Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pilot šel po dešti do rizika, uzavřeli experti pád letadla u Vrchlabí

Za pád čtyřmístného letadla, které narazilo loni v květnu krátce po vzlétnutí do školicího centra u letiště ve Vrchlabí na Trutnovsku, mohl podle Ústavu pro odborné zjišťování příčin leteckých nehod pilot. Kromě jiného si měl být vědom rizika startovat z nevyhovující dráhy po vydatném dešti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a67n 68S22l33o34v38í64k 3149327410428

Trošku mne zaráží, že odlétal směrem nad Lánov. Všechna letadla jsem vždy viděl startovat směrem nad Vrchlabí a přes Lánov se snad jen přistává (prý kvůli hluku). Kdyby ten Němec startoval na opačnou stranu, možná by sice nenabral potřebnou výšku, ale nenapíchnul by se do baráku, ale do stráně s loukou. Spíš je opravdu štěstí, že to vzal hned do prvního baráku ve stráni u letiště, protože za ním už je údolí s vesnicí.

0/0
1.4.2014 11:51

D49a30n90i61e68l 89U82r21b67á91n77e64k 6467458709578

Vzlet i přistání se provádí podle směru větru.

0/0
21.4.2014 1:15

H22o38n92z23a 45F79á15t17o84r 2499585634740

Šestasedmdesátiletý pilot? Není to už moc let na pilota? V tomhle věku by už mohl mít rozum a nelézt za knipl. I když v tom možná bude ten problém - v tomhle věku už ten rozum nemá...tak by ho měli mít za něj jiní.

+1/−3
31.3.2014 17:29

J28i21r52i 70H40u12b41k40a 1243466124895

Znám jich pár co jim je přes sedmdesát a lítaj o hodně líp jak já. Aneb...nalítal jsem to samý, co se oni natlačili letadel z a do hangáru..

+1/0
31.3.2014 17:41

H71o78n98z88a 14F75á86t62o80r 2519755394280

Ale přes sedmdesát a o šest let víc je v tomto věku dost podstatný rozdíl.

+1/0
31.3.2014 18:13

M95i68r24o82s75l28a40v 28B46u48d80a 9342932157432

Jdi do háje ty kašpare, šmarjá panno;-O!

0/−1
31.3.2014 18:25

M39i27r97o91s89l32a72v 11B15u27d80a 9732712107932

Ty jsi asi nečetl článek, že? "Ze zdravotního hlediska byl způsobilý provést let a měl dostatek času na odpočinek," uvádí analýza.

Ale podle tebe mají důchodci čekat doma na smrt, že? To si ovšem nemyslí nikde v zahraničí kde důchodci aktivně žijí.

+1/0
31.3.2014 18:23

H76o45n23z52a 44F42á26t57o47r 2289715714350

Můj děda měl taky v pořádku zdravotní prohlídku a přesto se dobrovolně vzdal řízení auta, když neviděl vyčnívající předmět z kamiónu a trefil ho. To mu bylo osmdesát a "něco málo". Ne proto, že by se bál o sebe, ale aby nezabil někoho jiného, kdyby náhodou pomalu reagoval nebo nějak zazmatkoval v dnešním hustém provozu. No ale jak myslíte, vy "mladíku až do sta let". Já se, na rozdíl od vás, stáří bojím a mám k němu respekt, protože vím, že nebudu zvládat to, co ve třiceti nebo čtyřiceti.

+1/0
31.3.2014 18:37

M39i28r64o20s70l53a32v 62B53u83d49a 9942322677192

Takže ve 45 nebo v 50 skončíš, jo?

0/−1
31.3.2014 18:49

H64o94n54z67a 27F52á71t44o21r 2509705104230

A třeba v 60 nebo v 70 nebo 80. Jde o to s jakou činností. Sbírat kytičky budu i v 90.

Mimochodem, správně slušně to je "skončíte".

0/0
31.3.2014 18:57

M69i60r72o27s60l47a71v 86B62u69d12a 9282762407322

Víš vůbec, kdy půjdeš do důchodu? To nikomu stáří nevadí, pracovat budeme muset ale pilotovat soukromé letadlo nebo řídit auto, to ne co?

0/0
31.3.2014 18:53

H60o73n56z21a 74F17á91t51o73r 2149535824660

Vím. Nikdy. Podle toho se již teď zařizuji.

+3/0
31.3.2014 18:59

V82í53ť68a 10N52o19v92á92k 1208313435841

Děda byl fit do 80ti,ale řízení auta také zabalil sám..

0/0
31.3.2014 23:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.