- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmmm... převodovky se dělají ještě v Německu... hmmm... Neměli by se spíše být Němečtí montéři?
Chtělo by to ještě vyrábět nějaký Multitronic pro Audi. Ty jsou tak poruchové, že jen pro autoservisy je odbyt více než zaručen
Jak může být automatická převodovka poruchová, když funguje sama?
Ceny aut s touhle převodovkou se uměle udržují příliš vysoko. Třeba do Fabie ji za tučný příplatek (32.000Kč)nabízejí výhradně s nejdražším motorem 1,2 TSI 77kW, ale tuto kombinaci zásadně nenabízejí do akčních modelů. Přitom zájem o auta s automaty roste. Odboráři pak brečí do médií, že by mohli vyrábět více, ale nemůžou. Co se na tohle dá říct a nepřijít přitom o dukáty.
Patrně netušíte, co všechno musí být v autě jinak a jak moc se liší robotizovaná dvojspojková 7st převodovka od klasické 5st manuální. 32 000 je adekvátních.
Odbory hovoří do obchodního rozhodování soukromé společnosti...
No otázkou je, jestli je někdo poslouchá. Ne jestli hovoří.