Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po střetu s BMW narazil fiat na sloup, zaklíněnou ženu museli vyprostit

V Obědovicích na Královéhradecku se v pátek odpoledne srazila dvě auta. Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení. Žena zůstala ve vozidle zaklíněná a museli ji vyprostit hasiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a83n 10K85r24p95e54c 5796373904762

no vypada to ze fiat proste nedal prednost...

0/0
22.6.2013 20:50

P44e29t26r 98Š77i14n15d81e27l53á90ř 5989672400658

Ne, tak to neni, viz muj popis dole. Takze tentokrat sedi onen zjednoduseny pohled, ze bmw je zle....

0/0
24.6.2013 1:48

J92a43n 69K28r12p98e85c 5716873394502

ok, beru zpet.

0/0
24.6.2013 8:51
Foto

M67a92r88e15k 81B75a90š55i37s60t73a 7123752323330

Prosím redakci aby si opravila chybu jak Brno co udělali v článku. Nejedná se o Fiat Brava ale Fiat Marea Weekend. Nejlepší kousky měli motorizaci 1,9 JTD. Nejlepší přímej vstřik co nakonec okopíroval koncern a udělal z nápadu Fiatu TDI.

0/−2
22.6.2013 13:00

P13e27t97r 46K25o68z29á30k 8615847607354

Dovolte, abych vás opravil co se týče motorizace. Tento FIAT vlastním, resp. ne Marejku, ale BRAVO. Karosérií jsou to sice do jisté míry rozdílná auta, motorizací však nikoliv. JTD, pokud vím, jsou první sériově vyráběné CommonRail ( CR ) mám za to, že na trh šly v roce 1997 ( odhad přesně bych musel hledal ). A pokud vím, TDi jsou "pumpen-dusse" čerpadlo tryska ... nikoliv CR. Takže nevím, co by tam chtěl koncern kopírovat. Jsou to naprosto funkčně odlišné motory. 

Mimochodem, první CR motor od koncernu je až 1.6TDi !! Tento motor byl montován tuším až v roce 2009-10... do té doby koncern používal pouze starší technologii "pumpen-düsse".

Průkopníky CR dieselů jsou právě Italové a Frantíci, trochu později se spustil FORD, VW prakticky mezi posledními ... ostatně oni neměli ani moc důvod, jejich PD motory řady TDi patří mezi značně povedené.

+1/−1
22.6.2013 16:13

P91e90t72r 41K85o58z19á21k 8265767447764

Hmmm, to vidím dobře, nebo ne, že Marejka nemá ani fouklej pytel ?? 8-o to asi nebyla v nejlepší kondici!

+1/0
22.6.2013 12:03

P52a40v78e91l 90O66d46r94a97z81i86l 6344719697300

A na co foukat pytel při bočním nárazu?

0/−1
22.6.2013 12:39
Foto

M46a40r14e53k 56B83a10š82i95s73t24a 7913642163560

Tahle verze co bourala měla 4x airbag, patrně majiteli zatekla voda z topení na řídící jednotku airbagu.

0/0
22.6.2013 13:01

P68e49t96r 92K84o89z36á39k 8945487657364

Jaký boční náraz ?? Auta šla čelně ... boční, pokud jsem správně pochopil článek, byl až ten následný náraz o sloup! Ať tak nebo tak, pytel měl jít ven v každém případě! Je to smutná vizitka stavu aut na našich silnicích. Tady doufám nikdo nezemřel, ale příště to může být jinak... je to smutné. Bohužel kolikrát je toto ( zablokování airbagu ) činěno i prodejci ojetých aut ... za to bych "vraždil"!!

0/−1
22.6.2013 16:07

P20e13t47r 68Š26i37n72d79e21l32á86ř 5929102690438

Celne? Videl jste fotografie? Fiat ma cumak ok, narozdil od bmw. Pani jela od Chlumce a odbocovala doleva, cisterna za ni zastavila/zpomalila, bmw se to vse rozhodl predjet na plne a rozhodne ne 50km rychlosti a nabral fiat do boku tak, ze ho otocil kolem celeho sloupu a sam zastavil az za krizovatkou. Snad bude pani v poradku a panovi se rozsviti, ze takhle fakt ne ;-/

BTW zdejsi mapa je naprosto spatne, ale to je asi uz normalni.

0/0
24.6.2013 1:47

P14e77t98r 11Š39i48n39d41e88l41á86ř 5789932170458

Jen upresneni jak to tak po sobe ctu, pani jako spolujezdkyne jela s ridicem ve fiatu...atd. A prave ten naraz do sloupu a jeho omotani nadelal paseku.

0/0
24.6.2013 1:53

J65a87k29u73b 96R44o36u57s 4850283849940

"Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení." To je fakt takovej problém si to po sobě alespoň jednou přečíst?! ;-O

0/0
22.6.2013 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.