Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Kvasinách se už vyrábí yeti s novou tváří. První bude do dvou dnů

Dělníci ve Škodě Auto v Kvasinách začali v pondělí se sériovou výrobou modernizovaného modelu Yeti. Z přestavěné linky budou souběžně sjíždět obě verze terénního vozu, městská i outdoorová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M31i24r39o30s94l81a78v 68S16t15e27i35n88e93r 6548834593395

Koupil jsem si skoro na poslední chvíli Yeti 4x4 s kulatými kukadly, můj předchozí Mercedes- "masařka" je měl také. Mám už skoro 7 tis. km najeto, opravdu jsem s tím vozítkem spokojený. Malá spotřeba, parkování je s krátkým autíčkem také jednodušší a sedí se v tom autíčku docela dobře. Vzadu jsem sedačky vyklidil , máme krásný zavazadlový prostor a tam, kde jsme dříve trnuli, jestli projedeme, jedeme dnes suverénně skrz. Pro dva je to ideální Mini SUV.

Zkrášlení je v Německu jednoduché- dnes jsem namontoval chromované kliky u dveří, před několika dny nerezovou ochranu zadního nárazníku, brzo očekávám chromované kryty reflektorů ze Singapuru. Ty jsou totiž identické s VW Tiguanem.

U "nového" modelu je zajímavá spíše motorizace, diesly s větším výkonem.  Pronikavé změny jinak nejsou vidět.R^

0/0
14.11.2013 19:45
Foto

S43t19a93n89i62s44l83a29v 44T61e50s26a54ř 9507514322444

Co se to děje. Jakto že tentokrát nebyly zaručeně tajné špionážní PR fotky? ;-D

0/0
13.11.2013 12:27

V19á14c39l95a94v 12J75a73n75o41c82h 1836205501677

Tak to bychom měli konec jediného hezkého vozu z produkce Škody uvedením další tuctovky. Co zazdíte příště?

0/0
13.11.2013 9:50

K16a65r48e97l 64Č40á61p 8937463750465

Nevím proč, ale při pohledu na toto auto žádné emoce nemám :-/

0/0
12.11.2013 15:38

S27l27a88v60o76m82í65r 59Š44t79ě30p42á48n 1178274262854

tolik keců kvůli malé kosmetické úpravě ...

+1/0
12.11.2013 13:20

A12n11t44o33n21í81n 20K88a11l52i66s14t56a 6204920309574

Nemohu si pomoct, ale nezbavím se dojmu, že při zběžném pohledu na předek vozu,  kapotu s těmi prolisy, ať dělám co dělám, vidím v tom Velorex.....

+1/0
11.11.2013 21:13
Foto

M83i58r83o25s64l98a27v 60S15t87e85i32n10e89r 6468244753905

Však jsem 1964 po tom Velorexu toužil, pro pouhého inženýra tehdy nesplnitelný sen...

0/0
14.11.2013 19:48

P44e40t23r 16M44i78c71h74a39l 2980544861682

Škodovka to začíná nějak moc unifikovat. Poslední dobou jdou modely od sebe při letmém pohledu zepředu těžko rozeznat. A to je škoda.

+3/0
11.11.2013 19:16

J37a22k90u33b 67N41o70v47á12k 8270723150932

Já nerozeznám Rapid od Octávie ani zezadu, tedy dokud ji nedojedu a nepřečtu si to :-) S tím předkem, to je jasné, tam už nemám šanci vůbec :-)

0/−1
13.11.2013 8:58
Foto

S34t65a11n62i29s89l80a29v 57T89e43s77a24ř 9147534892684

Taky je nerozeznám. A proč bych je měl rozeznávat?

V čem jezdí lidi okolo, to je mi fuk, hlavně aby mě neohrozil řidič ten řidič.

0/−1
13.11.2013 12:33

T28o15m27á29š 58J20u19r66e78č81k14a 3533422229503

tak to máte hodně špatnej zrak.

+1/0
14.11.2013 9:12

L10e50o54š 15N72a76v78r64á15t49i78l 9313560545535

jeden silny rozlisovaci znak tam je..  rapid nema dve cervene odrazky na narazniku tesne nad cestou

0/0
14.11.2013 12:44

I36v27a56n 42P97a66p 9868732

byli jste se nědo podívat na tý lince jak to montujou , děs chudáci dělníci makají jak roboti a kolem frajeři v bílých košilích a věčně s mobilem u ucha a buzerujou Rv

+3/−9
11.11.2013 17:07

M75a55r91e94k 50P17e76t74r24ů 9769922771

Na druhou stranu za to berou třeba až dvojnásobek platu než dělníci jiných firmách. A za pár let mohou být i oni v té bílé košili... ;-) Vím o čem mluvím.

+8/0
11.11.2013 17:32

I72v59a47n 26P90a49p 9498222

no nevím nevím každý umí jenom pár úkonů

+1/−2
11.11.2013 18:10

J78a78n 87M61o22h34y54l86a 6952989249821

Každý umí všechny úkony všech v týmu, ve kterém dělá.

+5/0
11.11.2013 19:09

T22o75m78á59š 80V81e37r57n38e73r 6639531627766

A taky něco málo z jiného týmu kvůli eventuálnímu vystřídání...

0/0
11.11.2013 22:32

J79i76ř78í 39N50e58u26m74e93i95s66t39e82r 2262615883771

Já tam byl, samozřejmě je to docela záhul. Ovšem nějací frajeři s mobilem v bílé košili jsou spíše jen vaše projekce. Zkrátka už vidíte třídního nepřítele všude. Na zvýšení tempa tam mají elektronické ukazatele kolik je denni směna před/za denním plánem. A každý ví, že jeho prémie jsou závislé právě na tom.

+3/0
11.11.2013 19:29

R25a62d19o64s96l79a87v 45K19l21a91u82d15a 5244448984442

Ve Kvasinách se za den vyrobí přes 600 aut za den. To je přes 200 za směnu. Jak by sis představoval, že by se auta měla vyrábět? Už od Forda je to pásová výroba a nikdo se tam flákat nemůže.

+1/0
11.11.2013 19:43

J53o77s18e66f 58V64a66l47a 9800813913513

skoda, chtel jsem si ho na par mesicu vyzkouset, ale zamestnavatel mi ho nezajistil.......a za 14 dnu uz dostanu konecne sluzebni auto

0/−5
11.11.2013 16:32

M98a21r94e49k 95P48e90t53r22ů 9829952891

A...?

+3/0
11.11.2013 17:34

J93o40s47e34f 91V88a81l32a 9400473713833

Q5

0/0
12.11.2013 21:49

C79y21r65i96l 52P26a25v97e94l93k20a 4106962428195

Je to ošklivé, předek je se vůbec nehodí k celku a ani sám osobě není bůhví co.

+1/−4
11.11.2013 16:23

L74e52o54š 32N70a80v28r72á27t27i41l 9543900105695

souhlas

0/0
14.11.2013 12:45

K21a61r49e20l 69M83a81l92ý 7109945660978

Jednoznačně změna k horšímu ...

+3/−4
11.11.2013 16:17

M93i10c30h47a37l 58B79a16r78t84o24s10z 5122612487486

Dle meho nazoru je to zase jednoznacne zmena k lepsimu. Je to dost subjektivni :-).

+8/−2
11.11.2013 16:23

K79a20r70e33l 96V35a81c58h59u85t 9723342919583

Proti gustu není dyšputát!  ;-)

0/0
11.11.2013 17:16

P54e37t13r 82V33e72t95e79š14n95í21k 2935893359460

Škoda. Kulatá světla dělaly Yetiho jedinečného. Teď bude hodně podobný roomsteru.

+7/−1
11.11.2013 16:09

J48o18s17e45f 43V23a89l33a 9430113683273

tak tak. Ale to je pro VW priznacne, jakmile se objevi designer s "vlastnim rukopisem", tak ho rychle umravni. Stejne jako Murat Günak vytvoril pro VW nejhezci Volkswagen posledniho desetileti (EOS) a Scirocco II a musel jit. Kaban sice sliboval, ze kulata svetla ve skodovce zustanou, ale samozrejme houby s octem, proste VW nesmi vzbuztovat zadne emoce, natoz pozitivni :-//

+2/0
11.11.2013 16:50

M71i86l50a85n 55T23r29i40b86u96č29e38k 5744517984160

Souhlas. Ty kulatý světla ho odlišovaly od konkurence. dělaly z něj něco jiného, hned na první pohled. Takhle je to tuctová Škodovka :-(

+2/0
11.11.2013 17:11

K74a22r13e44l 56V21a21c76h64u87t 9583452639133

Nesouhlas. - Z vás mluví majitel předchozího modelu, který si na ta kulatá světla (= "bradavice na tváři") už  ZVYKL ! ;-D

0/−1
11.11.2013 17:18

M69i81l63a54n 34T92r62i19b64u80č70e94k 5594507884780

Ale prd. Nejsem majitelem Yetiho. Ani žádné Škodovky. Jen jsme prostě konstatoval, co si myslím. Přes město kde jsem bydlel, vede jedna ze škodováckých testovacích tras a Yeti zaujmul okamžitě, když jsem ho poprvé rozpoznal. A ty světla jsou takový jeho podpis.

+3/0
11.11.2013 17:34

J69i90ř24í 82E57r30b97e34n 1703594746737

Konečně mi docvaklo, koho mi ta tvář Yetiho stále připomínala.

Jiřího Paroubka... ;-)

0/0
12.11.2013 20:42

J30i66n63d83ř75i82c37h 46Š73k30o27p16e52k 4655561310725

možná byla světla pěkná, ale k ničemu.

Mlhovky takhle vysoko jsou úlet, u oktávek si to uvědomili již dávno, proč jim to tady trvalo tak dlouho, těžko říct

+1/−2
11.11.2013 17:48

J60i61n69d87ř85i28c66h 31Š80k55o48p83e38k 4835741270885

spíš než mínus by to chtělo důvod, proč mlhovky vysoko nad zemí nejsou nanic

0/0
12.11.2013 7:29

R88o97b26e85r29t 76B23o51u14k49a73l 4184395910

Tak doufám že se bude dobře prodávat .

+4/0
11.11.2013 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.