po výrobu kompozitových dílů.

+2/−5
15.5.2013 22:09

J72a50n 98R53a12c86h94u93n53e24k 6830436374968

ale nenechte se vysmat, v normalnim svete (a zavodnim tim tuplem) opravdu nikoho nezajima, jestli ten a ten dil vyrobili cinani, nebo amici nebo jsem si to udelal doma, ale zajima je, jak to funguje jako celek potazmo jake vysledky to predvede na trati.

Tadyhle se z motosportu dela neco jako krasobrusleni a treba spotreba paliva nebo analyza vyrobnich nakladu behem projektu ma vyssi vahu v celkovem skore nez samotne zrychleni auta a jeho ovladatelnost. Tohle neni formule, to je tak leda vysoka skola EU byrokracie. ;-D

+3/0
16.5.2013 7:44

J95a60n 68J73e68l23í37n53e91k 8803985142156

Ale taková jsou pravidla soutěže, na těch nic nezměníte.

0/0
23.5.2013 0:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.