- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Blbé místo na srážku kola s autem. Kdo to zná, ví, že tam skutečně jen málokdo jede blízko povolené sedmdesátky. Jenže to by problém řešilo jen částečně. Srážka s autem jedoucím 70km/hod. by byla s největší pravděpodobností také smrtelná. Když se ale dívám na to kolo, tak mě napadla trochu jiná otázka. Kde má povinné a doporučené prvky jako jsou např.svítilna popř. i odrazová světla na kolech? Když nic jiného, dá to aspoň malou šanci, že řidič člověka na kole uvidí o chvíli dřív a dostane tak šanci zareagovat. Kde bych ale viděl velkou a málo diskutovanou část viny? U policie. Nedávno jsem na šraňkách viděl ženskou, která je prostě obešla a ušetřila tak asi dvě minuty. Co ale víc, dvacet metrů od toho stáli v protisměru poliši a ani je nenapadlo vystoupit a babě aspoň zvednout mandle. Nebo maminy, co vlečou děti přes silnici pár metrů od přechodu, kde po ránu zívá policajt a on je namísto flastru na místě jen pozdraví. Bezpečnost na silnici začíná u takových maličkostí a končí totální neúctou k životu.
Poláci v passatu na obchvatu České Skalice=odjištěná zbraň hromadného ničení. Ti tam tedy 70 rozhodně nejeli, tak jako málokdo, ovšem Poláci vůbec neřeší, že tam je křižovatka a ještě v zatáčce, jezdí jako šílenci. Byl jsem se tam podívat. Brzdná čára začíná uprostřed křižovatky v protisměrném odbočovacím pruhu. Jenže to už ho musel mít na kapotě, spadl až když passat dobrzdil u svodidel na levé straně, kolo skončilo ještě tak o 10 metrů dál. Jel od N.Města a chtěl přejet křižovatku do Č. Skalice. Výhled tam je 200m, samozřejmě i pro řidiče na hlavní, ona i ta 70ka není úplně málo.Nebýt to Polák, možná by přibrzdil, nikdo neví, co udělá cyklista z vedlejší.Osvětlení by mu asi moc nepomohlo, ještě bylo světlo.Je mi ho líto, byl to bývalý spolužák mého syna, bohužel, v těchhle místech platí právo silnějšího, bez ohledu na předpisy. Jezdím tam každý den do práce, ale po té hlavní, svítím jako UFO i ve dne, ale stejně už stále častěji volím delší a horší cestu přes Studnice, je to stále horší, kdekdo tam zkouší, kolik z auta vytáhne.
Jste všichni hyeny, když tu řešíte jenom nějakejch pos... 38000. 1) Před pár dny to tu někdo psal, že se to platí z nějakého záložního fondu pojišťoven. 2) podle stavu vozu nejel ten prasat 50, ale tak 70-80, takže si za škodu může sám :-(
Viku, když píšeš do diskuze myslíš u toho hlavou nebo (_!_).
Není cyklista, jako cyklista...
Na kolo netřeba řidičák, takže třeba dotyčný neuměl dopravní značky, spousta z nás neumí značky a vydat se samostatně na kole do provozu kolař může od 10 let věku.
No to je sice fakt, ale pak se holt nesmí divit, že je to poslední vyjížďka před pitvou...
Policisté vyčíslili škodu na 38000
Hm, tak ať to policajti za tu cenu zkusej spravit
Jsem zvědavej
Hlavně si to bude muset zaplatit ze svého, protože na "šlapací vehikly" není povinné ručení i když se pohybují v provozu a působí ostatním škody
Cykliosté často vjíždí na hlavní bez zastavení a počítají s tím, že je tam dost místa pro auto i kolo. Ale někdy jede něco v protisměru a auto nemůže objet cyklistu doleva, pak se tam nevejdou.
<irony>Třeba neznal značku Dej přednost... nikdo to nekontroluje, takže by s tím motorizovaní řidiči měli počítat.</irony>
S tímto se setkávám denně. Divím se, že toho není víc. Chudák řidič bude žít do smrti s tím, že někoho zabil.
A proč? On nikoho nezabil. Cyklista se zabil sám a že mu k tomu posloužilo moje auto by mě sice štvalo, ale co se dá dělat, nějaká drobná nepříjemnost člověka každý rok potkat musí...