- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"V Lochenicích musí cyklista překonat železniční přejezd, vjet do obce a chvílí šlapat po polní cestě. Navíc je tu dost bahna od traktorů ..."
.
Celkové náklady dosáhly 67,5 milionu korun, ovšem velkou část peněz, konkrétně 92,5 procenta, získalaKrálovéhradecká labská z evropské dotace.
Zase zabetonovali kus přírody, to je fakt nádhera. Chybí mi tu informace o tom kolik to stálo, kdo to platil a kde na to vzal?
To se nikdo nedoví, ty můj kvítečku medový.
Betonový povrch, to hledím lepší jak nové silnice
No ono to tak rovný není, použít lankodráhu tak jo, ale tohle je vlnobití. Je vidět že neznáte jak pracuje finišer a docílení roviny.
Jde to alespoň v nějaké části jet na inlinech?
na bruslích se to dá z Hradce do Předměřic a pak kus v Jaroměři kolem řeky. Oba úseky jsou z hladkých betonových panelů.
Po cestě je ještě několik úseků z asfaltu, kde se na bruslích dá určitě taky, jen je to pro bruslaře dost úzké, když tam bude probíhat i ostatní provoz.
Nic moc, existují lepší i kvalitnější zde v Čechách.Hlavně ty Lochenice a i Smiřice, kde je Labe a kde stezka.