Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po střetu s BMW narazil fiat na sloup, zaklíněnou ženu museli vyprostit

V Obědovicích na Královéhradecku se v pátek odpoledne srazila dvě auta. Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení. Žena zůstala ve vozidle zaklíněná a museli ji vyprostit hasiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a48n 82K38r49p62e12c 5856963984752

no vypada to ze fiat proste nedal prednost...

0/0
22.6.2013 20:50

P33e47t19r 94Š47i55n63d20e88l15á10ř 5689112630618

Ne, tak to neni, viz muj popis dole. Takze tentokrat sedi onen zjednoduseny pohled, ze bmw je zle....

0/0
24.6.2013 1:48

J51a71n 77K20r31p76e50c 5306433274832

ok, beru zpet.

0/0
24.6.2013 8:51
Foto

M90a17r55e64k 28B43a34š33i50s80t95a 7873142873920

Prosím redakci aby si opravila chybu jak Brno co udělali v článku. Nejedná se o Fiat Brava ale Fiat Marea Weekend. Nejlepší kousky měli motorizaci 1,9 JTD. Nejlepší přímej vstřik co nakonec okopíroval koncern a udělal z nápadu Fiatu TDI.

0/−2
22.6.2013 13:00

P96e59t73r 49K79o80z74á87k 8215407177864

Dovolte, abych vás opravil co se týče motorizace. Tento FIAT vlastním, resp. ne Marejku, ale BRAVO. Karosérií jsou to sice do jisté míry rozdílná auta, motorizací však nikoliv. JTD, pokud vím, jsou první sériově vyráběné CommonRail ( CR ) mám za to, že na trh šly v roce 1997 ( odhad přesně bych musel hledal ). A pokud vím, TDi jsou "pumpen-dusse" čerpadlo tryska ... nikoliv CR. Takže nevím, co by tam chtěl koncern kopírovat. Jsou to naprosto funkčně odlišné motory. 

Mimochodem, první CR motor od koncernu je až 1.6TDi !! Tento motor byl montován tuším až v roce 2009-10... do té doby koncern používal pouze starší technologii "pumpen-düsse".

Průkopníky CR dieselů jsou právě Italové a Frantíci, trochu později se spustil FORD, VW prakticky mezi posledními ... ostatně oni neměli ani moc důvod, jejich PD motory řady TDi patří mezi značně povedené.

+1/−1
22.6.2013 16:13

P77e97t81r 26K74o76z62á64k 8555647347854

Hmmm, to vidím dobře, nebo ne, že Marejka nemá ani fouklej pytel ?? 8-o to asi nebyla v nejlepší kondici!

+1/0
22.6.2013 12:03

P66a43v76e22l 79O54d82r73a31z37i79l 6904569927470

A na co foukat pytel při bočním nárazu?

0/−1
22.6.2013 12:39
Foto

M12a25r29e44k 34B21a55š56i35s68t64a 7303212503320

Tahle verze co bourala měla 4x airbag, patrně majiteli zatekla voda z topení na řídící jednotku airbagu.

0/0
22.6.2013 13:01

P47e42t35r 86K81o45z13á62k 8175657567434

Jaký boční náraz ?? Auta šla čelně ... boční, pokud jsem správně pochopil článek, byl až ten následný náraz o sloup! Ať tak nebo tak, pytel měl jít ven v každém případě! Je to smutná vizitka stavu aut na našich silnicích. Tady doufám nikdo nezemřel, ale příště to může být jinak... je to smutné. Bohužel kolikrát je toto ( zablokování airbagu ) činěno i prodejci ojetých aut ... za to bych "vraždil"!!

0/−1
22.6.2013 16:07

P64e49t28r 90Š69i80n39d60e49l35á29ř 5109742200868

Celne? Videl jste fotografie? Fiat ma cumak ok, narozdil od bmw. Pani jela od Chlumce a odbocovala doleva, cisterna za ni zastavila/zpomalila, bmw se to vse rozhodl predjet na plne a rozhodne ne 50km rychlosti a nabral fiat do boku tak, ze ho otocil kolem celeho sloupu a sam zastavil az za krizovatkou. Snad bude pani v poradku a panovi se rozsviti, ze takhle fakt ne ;-/

BTW zdejsi mapa je naprosto spatne, ale to je asi uz normalni.

0/0
24.6.2013 1:47

P51e53t25r 34Š71i32n97d89e46l64á68ř 5219112970628

Jen upresneni jak to tak po sobe ctu, pani jako spolujezdkyne jela s ridicem ve fiatu...atd. A prave ten naraz do sloupu a jeho omotani nadelal paseku.

0/0
24.6.2013 1:53

J22a78k76u76b 89R16o16u77s 4930493809890

"Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení." To je fakt takovej problém si to po sobě alespoň jednou přečíst?! ;-O

0/0
22.6.2013 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.