Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Kvasinách se už vyrábí yeti s novou tváří. První bude do dvou dnů

Dělníci ve Škodě Auto v Kvasinách začali v pondělí se sériovou výrobou modernizovaného modelu Yeti. Z přestavěné linky budou souběžně sjíždět obě verze terénního vozu, městská i outdoorová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M47i96r62o73s61l45a25v 13S38t67e48i87n41e50r 1655625128513

Koupil jsem si skoro na poslední chvíli Yeti 4x4 s kulatými kukadly, můj předchozí Mercedes- "masařka" je měl také. Mám už skoro 7 tis. km najeto, opravdu jsem s tím vozítkem spokojený. Malá spotřeba, parkování je s krátkým autíčkem také jednodušší a sedí se v tom autíčku docela dobře. Vzadu jsem sedačky vyklidil , máme krásný zavazadlový prostor a tam, kde jsme dříve trnuli, jestli projedeme, jedeme dnes suverénně skrz. Pro dva je to ideální Mini SUV.

Zkrášlení je v Německu jednoduché- dnes jsem namontoval chromované kliky u dveří, před několika dny nerezovou ochranu zadního nárazníku, brzo očekávám chromované kryty reflektorů ze Singapuru. Ty jsou totiž identické s VW Tiguanem.

U "nového" modelu je zajímavá spíše motorizace, diesly s větším výkonem.  Pronikavé změny jinak nejsou vidět.R^

0/0
14.11.2013 19:45
Foto

S53t60a69n93i58s13l24a40v 61T32e51s93a88ř 9497454862804

Co se to děje. Jakto že tentokrát nebyly zaručeně tajné špionážní PR fotky? ;-D

0/0
13.11.2013 12:27

V28á25c97l62a42v 48J63a40n51o27c69h 1276975181357

Tak to bychom měli konec jediného hezkého vozu z produkce Škody uvedením další tuctovky. Co zazdíte příště?

0/0
13.11.2013 9:50

K53a47r59e59l 30Č82á91p 8617443780985

Nevím proč, ale při pohledu na toto auto žádné emoce nemám :-/

0/0
12.11.2013 15:38

S68l87a90v53o38m34í45r 71Š41t25ě63p59á10n 1208154802764

tolik keců kvůli malé kosmetické úpravě ...

+1/0
12.11.2013 13:20

A89n40t20o44n37í39n 21K97a91l44i32s46t28a 6634490219854

Nemohu si pomoct, ale nezbavím se dojmu, že při zběžném pohledu na předek vozu,  kapotu s těmi prolisy, ať dělám co dělám, vidím v tom Velorex.....

+1/0
11.11.2013 21:13
Foto

M89i79r22o31s94l10a30v 72S86t79e67i88n67e41r 1185405578793

Však jsem 1964 po tom Velorexu toužil, pro pouhého inženýra tehdy nesplnitelný sen...

0/0
14.11.2013 19:48

P54e46t88r 22M34i22c61h24a47l 2240374751122

Škodovka to začíná nějak moc unifikovat. Poslední dobou jdou modely od sebe při letmém pohledu zepředu těžko rozeznat. A to je škoda.

+3/0
11.11.2013 19:16

J72a79k71u60b 69N45o98v11á28k 8190193890522

Já nerozeznám Rapid od Octávie ani zezadu, tedy dokud ji nedojedu a nepřečtu si to :-) S tím předkem, to je jasné, tam už nemám šanci vůbec :-)

0/−1
13.11.2013 8:58
Foto

S18t96a86n36i38s24l62a47v 86T57e14s78a11ř 9727914542984

Taky je nerozeznám. A proč bych je měl rozeznávat?

V čem jezdí lidi okolo, to je mi fuk, hlavně aby mě neohrozil řidič ten řidič.

0/−1
13.11.2013 12:33

T32o77m27á22š 29J46u29r65e22č23k43a 3663502469653

tak to máte hodně špatnej zrak.

+1/0
14.11.2013 9:12

L14e36o33š 35N56a58v11r93á93t28i10l 9623350605525

jeden silny rozlisovaci znak tam je..  rapid nema dve cervene odrazky na narazniku tesne nad cestou

0/0
14.11.2013 12:44

I26v42a60n 61P74a30p 9808812

byli jste se nědo podívat na tý lince jak to montujou , děs chudáci dělníci makají jak roboti a kolem frajeři v bílých košilích a věčně s mobilem u ucha a buzerujou Rv

+3/−9
11.11.2013 17:07

M80a62r64e57k 91P93e56t55r62ů 9529212551

Na druhou stranu za to berou třeba až dvojnásobek platu než dělníci jiných firmách. A za pár let mohou být i oni v té bílé košili... ;-) Vím o čem mluvím.

+8/0
11.11.2013 17:32

I84v73a41n 44P43a64p 9888532

no nevím nevím každý umí jenom pár úkonů

+1/−2
11.11.2013 18:10

J80a39n 34M59o69h18y91l53a 6902389679471

Každý umí všechny úkony všech v týmu, ve kterém dělá.

+5/0
11.11.2013 19:09

T10o84m83á28š 67V44e86r47n70e97r 6309271267366

A taky něco málo z jiného týmu kvůli eventuálnímu vystřídání...

0/0
11.11.2013 22:32

J61i98ř87í 74N22e97u11m32e19i86s97t81e88r 2472715463341

Já tam byl, samozřejmě je to docela záhul. Ovšem nějací frajeři s mobilem v bílé košili jsou spíše jen vaše projekce. Zkrátka už vidíte třídního nepřítele všude. Na zvýšení tempa tam mají elektronické ukazatele kolik je denni směna před/za denním plánem. A každý ví, že jeho prémie jsou závislé právě na tom.

+3/0
11.11.2013 19:29

R59a72d25o41s78l54a89v 96K89l65a66u89d56a 5124668694742

Ve Kvasinách se za den vyrobí přes 600 aut za den. To je přes 200 za směnu. Jak by sis představoval, že by se auta měla vyrábět? Už od Forda je to pásová výroba a nikdo se tam flákat nemůže.

+1/0
11.11.2013 19:43

J46o57s87e16f 43V60a20l39a 9640463763923

skoda, chtel jsem si ho na par mesicu vyzkouset, ale zamestnavatel mi ho nezajistil.......a za 14 dnu uz dostanu konecne sluzebni auto

0/−5
11.11.2013 16:32

M95a44r70e88k 93P28e76t76r35ů 9689782651

A...?

+3/0
11.11.2013 17:34

J82o75s61e62f 73V28a65l19a 9800683513433

Q5

0/0
12.11.2013 21:49

C68y36r91i36l 75P51a52v29e16l22k40a 4966852188585

Je to ošklivé, předek je se vůbec nehodí k celku a ani sám osobě není bůhví co.

+1/−4
11.11.2013 16:23

L56e93o74š 53N42a15v89r75á15t59i90l 9733600145675

souhlas

0/0
14.11.2013 12:45

K42a24r44e70l 76M79a92l84ý 7259385420288

Jednoznačně změna k horšímu ...

+3/−4
11.11.2013 16:17

M75i42c17h89a88l 40B21a76r57t88o77s15z 5152752917486

Dle meho nazoru je to zase jednoznacne zmena k lepsimu. Je to dost subjektivni :-).

+8/−2
11.11.2013 16:23

K10a77r34e10l 56V62a91c21h56u36t 9483982469923

Proti gustu není dyšputát!  ;-)

0/0
11.11.2013 17:16

P60e93t73r 62V31e82t60e74š41n11í52k 2425673579880

Škoda. Kulatá světla dělaly Yetiho jedinečného. Teď bude hodně podobný roomsteru.

+7/−1
11.11.2013 16:09

J87o75s66e62f 30V79a38l14a 9730403453843

tak tak. Ale to je pro VW priznacne, jakmile se objevi designer s "vlastnim rukopisem", tak ho rychle umravni. Stejne jako Murat Günak vytvoril pro VW nejhezci Volkswagen posledniho desetileti (EOS) a Scirocco II a musel jit. Kaban sice sliboval, ze kulata svetla ve skodovce zustanou, ale samozrejme houby s octem, proste VW nesmi vzbuztovat zadne emoce, natoz pozitivni :-//

+2/0
11.11.2013 16:50

M43i12l49a81n 52T85r90i41b61u16č78e29k 5324247884920

Souhlas. Ty kulatý světla ho odlišovaly od konkurence. dělaly z něj něco jiného, hned na první pohled. Takhle je to tuctová Škodovka :-(

+2/0
11.11.2013 17:11

K46a90r45e74l 11V67a11c93h93u24t 9233972819963

Nesouhlas. - Z vás mluví majitel předchozího modelu, který si na ta kulatá světla (= "bradavice na tváři") už  ZVYKL ! ;-D

0/−1
11.11.2013 17:18

M90i45l95a54n 26T96r58i69b46u42č39e16k 5794227744780

Ale prd. Nejsem majitelem Yetiho. Ani žádné Škodovky. Jen jsme prostě konstatoval, co si myslím. Přes město kde jsem bydlel, vede jedna ze škodováckých testovacích tras a Yeti zaujmul okamžitě, když jsem ho poprvé rozpoznal. A ty světla jsou takový jeho podpis.

+3/0
11.11.2013 17:34

J86i48ř87í 35E15r34b29e34n 1223744826197

Konečně mi docvaklo, koho mi ta tvář Yetiho stále připomínala.

Jiřího Paroubka... ;-)

0/0
12.11.2013 20:42

J14i15n98d86ř30i84c53h 30Š92k86o15p64e35k 4715861230115

možná byla světla pěkná, ale k ničemu.

Mlhovky takhle vysoko jsou úlet, u oktávek si to uvědomili již dávno, proč jim to tady trvalo tak dlouho, těžko říct

+1/−2
11.11.2013 17:48

J47i28n74d64ř19i52c66h 13Š20k90o29p96e72k 4455931620325

spíš než mínus by to chtělo důvod, proč mlhovky vysoko nad zemí nejsou nanic

0/0
12.11.2013 7:29

R34o10b79e34r54t 93B62o21u44k10a43l 4334985430

Tak doufám že se bude dobře prodávat .

+4/0
11.11.2013 15:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.