Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Kvasinách se už vyrábí yeti s novou tváří. První bude do dvou dnů

Dělníci ve Škodě Auto v Kvasinách začali v pondělí se sériovou výrobou modernizovaného modelu Yeti. Z přestavěné linky budou souběžně sjíždět obě verze terénního vozu, městská i outdoorová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M41i78r41o90s85l60a51v 25S61t44e30i71n30e34r 6748454303565

Koupil jsem si skoro na poslední chvíli Yeti 4x4 s kulatými kukadly, můj předchozí Mercedes- "masařka" je měl také. Mám už skoro 7 tis. km najeto, opravdu jsem s tím vozítkem spokojený. Malá spotřeba, parkování je s krátkým autíčkem také jednodušší a sedí se v tom autíčku docela dobře. Vzadu jsem sedačky vyklidil , máme krásný zavazadlový prostor a tam, kde jsme dříve trnuli, jestli projedeme, jedeme dnes suverénně skrz. Pro dva je to ideální Mini SUV.

Zkrášlení je v Německu jednoduché- dnes jsem namontoval chromované kliky u dveří, před několika dny nerezovou ochranu zadního nárazníku, brzo očekávám chromované kryty reflektorů ze Singapuru. Ty jsou totiž identické s VW Tiguanem.

U "nového" modelu je zajímavá spíše motorizace, diesly s větším výkonem.  Pronikavé změny jinak nejsou vidět.R^

0/0
14.11.2013 19:45
Foto

S93t14a24n35i42s18l27a95v 28T85e90s25a18ř 9347834262244

Co se to děje. Jakto že tentokrát nebyly zaručeně tajné špionážní PR fotky? ;-D

0/0
13.11.2013 12:27

V70á19c55l82a23v 86J25a48n64o65c37h 1336315541807

Tak to bychom měli konec jediného hezkého vozu z produkce Škody uvedením další tuctovky. Co zazdíte příště?

0/0
13.11.2013 9:50

K21a43r35e56l 78Č36á63p 8157573760435

Nevím proč, ale při pohledu na toto auto žádné emoce nemám :-/

0/0
12.11.2013 15:38

S54l95a74v52o15m63í95r 50Š57t30ě59p47á47n 1318114482264

tolik keců kvůli malé kosmetické úpravě ...

+1/0
12.11.2013 13:20

A69n62t40o90n61í68n 69K37a22l49i90s66t90a 6814900769644

Nemohu si pomoct, ale nezbavím se dojmu, že při zběžném pohledu na předek vozu,  kapotu s těmi prolisy, ať dělám co dělám, vidím v tom Velorex.....

+1/0
11.11.2013 21:13
Foto

M19i81r92o68s89l84a28v 67S58t40e62i22n74e18r 6408144623665

Však jsem 1964 po tom Velorexu toužil, pro pouhého inženýra tehdy nesplnitelný sen...

0/0
14.11.2013 19:48

P41e16t79r 24M15i23c82h44a36l 2820104661622

Škodovka to začíná nějak moc unifikovat. Poslední dobou jdou modely od sebe při letmém pohledu zepředu těžko rozeznat. A to je škoda.

+3/0
11.11.2013 19:16

J67a64k55u54b 45N38o44v76á92k 8500153430112

Já nerozeznám Rapid od Octávie ani zezadu, tedy dokud ji nedojedu a nepřečtu si to :-) S tím předkem, to je jasné, tam už nemám šanci vůbec :-)

0/−1
13.11.2013 8:58
Foto

S21t96a58n36i25s57l59a77v 37T20e33s13a11ř 9777624762124

Taky je nerozeznám. A proč bych je měl rozeznávat?

V čem jezdí lidi okolo, to je mi fuk, hlavně aby mě neohrozil řidič ten řidič.

0/−1
13.11.2013 12:33

T82o41m74á39š 95J58u17r53e84č59k27a 3373952389853

tak to máte hodně špatnej zrak.

+1/0
14.11.2013 9:12

L73e98o79š 81N33a39v34r72á51t15i18l 9863280435215

jeden silny rozlisovaci znak tam je..  rapid nema dve cervene odrazky na narazniku tesne nad cestou

0/0
14.11.2013 12:44

I35v42a97n 39P72a12p 9598682

byli jste se nědo podívat na tý lince jak to montujou , děs chudáci dělníci makají jak roboti a kolem frajeři v bílých košilích a věčně s mobilem u ucha a buzerujou Rv

+3/−9
11.11.2013 17:07

M45a66r62e77k 18P14e74t27r20ů 9819362731

Na druhou stranu za to berou třeba až dvojnásobek platu než dělníci jiných firmách. A za pár let mohou být i oni v té bílé košili... ;-) Vím o čem mluvím.

+8/0
11.11.2013 17:32

I24v14a63n 96P30a59p 9128502

no nevím nevím každý umí jenom pár úkonů

+1/−2
11.11.2013 18:10

J65a54n 53M97o66h65y25l15a 6112639409551

Každý umí všechny úkony všech v týmu, ve kterém dělá.

+5/0
11.11.2013 19:09

T10o96m29á22š 87V71e71r94n42e10r 6429681187616

A taky něco málo z jiného týmu kvůli eventuálnímu vystřídání...

0/0
11.11.2013 22:32

J84i61ř27í 93N75e75u81m98e66i93s10t17e33r 2192475183111

Já tam byl, samozřejmě je to docela záhul. Ovšem nějací frajeři s mobilem v bílé košili jsou spíše jen vaše projekce. Zkrátka už vidíte třídního nepřítele všude. Na zvýšení tempa tam mají elektronické ukazatele kolik je denni směna před/za denním plánem. A každý ví, že jeho prémie jsou závislé právě na tom.

+3/0
11.11.2013 19:29

R14a79d72o43s67l14a65v 76K17l71a39u78d70a 5214538644962

Ve Kvasinách se za den vyrobí přes 600 aut za den. To je přes 200 za směnu. Jak by sis představoval, že by se auta měla vyrábět? Už od Forda je to pásová výroba a nikdo se tam flákat nemůže.

+1/0
11.11.2013 19:43

J57o63s30e48f 45V45a79l33a 9240303543923

skoda, chtel jsem si ho na par mesicu vyzkouset, ale zamestnavatel mi ho nezajistil.......a za 14 dnu uz dostanu konecne sluzebni auto

0/−5
11.11.2013 16:32

M70a63r71e33k 62P34e66t13r80ů 9229282591

A...?

+3/0
11.11.2013 17:34

J89o19s98e73f 37V37a25l39a 9950783533493

Q5

0/0
12.11.2013 21:49

C59y47r83i40l 36P96a87v79e51l56k62a 4776672248975

Je to ošklivé, předek je se vůbec nehodí k celku a ani sám osobě není bůhví co.

+1/−4
11.11.2013 16:23

L87e89o40š 39N54a81v18r30á85t55i69l 9333490915265

souhlas

0/0
14.11.2013 12:45

K77a41r67e91l 78M22a73l29ý 7299495840318

Jednoznačně změna k horšímu ...

+3/−4
11.11.2013 16:17

M70i19c67h52a21l 59B69a10r41t17o88s22z 5202152647756

Dle meho nazoru je to zase jednoznacne zmena k lepsimu. Je to dost subjektivni :-).

+8/−2
11.11.2013 16:23

K20a50r51e28l 56V11a63c45h98u36t 9563162199763

Proti gustu není dyšputát!  ;-)

0/0
11.11.2013 17:16

P66e20t35r 41V32e98t24e45š11n79í38k 2425563779100

Škoda. Kulatá světla dělaly Yetiho jedinečného. Teď bude hodně podobný roomsteru.

+7/−1
11.11.2013 16:09

J60o13s65e12f 67V63a52l39a 9430783513623

tak tak. Ale to je pro VW priznacne, jakmile se objevi designer s "vlastnim rukopisem", tak ho rychle umravni. Stejne jako Murat Günak vytvoril pro VW nejhezci Volkswagen posledniho desetileti (EOS) a Scirocco II a musel jit. Kaban sice sliboval, ze kulata svetla ve skodovce zustanou, ale samozrejme houby s octem, proste VW nesmi vzbuztovat zadne emoce, natoz pozitivni :-//

+2/0
11.11.2013 16:50

M65i88l74a60n 42T52r35i97b21u55č10e79k 5334527214350

Souhlas. Ty kulatý světla ho odlišovaly od konkurence. dělaly z něj něco jiného, hned na první pohled. Takhle je to tuctová Škodovka :-(

+2/0
11.11.2013 17:11

K15a27r75e71l 31V87a30c36h95u12t 9523732979553

Nesouhlas. - Z vás mluví majitel předchozího modelu, který si na ta kulatá světla (= "bradavice na tváři") už  ZVYKL ! ;-D

0/−1
11.11.2013 17:18

M81i12l88a29n 72T82r44i90b63u80č23e34k 5744617904200

Ale prd. Nejsem majitelem Yetiho. Ani žádné Škodovky. Jen jsme prostě konstatoval, co si myslím. Přes město kde jsem bydlel, vede jedna ze škodováckých testovacích tras a Yeti zaujmul okamžitě, když jsem ho poprvé rozpoznal. A ty světla jsou takový jeho podpis.

+3/0
11.11.2013 17:34

J12i87ř40í 10E27r17b73e34n 1853934666857

Konečně mi docvaklo, koho mi ta tvář Yetiho stále připomínala.

Jiřího Paroubka... ;-)

0/0
12.11.2013 20:42

J39i16n56d32ř55i46c57h 53Š97k31o63p91e62k 4315811840185

možná byla světla pěkná, ale k ničemu.

Mlhovky takhle vysoko jsou úlet, u oktávek si to uvědomili již dávno, proč jim to tady trvalo tak dlouho, těžko říct

+1/−2
11.11.2013 17:48

J49i73n94d60ř43i20c42h 70Š20k25o80p83e80k 4545471960505

spíš než mínus by to chtělo důvod, proč mlhovky vysoko nad zemí nejsou nanic

0/0
12.11.2013 7:29
Foto

R33o76b51e16r77t 51B16o54u62k58a89l 4194465350

Tak doufám že se bude dobře prodávat .

+4/0
11.11.2013 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.