Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Revoluce v hradecké MHD: linky se ruší, mění, zkracují

Hromadnou dopravu v Hradci Králové čekají od 15. července velké změny. Autobusová linka 28 zanikne úplně, dalších pět výrazně změní trasu a jízdní řád. Cestující budou muset častěji přestupovat nebo začít jezdit jinou linkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A57l51a79n 54Ř70e90p79k66a 4845596

No jen aby zase víc lidí nezačalo jezdit autem, jak už to mnohdy bývá po těch různých optimalizacích :-P Nebo teda aspon lidi vyhrožují, jestli to fakt splní, to netuším.

0/0
30.6.2013 11:41

L54e81o27š 57P77á34l42e21n85í44č16e42k 9819655469124

Zrušením nebo zkrácením linek chce podnik ušetřit  až 300 tisíc kilometrů za rok ----------- HMM tak to se v kvalitě dopravy jistě projeví

+1/0
28.6.2013 19:51

J15a10r26o52s34l58a31v 44T48a45c12h46o80v88s95k91y 2292720424350

To je 3 km na osobu rocne.

0/0
1.7.2013 13:28

H46a95n81a 32U55l84r85y73c71h25o68v24á 9170673858798

Oni nechtějí zdražovat jízdné, tak zdraží nepřímo - přestupováním. Vyborné teď musí být bydlet v okolí Intersparu, kde je docela dost paneláků. Nejede tam nově od nádraží ani pětka a ani jedenáctka, bude se muset přestupovat.

0/0
28.6.2013 9:26

P50e42t35r 95N60e81c18h41a32n94i40c96k47ý 7243226198320

Tohle bude zmatek a nastupovanim prednimi dvermi nahradi ty, kdo kupovali listky u ridice

0/0
28.6.2013 1:14

O21l64d18ř27i92c95h 48V72á56l72e33k 2767860393225

Takže spoj č.9, který jezdil už za hlubokého totáče vždycky a jedině Malšovicemi, povede místo nejhezčí hradeckou čtvrtí hradeckým bronxem a polorozpadlou marxovkou, kde se každý rok mění pruhy na silnici. Nejvyšší čas oprášit kolo ze sklepa. :-/

+2/−2
27.6.2013 17:11

J12a26n 51L86i46b46i74c64h 9862498985593

Myslím si, že budoucnost je v rušení MHD obecně. I v Praze se přistupuje k rušení spojů a zdražování. No podstatné je, aby většina lidí za to platilo a nejezdilo načerno zadarmo a DP uměli efektivně hospodařit, jinak se to nikdy nezlepší.

+2/−10
27.6.2013 17:02
Foto

J54i88ř36í 57Š12r59á91m95e12k 3778617569461

Budoucnost je naopak v posílení MHD a ve výrazném omezení individuální automobilové dopravy v centrech měst

+7/−2
27.6.2013 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.