Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pilot šel po dešti do rizika, uzavřeli experti pád letadla u Vrchlabí

Za pád čtyřmístného letadla, které narazilo loni v květnu krátce po vzlétnutí do školicího centra u letiště ve Vrchlabí na Trutnovsku, mohl podle Ústavu pro odborné zjišťování příčin leteckých nehod pilot. Kromě jiného si měl být vědom rizika startovat z nevyhovující dráhy po vydatném dešti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a25n 59S91l13o20v10í80k 3969297610268

Trošku mne zaráží, že odlétal směrem nad Lánov. Všechna letadla jsem vždy viděl startovat směrem nad Vrchlabí a přes Lánov se snad jen přistává (prý kvůli hluku). Kdyby ten Němec startoval na opačnou stranu, možná by sice nenabral potřebnou výšku, ale nenapíchnul by se do baráku, ale do stráně s loukou. Spíš je opravdu štěstí, že to vzal hned do prvního baráku ve stráni u letiště, protože za ním už je údolí s vesnicí.

0/0
1.4.2014 11:51

D97a95n84i28e51l 29U19r19b67á46n46e49k 6877828209868

Vzlet i přistání se provádí podle směru větru.

0/0
21.4.2014 1:15

H33o90n42z31a 43F40á29t57o64r 2189305454210

Šestasedmdesátiletý pilot? Není to už moc let na pilota? V tomhle věku by už mohl mít rozum a nelézt za knipl. I když v tom možná bude ten problém - v tomhle věku už ten rozum nemá...tak by ho měli mít za něj jiní.

+1/−3
31.3.2014 17:29

J53i86r61i 28H46u82b87k71a 1823326524395

Znám jich pár co jim je přes sedmdesát a lítaj o hodně líp jak já. Aneb...nalítal jsem to samý, co se oni natlačili letadel z a do hangáru..

+1/0
31.3.2014 17:41

H19o61n64z78a 20F14á30t10o23r 2579165864390

Ale přes sedmdesát a o šest let víc je v tomto věku dost podstatný rozdíl.

+1/0
31.3.2014 18:13

M82i66r75o37s63l43a98v 72B97u24d58a 9842302517102

Jdi do háje ty kašpare, šmarjá panno;-O!

0/−1
31.3.2014 18:25

M32i25r50o67s88l91a34v 77B64u78d53a 9142102457972

Ty jsi asi nečetl článek, že? "Ze zdravotního hlediska byl způsobilý provést let a měl dostatek času na odpočinek," uvádí analýza.

Ale podle tebe mají důchodci čekat doma na smrt, že? To si ovšem nemyslí nikde v zahraničí kde důchodci aktivně žijí.

+1/0
31.3.2014 18:23

H94o79n74z88a 62F25á21t43o28r 2889535654200

Můj děda měl taky v pořádku zdravotní prohlídku a přesto se dobrovolně vzdal řízení auta, když neviděl vyčnívající předmět z kamiónu a trefil ho. To mu bylo osmdesát a "něco málo". Ne proto, že by se bál o sebe, ale aby nezabil někoho jiného, kdyby náhodou pomalu reagoval nebo nějak zazmatkoval v dnešním hustém provozu. No ale jak myslíte, vy "mladíku až do sta let". Já se, na rozdíl od vás, stáří bojím a mám k němu respekt, protože vím, že nebudu zvládat to, co ve třiceti nebo čtyřiceti.

+1/0
31.3.2014 18:37

M46i15r92o89s62l29a76v 96B16u47d96a 9472572877212

Takže ve 45 nebo v 50 skončíš, jo?

0/−1
31.3.2014 18:49

H57o19n39z97a 37F10á28t78o20r 2419875834200

A třeba v 60 nebo v 70 nebo 80. Jde o to s jakou činností. Sbírat kytičky budu i v 90.

Mimochodem, správně slušně to je "skončíte".

0/0
31.3.2014 18:57

M80i31r78o45s36l23a41v 58B84u63d50a 9792672107872

Víš vůbec, kdy půjdeš do důchodu? To nikomu stáří nevadí, pracovat budeme muset ale pilotovat soukromé letadlo nebo řídit auto, to ne co?

0/0
31.3.2014 18:53

H42o76n51z14a 36F10á85t18o58r 2549375204280

Vím. Nikdy. Podle toho se již teď zařizuji.

+3/0
31.3.2014 18:59

V36í82ť57a 74N45o66v25á84k 1678603205441

Děda byl fit do 80ti,ale řízení auta také zabalil sám..

0/0
31.3.2014 23:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.