Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Premiér se projel lokálkou, trať k automobilce dostane 750 milionů

Premiér Bohuslav Sobotka se svezl vlakem z Týniště nad Orlicí do Solnice v Královéhradeckém kraji. Tento železniční úsek dostane od státu na modernizaci kolem tři čtvrtě miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22i62r89o98s28l18a41v 40P52a63v97l89í12č64e60k 7323590105154

Znáte tam ten jízdní řád? Já jen že to tam jezdí 3x denně již teď a to jen v pracovní dny.Mimochodem, Škoda jen tak nezkrachuje.

0/0
16.4.2014 0:29

J52i27ř35í 78M54a41n75d74á91t 4897762810366

Kolik dostala trať, na které jezdil Standa Grossů?

0/0
15.4.2014 15:54

M14i63l56a50n 20B80r94e75j93c15h43a 3720748424881

Zanedlouho automobilka zkrchuje a po koleji bude jezdit motorák 3x za den. Ale asi se to vyplatí ;-);-)

0/−4
15.4.2014 10:36

M35i97r76a 71D30u34s12i12l 5564107820

Jak to tak dobře víte?

0/0
15.4.2014 13:12

J62a85n 21Č86e32k97a22l 7879775944554

No hlavně že rozdal dostatek oranžových růží...

0/0
15.4.2014 8:33

K45a58r46e49l 16P57á50n40e73k 9205685118419

Hned jak jsem tu fotku videl, jsem si vzpomnel na ten vtip, jak jsem 2 jeli vlakem, jeden vystrcil hlavu, druhej zadek a lidi si mysleli, ze to jsou dvojcata...

+2/0
15.4.2014 8:02

S12t63a78n15i63s83l38a53v 47S62r79b21a 4225174928554

mimochodem, myslím, že docela trafná ilustrace toho, za co Nagyová dostávala své dárečky. Nebo si snad někdo myslí, že se Sobotka takto jednou probudil a řekl si, dnes je hezky pojem se projet lokálkou do škodovky?

+1/0
15.4.2014 7:39

S49t75a30n10i57s12l31a35v 70S87r62b94a 4985584518884

nejsem rasista ani xenofobní. proto jsem rád, že zahraniční zaměstnanci škody MB budou mít pohodlné svezení do práce. Ale kdy se sakra začne něco dělat, aby Češi měli práci, případně dobrou práci?

0/0
15.4.2014 7:37

V75l51a85d89i95m57í19r 72F40i70b16i15g97e85r 5364451371334

Každý se musí trochu snažit, ale aby měli lidi dobrou práci je nejdříve důležité aby se začaly dodržovat zákony. Aby se nepoctiví zaměstnavatelé báli lidi nutit k přesčasům zadarmo atd.

0/0
15.4.2014 7:42

T79o63m28á34š 21V12e16r75n83e38r 6239501897526

Co to melete?víte vůbec kolik Škoda zaměstnává lidí?

0/0
15.4.2014 9:15

S63t30a69n33i41s51l69a58v 79S72r89b83a 4705594288644

vím. a? už jste někdy jel když touto tratí jeli škodováci do práce? tak si to jeďte vyzkoušet než ostatní začnete obviňovat.

0/0
15.4.2014 9:59

T88o76m67á62š 30V27e18r21n32e60r 6789921507426

Jel a několikrát a co jako?

+1/0
15.4.2014 10:19

M88a12r56i65u24s 55J31o16r75d14á91n38e93k 7692532486215

Nekecat, nefnukat, ale hledat a makat. Cekate az za vami nekdo prijde a laskave vas pozada aby ste sel pracovat? Takove mam nejradeji.

0/0
15.4.2014 10:49

M31i15r33o19s57l61a23v 83P11a98v51l24í29č28e18k 7783850315574

Nekecat, nefňukat ale hledat a makat. Nekecám, nefňukám a makám.Jenomže  k čemu mi to bude až mi zaměstnavatel zruší moji pozici? Člověk ze sebe v práci dělá debila a je mu to celkem k ničemu!!!!!!

0/0
16.4.2014 0:41

K94r67y12š62t49o43f 54L61a86n26í35k 1799260625165

Tak hlavne ze zajistil ta pracovni mista ve skodovce.

+1/0
14.4.2014 21:34

J40a81n29a 37D65o92u98p14a11l70o30v16á 4342889714

Vládní vagón? Proč? To jako nemůže jet normálním vagónem jako normální smrtelník? Nebo má snad tu pr.del z jiného materiálu než my všichni?:-/

+4/0
14.4.2014 20:32

T67o27m63á36š 46K30n55a17i27f68l 6313230817250

Ježíš neboj... V novinovým clanku vypada lip "vládní vagon" než kdyby tam napsali, ze jel regionovou ;)

+1/0
14.4.2014 21:24

H11o48n14z12a 29F39á74t13o58r 2489715334550

Buďme rádi, že měl zvláštní (podle fotky regionováckou) soupravu. Ještě by kvůli němu ochranka uzavřela jednu polovinu a my bychom se museli maškat ve druhé. Ačkoliv - on jistě nejel ve špičce, protože tak brzo asi nevstává, takže by se možná houby stalo.

+1/0
14.4.2014 21:25

J62i37ř62í 69E40r71b48e23n 1273914896447

U šukafonu 810 by uzavření půlky vozu vypadalo zajímavě :-)

+1/0
15.4.2014 5:39

J46i90ř85í 42E49r16b33e18n 1543684546847

On jel normálním vagonem. Stačí se podívat na fotky - obyčejná regionova.

Zbytečně se rozčiluješ kvůli pisálkům.

+1/0
15.4.2014 5:38

V51l62a25d43i95m71í26r 95F67i55b44i75g60e54r 5614731721914

Regionova na pohled nevypadá zle i interiér ujde, ale jen do chvíle než se to rozjede. Takový hluk při jízdě to je síla ale co čekat od 60 let staré konstrukce podvozku.

+1/0
15.4.2014 7:38

J61i35ř86í 19E39r93b37e21n 1723164316267

Jojo, taky to znám :-)

0/0
15.4.2014 12:12

L31u53k81á93š 24C55h30a85l97u82p95a 9283282497328

Vždyť jel obyčejnou Regionovou a i kdyby štvou mě neustálé normalizační jak a čím by měl premiér jezdit, není to Franta z Depa, je to čelní představitel našeho státu, i byznysmeni a významní lidi pro tento stát, si nepovezou zadek v 2. třídě  jen aby Doupalový udělali radost, je jedno čím a jak přijel, důležitý je, jak se jako premiér osvědčí a buď to skončí dobře, nebo špatně, já jsem rád, že se jen nešetří ale investuje, což v důsledku skončí vyšším ziskem [>-]

+3/0
15.4.2014 9:50

V39í96t72e55k 78V55e79č95e61r32e26k 7748159143125

Nechápu, co se kolem těch železnic tak nadělá. 20 km nové elektrifikované trati stojí jako 0,5 km dálnice (podle trati v mém okolí nedávno opravené). Tak proč stát už dávno neopravil všechny trati, nezvýšil rychlosti a nepoelektrifikoval skoro všecko.

+7/−1
14.4.2014 20:19

L43u14k33á61š 33P27o54p 6161712674597

Tak třeba na ty elektrifikované lokálky nejsou vozy, takže na nich často stejně jezdí motoráčky.

0/0
14.4.2014 20:44

H27o71n74z37a 13F23á20t75o87r 2889435184580

Třeba Bechyňka - to je krása, když to po elektrifikované trati už od Křižíka vozí Regionoha.

+1/0
14.4.2014 21:05

P70e52t97r 12Š97e61b32e14s20t91a 6770927846231

Jestli to nebude tím že nádraží v městečku Týniště nad Orlicí s 6,3 tisíci obyvateli musí mít fungl nový nádraží za 240 mega :-/ Pak už nezbývají peníze na koleje . . . .?

+2/−1
14.4.2014 23:01

J26i70ř15í 79E28r49b16e87n 1303774896567

Pokud je mi známo, tak ta cena není jen za nádraží (= čekárnu a výdejnu jízdenek), ale za kompletní výměnu kolejiště včetně výhybek, zabezpečovacího zařízení a dálkového ovládání. To už pak ta cena naskakuje jinak.

+2/0
15.4.2014 5:40

J87a71n 91Č93e35k55a25l 7899525744564

Což nic nemění na potřebě ostrovních nástupišť pro přepravu nákladních vlaků do/z Kvasin... ;-D

0/0
15.4.2014 8:33

F12r18a69n68t96i93š66e64k 44K34u29l35d62a71n 5276377384394

Předpokládám, že jste tam nikdy nebyl. Jinak takovéhle hloupé názory byste neměl. Až se i pro Vás nástup do téměř jakéhokoliv vozu ( vyjma 810, nebo vyperznovy ) stane výstupem na Sněžku ( neb mezi nejnižším schodem vozu a zemí je cca 0,6 cm) určitě Vás takováto moudra přejdou...

+1/0
15.4.2014 12:20

M31i45r19o80s29l71a74v 25P48a98v83l66í38č96e35k 7283390335264

0,6 cm?? Snad 0,6 m? ;-D

0/0
16.4.2014 0:46

M40i46c28h33a83l 32N91o52v46á72k 6676720835979

Nechápu proč tam pózuje s tou jízdenkou, stejně si to nechá proplatit...;-D

+1/−1
14.4.2014 20:02

B61e23d45ř34i65c97h 87K48u34d29r51n25a 1458508612950

Prý si ji nechá vytetovat na památku.

+2/0
14.4.2014 20:04

H64o45n97z97a 14F22á89t97o89r 2579455484810

Hele novináři, byli jste u toho? Opravdu? Nebo aspoň mapu a JŘ si otevřeli?

1) 3 vlaky denně jezdí jenom na kousku Rychnov - Solnice. Mezi Častolovicemi a Rychnovem jezdí vlak každou hodinu, ve špičkách i co půlhodinu.

2) Trať mezi Častolovicemi a Týništěm je už úplně jiná písnička - to je páteřní trať.

3) Pro některé diskutující: Vlak mezi Častolovicemi a Rychnovem jezdí vlaky obstojně plné. Někdy i tak, že ani místo k sezení není.

+16/0
14.4.2014 19:39

J71a11n35a 26H93e54ř97m73a14n93o97v59á 6420583781977

R^

+2/0
14.4.2014 19:48

J64i80ř76í 17E95r21b70e17n 1473984636187

To bys toho chtěl po pisálcích moc...

+4/0
14.4.2014 20:02

V32í44t67e17k 39V13e85č46e78r23e20k 7338679503665

To je běžný způsob informování v médiích - my máme na dědinu vlak taky co hodinu, ve špičkách není ani místo na stání, je problém se tam vůbec narvat. A pořád se píše o tom, že by se měl zavřít pro nezájem a nahradit nějakými pitomými autobusy.

+5/0
14.4.2014 20:15

L70u92k14á16š 61P56o48p 6211592804667

Souhlas, jen bych nenazýval jako páteřní trať, kde projede jeden rychlík denně.

0/0
14.4.2014 20:42

H15o64n15z24a 54F85á17t97o19r 2959705624910

No ano, jeden rychlík denně. Ale spěšňák co dvě hodiny. (Všechno počítáno v jednom směru.)

0/0
14.4.2014 21:03

V35l29a75d21i27m11í62r 95F71i52b30i50g75e16r 5594121701874

Tak to že tam nejezdí tolik osobáků, neznamená že ta trať není důležitá. Zřejmě je tam nejvíc využívaná nákladní doprava.

0/0
15.4.2014 7:34

J29o95s79e32f 28T40r24ö18g94l 8789802436676

Kromě toho jeden z důvodů, proč nejezdí ty vlaky častěji v celém úseku je i vytížení nákladní dopravou právě ze Škodovky. To by měla modernizace také vylepšit.

+1/0
15.4.2014 20:17

P52e69t31r 29R44u47m62p65l51i67k 4429707349453

kdyby sobotka měl by platit jízdné, tak jestli má pět pohromadě, tak by prohlásil, není divu, že v tom vlaku nikdo nejezdí a chudíci lidi, že musí dotovat ty padáky;-O

0/0
14.4.2014 19:18

T40o91m59á92š 10K74n72a39i48f53l 6923850867540

Inu, dům likove si mysli, ze vše je zadarmo.

0/0
14.4.2014 21:26

P10a91v71e85l 81Ř24a18p26e58k 7102666989605

Ať si to ta automobilka laskavě zaplatí ze svého. Státní podpora socialistickému systému automobilismu je nehorázná. Rv

0/−10
14.4.2014 19:14

P42e68t62r 88N56e74c34h54a45n13i74c11k13ý 7423766968900

Koleje jsou furt majetkem státu. Automobilka platí státu tučné poplatky za kilometr/tunu, který po kolejích přepraví, tak by si zasloužila za to kvalitní infrastrukturu.

+9/0
14.4.2014 19:19

V79í90t53e75k 78V96e66č49e97r47e62k 7258829433435

To platíme všichni i v osobním jízdném a zasloužili bychom si to proto taky všichni. A nebyl by to problém, kdyby se Zelenáčovi nedávalo pokaždé odstupné 10M.

0/0
14.4.2014 20:16

J98a18n 72Č77e16k83a39l 7969395794754

zlaté padáky jsou ten nejmenší problém...

0/0
15.4.2014 8:37

V47í35t82e16k 23V14e82č81e12r74e29k 7698879913835

No to bych zrovna netvrdil. Nedaleko právě zavřeli pro osobní dopravu 25 km dlouhou lokálku, ušetří se tím prý 8 mil. ročně. A Zelenáč si odnesl 9 mil. Tedy za jeho padák mohl do 10 hodně velkých vesnic jezdit rok vlak. Běžte to vykládat těm lidem, že to není problém. Podle mě to problém je.

0/0
15.4.2014 10:00

J90a88n 34B35u16ř82i87č 9915678683430

Pan Sobotka opět pronesl své oblíbené průpovídky typu, chtělo by to, mělo by se a další úderne věty. Pan Keller k tomu přihlíží se svým odusevnelym pohledem. Rázem je nám všem lépe. Bože, ty to vidíš. Blee.

+6/0
14.4.2014 19:01

M96i43c52h18a28l 90K55ř16í49ž 1544490401522

Železniční lokálka spojující Týniště nad Orlicí a Solnici jezdí pouze třikrát denně, obvykle je méně než poloprázdná

Kapacita tratě se zvýší o sto procent, což bude odpovídat vysokým nárokům automobilky

To mi hlava nebere

+5/−1
14.4.2014 18:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.