Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pilot šel po dešti do rizika, uzavřeli experti pád letadla u Vrchlabí

Za pád čtyřmístného letadla, které narazilo loni v květnu krátce po vzlétnutí do školicího centra u letiště ve Vrchlabí na Trutnovsku, mohl podle Ústavu pro odborné zjišťování příčin leteckých nehod pilot. Kromě jiného si měl být vědom rizika startovat z nevyhovující dráhy po vydatném dešti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24a42n 57S86l57o38v46í46k 3919847650328

Trošku mne zaráží, že odlétal směrem nad Lánov. Všechna letadla jsem vždy viděl startovat směrem nad Vrchlabí a přes Lánov se snad jen přistává (prý kvůli hluku). Kdyby ten Němec startoval na opačnou stranu, možná by sice nenabral potřebnou výšku, ale nenapíchnul by se do baráku, ale do stráně s loukou. Spíš je opravdu štěstí, že to vzal hned do prvního baráku ve stráni u letiště, protože za ním už je údolí s vesnicí.

0/0
1.4.2014 11:51

D20a53n18i45e51l 90U54r95b75á16n24e52k 6107128259258

Vzlet i přistání se provádí podle směru větru.

0/0
21.4.2014 1:15

H86o52n12z22a 46F14á56t33o25r 2549245634240

Šestasedmdesátiletý pilot? Není to už moc let na pilota? V tomhle věku by už mohl mít rozum a nelézt za knipl. I když v tom možná bude ten problém - v tomhle věku už ten rozum nemá...tak by ho měli mít za něj jiní.

+1/−3
31.3.2014 17:29

J76i48r57i 40H53u70b25k62a 1353346514395

Znám jich pár co jim je přes sedmdesát a lítaj o hodně líp jak já. Aneb...nalítal jsem to samý, co se oni natlačili letadel z a do hangáru..

+1/0
31.3.2014 17:41

H19o25n21z26a 42F98á15t35o34r 2109875384410

Ale přes sedmdesát a o šest let víc je v tomto věku dost podstatný rozdíl.

+1/0
31.3.2014 18:13

M16i65r38o53s30l74a52v 96B64u32d44a 9972882747772

Jdi do háje ty kašpare, šmarjá panno;-O!

0/−1
31.3.2014 18:25

M73i84r76o36s90l94a13v 14B50u97d90a 9542362357812

Ty jsi asi nečetl článek, že? "Ze zdravotního hlediska byl způsobilý provést let a měl dostatek času na odpočinek," uvádí analýza.

Ale podle tebe mají důchodci čekat doma na smrt, že? To si ovšem nemyslí nikde v zahraničí kde důchodci aktivně žijí.

+1/0
31.3.2014 18:23

H69o82n28z86a 32F95á72t65o70r 2119165404290

Můj děda měl taky v pořádku zdravotní prohlídku a přesto se dobrovolně vzdal řízení auta, když neviděl vyčnívající předmět z kamiónu a trefil ho. To mu bylo osmdesát a "něco málo". Ne proto, že by se bál o sebe, ale aby nezabil někoho jiného, kdyby náhodou pomalu reagoval nebo nějak zazmatkoval v dnešním hustém provozu. No ale jak myslíte, vy "mladíku až do sta let". Já se, na rozdíl od vás, stáří bojím a mám k němu respekt, protože vím, že nebudu zvládat to, co ve třiceti nebo čtyřiceti.

+1/0
31.3.2014 18:37

M50i43r52o57s31l77a44v 39B95u83d86a 9432252207122

Takže ve 45 nebo v 50 skončíš, jo?

0/−1
31.3.2014 18:49

H28o48n14z68a 77F77á10t48o35r 2339145754660

A třeba v 60 nebo v 70 nebo 80. Jde o to s jakou činností. Sbírat kytičky budu i v 90.

Mimochodem, správně slušně to je "skončíte".

0/0
31.3.2014 18:57

M54i57r85o57s51l55a81v 72B63u61d57a 9512472487542

Víš vůbec, kdy půjdeš do důchodu? To nikomu stáří nevadí, pracovat budeme muset ale pilotovat soukromé letadlo nebo řídit auto, to ne co?

0/0
31.3.2014 18:53

H71o26n68z82a 91F13á86t91o10r 2679145954460

Vím. Nikdy. Podle toho se již teď zařizuji.

+3/0
31.3.2014 18:59

V66í85ť12a 73N91o86v86á50k 1118243785631

Děda byl fit do 80ti,ale řízení auta také zabalil sám..

0/0
31.3.2014 23:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.