Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po střetu s BMW narazil fiat na sloup, zaklíněnou ženu museli vyprostit

V Obědovicích na Královéhradecku se v pátek odpoledne srazila dvě auta. Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení. Žena zůstala ve vozidle zaklíněná a museli ji vyprostit hasiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a13n 51K53r19p44e21c 5896613214472

no vypada to ze fiat proste nedal prednost...

0/0
22.6.2013 20:50

P60e31t53r 87Š62i93n56d85e36l42á78ř 5609372440448

Ne, tak to neni, viz muj popis dole. Takze tentokrat sedi onen zjednoduseny pohled, ze bmw je zle....

0/0
24.6.2013 1:48

J37a19n 77K81r74p44e53c 5596123694912

ok, beru zpet.

0/0
24.6.2013 8:51
Foto

M80a34r42e17k 85B76a92š10i29s82t94a 7183892933100

Prosím redakci aby si opravila chybu jak Brno co udělali v článku. Nejedná se o Fiat Brava ale Fiat Marea Weekend. Nejlepší kousky měli motorizaci 1,9 JTD. Nejlepší přímej vstřik co nakonec okopíroval koncern a udělal z nápadu Fiatu TDI.

0/−2
22.6.2013 13:00

P97e80t52r 36K83o92z30á38k 8835507717714

Dovolte, abych vás opravil co se týče motorizace. Tento FIAT vlastním, resp. ne Marejku, ale BRAVO. Karosérií jsou to sice do jisté míry rozdílná auta, motorizací však nikoliv. JTD, pokud vím, jsou první sériově vyráběné CommonRail ( CR ) mám za to, že na trh šly v roce 1997 ( odhad přesně bych musel hledal ). A pokud vím, TDi jsou "pumpen-dusse" čerpadlo tryska ... nikoliv CR. Takže nevím, co by tam chtěl koncern kopírovat. Jsou to naprosto funkčně odlišné motory. 

Mimochodem, první CR motor od koncernu je až 1.6TDi !! Tento motor byl montován tuším až v roce 2009-10... do té doby koncern používal pouze starší technologii "pumpen-düsse".

Průkopníky CR dieselů jsou právě Italové a Frantíci, trochu později se spustil FORD, VW prakticky mezi posledními ... ostatně oni neměli ani moc důvod, jejich PD motory řady TDi patří mezi značně povedené.

+1/−1
22.6.2013 16:13

P51e53t19r 36K62o82z72á77k 8295787517834

Hmmm, to vidím dobře, nebo ne, že Marejka nemá ani fouklej pytel ?? 8-o to asi nebyla v nejlepší kondici!

+1/0
22.6.2013 12:03

P41a33v33e68l 28O89d44r42a20z14i21l 6564239907230

A na co foukat pytel při bočním nárazu?

0/−1
22.6.2013 12:39
Foto

M87a52r50e91k 45B24a35š49i90s92t29a 7223442213730

Tahle verze co bourala měla 4x airbag, patrně majiteli zatekla voda z topení na řídící jednotku airbagu.

0/0
22.6.2013 13:01

P30e56t95r 21K13o59z34á12k 8475497177614

Jaký boční náraz ?? Auta šla čelně ... boční, pokud jsem správně pochopil článek, byl až ten následný náraz o sloup! Ať tak nebo tak, pytel měl jít ven v každém případě! Je to smutná vizitka stavu aut na našich silnicích. Tady doufám nikdo nezemřel, ale příště to může být jinak... je to smutné. Bohužel kolikrát je toto ( zablokování airbagu ) činěno i prodejci ojetých aut ... za to bych "vraždil"!!

0/−1
22.6.2013 16:07

P66e39t95r 94Š44i49n93d30e37l37á43ř 5369572910418

Celne? Videl jste fotografie? Fiat ma cumak ok, narozdil od bmw. Pani jela od Chlumce a odbocovala doleva, cisterna za ni zastavila/zpomalila, bmw se to vse rozhodl predjet na plne a rozhodne ne 50km rychlosti a nabral fiat do boku tak, ze ho otocil kolem celeho sloupu a sam zastavil az za krizovatkou. Snad bude pani v poradku a panovi se rozsviti, ze takhle fakt ne ;-/

BTW zdejsi mapa je naprosto spatne, ale to je asi uz normalni.

0/0
24.6.2013 1:47

P40e48t16r 55Š32i68n88d56e25l45á20ř 5409882850148

Jen upresneni jak to tak po sobe ctu, pani jako spolujezdkyne jela s ridicem ve fiatu...atd. A prave ten naraz do sloupu a jeho omotani nadelal paseku.

0/0
24.6.2013 1:53

J11a83k82u56b 94R52o94u57s 4790273239830

"Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení." To je fakt takovej problém si to po sobě alespoň jednou přečíst?! ;-O

0/0
22.6.2013 11:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.