Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Revoluce v hradecké MHD: linky se ruší, mění, zkracují

Hromadnou dopravu v Hradci Králové čekají od 15. července velké změny. Autobusová linka 28 zanikne úplně, dalších pět výrazně změní trasu a jízdní řád. Cestující budou muset častěji přestupovat nebo začít jezdit jinou linkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A18l76a14n 86Ř22e36p87k96a 4875826

No jen aby zase víc lidí nezačalo jezdit autem, jak už to mnohdy bývá po těch různých optimalizacích :-P Nebo teda aspon lidi vyhrožují, jestli to fakt splní, to netuším.

0/0
30.6.2013 11:41

L53e67o58š 36P77á57l73e81n22í92č17e83k 9689335219974

Zrušením nebo zkrácením linek chce podnik ušetřit  až 300 tisíc kilometrů za rok ----------- HMM tak to se v kvalitě dopravy jistě projeví

+1/0
28.6.2013 19:51

J81a90r36o28s93l63a52v 92T73a47c91h20o76v28s57k78y 2652660164460

To je 3 km na osobu rocne.

0/0
1.7.2013 13:28

H41a55n11a 93U91l53r77y54c52h33o17v80á 9740233548958

Oni nechtějí zdražovat jízdné, tak zdraží nepřímo - přestupováním. Vyborné teď musí být bydlet v okolí Intersparu, kde je docela dost paneláků. Nejede tam nově od nádraží ani pětka a ani jedenáctka, bude se muset přestupovat.

0/0
28.6.2013 9:26

P70e68t88r 88N25e64c61h40a65n62i14c92k44ý 7383286128260

Tohle bude zmatek a nastupovanim prednimi dvermi nahradi ty, kdo kupovali listky u ridice

0/0
28.6.2013 1:14

O73l65d35ř88i41c35h 49V85á96l50e49k 2397200453625

Takže spoj č.9, který jezdil už za hlubokého totáče vždycky a jedině Malšovicemi, povede místo nejhezčí hradeckou čtvrtí hradeckým bronxem a polorozpadlou marxovkou, kde se každý rok mění pruhy na silnici. Nejvyšší čas oprášit kolo ze sklepa. :-/

+2/−2
27.6.2013 17:11

J73a60n 18L95i76b27i31c76h 9922708385393

Myslím si, že budoucnost je v rušení MHD obecně. I v Praze se přistupuje k rušení spojů a zdražování. No podstatné je, aby většina lidí za to platilo a nejezdilo načerno zadarmo a DP uměli efektivně hospodařit, jinak se to nikdy nezlepší.

+2/−10
27.6.2013 17:02
Foto

J48i83ř19í 24Š15r14á64m10e57k 3288177389431

Budoucnost je naopak v posílení MHD a ve výrazném omezení individuální automobilové dopravy v centrech měst

+7/−2
27.6.2013 19:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.