- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no vypada to ze fiat proste nedal prednost...
Ne, tak to neni, viz muj popis dole. Takze tentokrat sedi onen zjednoduseny pohled, ze bmw je zle....
Prosím redakci aby si opravila chybu jak Brno co udělali v článku. Nejedná se o Fiat Brava ale Fiat Marea Weekend. Nejlepší kousky měli motorizaci 1,9 JTD. Nejlepší přímej vstřik co nakonec okopíroval koncern a udělal z nápadu Fiatu TDI.
Dovolte, abych vás opravil co se týče motorizace. Tento FIAT vlastním, resp. ne Marejku, ale BRAVO. Karosérií jsou to sice do jisté míry rozdílná auta, motorizací však nikoliv. JTD, pokud vím, jsou první sériově vyráběné CommonRail ( CR ) mám za to, že na trh šly v roce 1997 ( odhad přesně bych musel hledal ). A pokud vím, TDi jsou "pumpen-dusse" čerpadlo tryska ... nikoliv CR. Takže nevím, co by tam chtěl koncern kopírovat. Jsou to naprosto funkčně odlišné motory.
Mimochodem, první CR motor od koncernu je až 1.6TDi !! Tento motor byl montován tuším až v roce 2009-10... do té doby koncern používal pouze starší technologii "pumpen-düsse".
Průkopníky CR dieselů jsou právě Italové a Frantíci, trochu později se spustil FORD, VW prakticky mezi posledními ... ostatně oni neměli ani moc důvod, jejich PD motory řady TDi patří mezi značně povedené.
Hmmm, to vidím dobře, nebo ne, že Marejka nemá ani fouklej pytel ?? to asi nebyla v nejlepší kondici!
A na co foukat pytel při bočním nárazu?
"Náraz odhodil pomačkaný fiat ještě odhodil na sloup veřejného osvětlení." To je fakt takovej problém si to po sobě alespoň jednou přečíst?!