Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soud viní matku ze smrti šestiletého syna, přestala mu dávat inzulín

Nedůvěra k lékařům a experimenty s alternativní medicínou stály loni v dubnu život šestiletého chlapce s cukrovkou, kterému jeho matka se svým přítelem postupně přestali podávat inzulin. Případ týrání a těžkého ublížení na zdraví s následkem smrti začal rozplétat Krajský soud v Hradci Králové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13a81v79l93a 83T10o85m40á32š71o48v38á 9285485464478

Cukr v hlavě, to měli tak akorát oni

0/0
4.6.2014 21:20

J20a77n83a 55J71e59l84í58n19k78o74v54á 4517923965643

IQ tykve

0/0
4.6.2014 15:28

F72r77a46n16t96i31š79e86k 74S94o23k71o75l 7255604221206

Co dělala sociálka? Proč nevzali kluka do ústavu? Bylo by to řešení pro všechny.  Každý není zdravotnickým odborníkem. Například já bych neuměl ani píchnout tu injekci. No tak by mne asi taky zavřeli:-/

0/0
23.4.2014 10:39

Z17d92e56n26ě60k 90J28a33n69o25u19t 1552445464341

Tento případ je třeba hodně medializovat (to myslím bez ironie), aby si lidi uvědomili kam vede takováto nebetyčná pitomost. Pokud je někdo takový hlupák že věří i (sebepitomějším) léčitelům a temře kvůli tomu - jeho problém. Ale ohrožovat své děti nesmí - přes to nejede vlak.

+3/−1
23.4.2014 8:19

F17r75a60n81t42i49š25e39k 89S19o60k57o86l 7195424581666

Až bude zdravotnictví na skutečné úrovni, nebudou lidi chodit k lečitelům, ale půjdou k doktorům. Po přečtení článku bych měl pocit, jakoby lékařům neumřel nikdy žádný pacient, ale všichni pacienti umírali jen výhradně lečitelům.

0/−8
23.4.2014 10:42

M63a46r57t45i80n 13R80a59y22m45a81n 4212348513378

Zaslouzili by si to same. Naucim je zit bez jidla... Radim jim jednu vec, postupne snizujte davky jidla a piti to k zivotu nepotrebujete. A az to skoro budete umet tak pak zemrete.

+1/0
23.4.2014 8:12

J69a16n 95Z24a43p27l72e93t76a12l 3478659135146

Ale já vám řeknu proč to je. Protože jsou bílí. Kdyby šlo o Romy, chodili by všichni kolem nich po špičkách a nikoho by nenapadlo dát to k soudu za to že jim zemřelo dítě. Ještě bychom četli tady srdceryvný článek. Jenže když jsou bílí a nemají na pořádného advokáta, tak je zavřou bohužel:(

+1/−1
22.4.2014 23:38

F18r89a21n58t54i18š86e10k 53M14i93t10a68š 6959676144149

No, zřejmě úplně mimo mísu ti dva dementi nebyli, pokud dokázali sehnat a dojíždět za lékařkou do M. Lázní, posléze léčitele v Pardubicích, tak mi přijdou jejich výmluvy trochu zcestné, zkrátka dělají ze sebe úplné debily, jen aby dostali co nejméně. O cukrovce je psáno X článků, kdekoliv na internetu, časopisech a novinách a to i pro méně chápavé. Těch 16 let jim ze srdce přeju, to dítě muselo strašně trpět.

+7/−2
22.4.2014 22:17

J48a80n 90Z51a89p93l98e40t93a69l 3698549975256

8-o

0/−2
22.4.2014 23:43

P98a76v51o31l 34S33i66m26k64o 3365259116129

Bazal to je asi ten Levemir, co si picham rano 15 EI a vecer 20 EI, takze Novorapid by som si pred kazdym jedlom musel aj tak stale pichat?

0/0
22.4.2014 21:43

P24a73v31o14l 89S72i63m66k74o 3615239246909

Mala to byt otazka ku Pani Jirikovej ohladne inzulinovej pumpy, zobrazilo sa to na nespravnom mieste.

0/0
22.4.2014 21:50

L79u64c84i47e 41J12i37ř14í27k58o46v70á 4449463862823

Pavle, napište mi do komentáře k poslednímu článku na www.diahelp.cz vaši mailovou adresu, ať to neřešíme veřejně...

0/0
22.4.2014 22:38

S53t74a49n87i78s34l19a88v 79J96a89n40d50e47r62a 9372403542

Vzhledem k pokročilé hodině na závěr.

Perzekuovat rodiče, kterým nedávno zemřelo těžce nemocné dítě je nelidské, z tohoto důvodu jsem napsal co jsem napsal o státní zástupkyni a Božích mlýnech.

Taky to tahání po bulváru a dokonce bez rozečtverečkování obličejů. Nejen cenzor za to, že mi sebral dukáty, ale taky redakce by se měla zastydět za svoji hyenovitost.

Co se týče soudů a státní zastupitelky. Dbají na dodržování a ochranu práv těch nejhnusnějších pachatelů, ale klidně šikanují zdrcené rodiče, kteří přišli o dítě nechávají vláčet bulvárem. 

Nepřeji nikomu nic zlého, ale mnozí a to nejen státní zástupkyně by si měli zkusit péči o těžce nemocné dítě a není vůbec vyloučeno, že někomu z nich něco podobného Boží mlýny dopřejí.

Hanba, třikrát hanba. Jsem pohoršen. Mírněte se ve Vašich soudech, sic budete též souzeni!

+2/−13
22.4.2014 21:29

P68a81v78e33l 34M86a96l83i65n37a 9598693528840

Ono jim nezemřelo dítě, oni ho neúmyslně zabili. A to je dost podstatný rozdíl.

+10/0
22.4.2014 21:44

P80e23t98r 21M34a44r66š69o74u14n 5505508706866

ano, mírněte se ve Vašich soudech, sic budete též souzeni!

ovšem jak koukám na vás toto neplatí, vy sice soudíte též zase jiné, ale ne, vy jste ten čistý... Rv

+5/0
22.4.2014 21:48

Z66d63e31n16ě26k 75J64a18n59o28u86t 1522135234961

Kdyby ti dva rodiče (nebo spíš "rodiče" vzhledem k tomu jak se ke svému dítěti chovali) nejednali nesmyslně, tak jim dítě nezemřelo. Oni mají na jeho smrti vinu, to nechápete ? Bohužel na ně platí jeden verš z písně Těžkého Pokondru: "Je to neštěstí, když jsou blbí voba dva."

+2/0
23.4.2014 8:22

K58a28r36o21l19í27n50a 35P37o91s72p83í92c76h37a81l62o10v39á 6306441309436

Debilita v praxi. Ale co jiného se dá čekat od lidí typu "konspirační teoretik"...

+9/0
22.4.2014 19:31

J93a86k75u31b 93S22ú68k31e30n69í21k 1568760399

Tady je trest fakt uz na miste... Budiz to varovanim pred "alternativni" medicinou.

+6/−2
22.4.2014 19:17

M41i52l46u40š35e 38Č42e41c81h87o80v76á 3658862225813

Asi toho bylo na rodiče moc. Chlapec byl rozumově slabý, měl epilepsii, těžkou cukrovku. Měli ale reagovat jinak, třeba ho dát do nějakého týdenního nebo celoročního zařízení pro obdobně postižené. Nemuselo to pro všechny zúčastněné  špatně dopadnout.

+1/0
22.4.2014 19:12

L78u75c24i33e 49J45i87ř33í37k65o16v71á 4139723452983

neexistuje lehká a těžká cukrovkaRv

0/−1
22.4.2014 19:28

S97t50a19n62i98s94l16a87v 12J21a98n94d53e37r35a 9562483512

Paní Jiříková, nereagoval jsem na Váš komentář. Umístilo se to tady. Komentář na který jsem reagoval smazán včetně mého komentáře.

Obsahoval edukační údaje ke kompenzaci diabetu, jeho úskalí a složitosti získané moji dobrovolnickou prací při edukaci diabetiků, včetně mého názoru na tento soudní proces a na paní státní zástupkyni.

Nehodí se do bulváru. Škoda.

0/0
22.4.2014 19:38

L92u95c32i37e 92B52a28r18t73o28ň66o38v67á 5460878827355

No jasně,vy jste prostě nezval státní zástupkyni "kozou pitomou", která "šikanuje nebohé rodiče". Kupříkladu povinnosti státního zástupce jste úplně vypustil, prostě je Vám, bez jakýckoliv argumentů paní nesympatická, tak jste jí to natřel. Ještě jste jí popřál nemocné dítě.. Nějaký argument, čím a jak "šikanuje" státní zástupkyně nebohé rodiče by prosím nebyl?

+3/0
22.4.2014 19:42

S55t33a22n86i72s87l22a22v 49J49a43n95d12e19r67a 9292203762

Nazval jsem ji kozou správně. Nesympatická mi není bez argumentů, osobně ji vůbec neznám. Problematiku kompenzace diabetu vůbec nezná a vůbec ne už problematiku kompenzace u takhle polymorbidního dítěte, které stejně nemělo příznivou prognózu ani kdyby se ti rodiče rozkrájeli. Ona by je ráda dostala do kriminálu, tak jsem si neodpustil menší škodolibost, ke které se cítím vzhledem k situaci morálně oprávněn.

0/−3
22.4.2014 19:48

L23u71c14i96e 90B53a34r75t48o58ň43o74v20á 5210278817115

Ježíš.."ona" by je ráda dostala do kriminálu...  ...to je jak na kolovrátku. Prosím Vás, nejděte si Občanský soudní řád, občanské právo procesní..kdo a jak podá trestní oznámení, na základě čeho je pak případ otevřen, a že při soudním procestu není nějaká femme fatale soudní zástupkyně koza pitomá, ale také svědci, výpovědi, znalci, posudky, advokáti protistrany a navíc ještě nejaký soudce.

+6/0
22.4.2014 19:53

S43t60a78n15i82s20l86a53v 18J32a16n64d60e46r28a 9902323262

Zato Vy paní Bartoňová asi budete tím právníkem. No nic, nechme toho. Já více než na vaši justici věřím na ty Boží mlýny, takže vy si suďte, ale Boží mlýny melou po svém paní Bartoňová a taky vy, vážená státní zástupkyně, pokud naši diskuzi čtete, raději přibrzděte, ať Vás jednou ty Boží mlýny nesemelou. Melou totiž nezávisle na Vás a na Vaší justici, všelikých těch soudních řádech, procesních a vůbec.... Boží mlýny melou totiž na základě jiných řádů.

0/−7
22.4.2014 20:07

L87u20c33i38e 78B46a38r38t26o24ň11o74v16á 5490158927135

Ach tak, tak jestli jste jako argument přizval Boží mlýny, už chápu. Promiňte, že jsem Vás připravila o čas.

0/0
22.4.2014 20:11

L83u60c88i67e 47B68a25r12t40o51ň51o93v42á 5880268317555

A ještě na závěr bych Vám doporučovala, abyste se takhle na noc zamyslel, na základě čeho ty vaše Boží mlýny tak strašně semlely toho nebohého chlapce a také jeho rodiče.

+6/0
22.4.2014 20:15

S50t55a76n14i72s57l24a91v 18J14a89n53d95e23r96a 9292413272

Paní Bartoňová, tak to teda nevím. Nevím proč Bůh seslal na toho chlapce nemoc. Jedno Vám ale mohu napsat i když Vy tomu sotva budete věřit ale přesto. Taky nemoc je někdy dar a smrt může být milost. Smrt, to je vlastně cesta domů. Tady jsme toliko na návštěvě. Zkuste nad tím přes noc Vy přemýšlet.

Nicméně na základě čeho ony Boží mlýny semlely onoho nebohého chlapce opravdu nevím. Dost možná, že na základě ničeho. Tak aspoň z biblického Evangelia příběh, abych Vás paní Bartoňová jen tak vágně neodbyl, kdy Ježíš s učedníky:

Cestou uviděl (Ježíš) člověka, který byl od narození slepý. Jeho učedníci se ho zeptali: „Mistře, kdo se prohřešil, že se ten člověk narodil slepý? On sám, nebo jeho rodiče?“ Ježíš odpověděl: „Nezhřešil ani on ani jeho rodiče; je slepý, aby se na něm zjevily skutky Boží. Musíme konat skutky toho, který mě poslal, dokud je den. Přichází noc, kdy nikdo nebude moci pracovat. Pokud jsem na světě, jsem světlo světa.“ Když to řekl, plivl na zem, udělal ze sliny bláto, potřel slepému tím blátem oči a řekl mu: „Jdi, umyj se v rybníce Siloe.“ (To jméno znamená ‚Poslaný‘.) On tedy šel, umyl se, a když se vrátil, viděl.  (Jan 9, 1-7)

0/0
22.4.2014 20:51

S48t95a41n28i93s30l96a36v 93J43a94n36d96e78r29a 9652933382

Paní Bartoňová, Vy zjevně na Boží mlýny nevěříte, já ano. pro mne jsou Boží mlýny významným argumentem. Omlouvat se mi nemusíte, já se taky neomlouvám.

Já věřím na Boží mlýny. Fungují nezávisle na Vaší víře, jestli tomu věříte anebo nevěříte, znám řadu lidí, kteří ač nevěřili, přesvědčili se o jejich existenci sami.

Škoda, pracovníci justice, státní zástupkyně a podobně nezřídka věří jen svým paragrafům, soudním, občanským, procesním a kdovíjakým všechno řádům, potom soudí a žalují, spravedlnost ohýbají, pak přichází spravedlnost, Boží mlýny a oni se tomu diví.

Je fakt, že Boží mlýny někdy melou velmi pomalu, avšak jak se říká, pomalu ale zato spolehlivě.

0/0
22.4.2014 20:22

P88e39t35r 45M95a59r43š78o71u15n 5275538326626

správně, tak jen pomněte, že melou i vaše činy a výroky... i zde... ;-)

+5/0
22.4.2014 20:31

L24u49c29i89e 36J55i35ř78í76k77o23v29á 4659203342693

Paní Kristofová, pro vaši informaci, máme diabetes mellitus I. typu a II. typu, potom těhotenskou cukrovku a MODY cukrovku, lehká a těžká skutečně neexistují..... tedy pokud nemáte Nobelovu cenu za nějaký veřejnosti neznámý objev.....:-(

0/0
22.4.2014 20:20

M86i12l84u18š89e 15Č81e52c46h96o49v32á 3258782815713

Já myslím, že ano. Je rozdíl mít hladinu cukru 8 nebo 20.

0/0
23.4.2014 17:35

S80t79a85n76i88s92l19a68v 58J21a60n21d25e39r48a 9182193832

Je to diskutabilní. jsme odkázáni na úvodní článek, ale když to posuzuje státní zástupkyně bez diabetologických zkušeností, je to problém.

Taky byla chyba v edukaci, jenže edukuj někoho se základním vzděláním v tak složitém problému. Navíc diabetoloog neměl jenom toho jednoho pacienta.

"V průběhu výslechu vyšlo najevo například i to, že rodiče netušili, jak závažná nemoc cukrovka je, ani co je hyperglykémie či hypoglykémie. "Měl jsem chaos v nízkých a vysokých hodnotách. Informací, které nám dávali lékaři, na nás bylo příliš. Opravdu jsem netušil, že by na cukrovku mohl i umřít," dodal muž."

Zdroj: http://hradec.idnes.cz/obzalovani-rodice-z-tezkeho-ublizeni-na-zdravi-sveho-sestileteho-syna-1mi-/hradec-zpravy.aspx?c=A140422_140745_hradec-zpravy_pos

Kluk zemřel patrně  na nějaký hyper nebo hypozáchvat, vždyť my ani to nevíme.

Státní zástupkyně by si to měla zkusit na svém dítěti anebo na sobě, pak žalovat. Nejsem škodolibý, ale nedokážu si odpustit tu poznámku. Však třeba snad možná jednou otěhotní, jestli není příliš stará a pak.... Svoje znalosti nabyté žalováním může zůročit na svém dítěti. Soudit můžem, ale měli bychom napřed soudit nesení břemen, která sami neseme a nikoli břemena, jaká sami neneseme.

0/−4
22.4.2014 19:27

S13t42a45n42i56s42l96a82v 91J86a33n19d98e93r16a 9422483792

Navíc, smazali mi vyvážený komentář obsahující věcné připomínky a medicínská fakta. Inu, bulvár. Je potřeba někoho předhodit rozhořčenému davu. Rodiče zemřelého dítěte, kteří nemají na pořádného advokáta se pro takový účel hodí. Inu, jsme hyeny a já opět v dukátové nouzi.:-/

+1/0
22.4.2014 19:33

S42t45a76n76i43s35l95a38v 92J65a23n96d88e39r47a 9212463462

Chci dodat, že by se cenzor měl zastydět a smazaný komentář mi vrátit zpátky.

0/0
22.4.2014 19:34

L39u34c47i87e 93B95a16r85t58o59ň27o54v78á 5760598167715

Věcný komentář od Vás byl:  státní zástupkyně je  "koza pitomá" a jí "šikanovaní rodiče"..ostatní věcné fakty, jako vynechání podávání inzulínu chlapci s diagnostikovanou cukrovkou jeho vlastními rodiči jste elegantně pominul.

+3/−1
22.4.2014 19:45

S42t16a68n17i49s13l62a75v 83J84a12n56d85e97r62a 9572763172

Věcná byla edukace o sacharidech v potravinách, proč se nemá říkat cukry, problematika přípravy diabetických jídel a rámcový úvod do kompenzace diabetu, který diskutéři k tomuto tématu potřebují, aby mohli diskutovat zasvěceněji. 

Kompenzace je zjednodušeně řečeno hlad (nízký příjem sacharidů, lze částečně nahrazovat, ale nepřehnat to) a dostatek pohybu, což lze ovšem vzhledem ke svalové atrofii těžce. proto špatná prognóza taky při sebelepší péči.

K omluvě státní zástupkyni nemám důvod.

0/0
22.4.2014 19:53

L10u90c47i48e 70B90a84r75t78o83ň24o88v62á 5900278967405

Ale pane Jandero, tohle se právě bude řešit při soudním procesu. Jestli rodiče postupovali správně či ne, zda postup lékařů byl lege artis...atd... Ale tady někdo - zřejmě nemocnice podala trestní oznámení, na jehož počátku bylo úmrtí dítěte. A paní státní zástupkyně dostala od vyšetřovatelů spis, případ nějak kvalifikovala a rozhodla jej otevřít, resp. dostat k soudu. To je její povinnost, za to ji platíme, ona sama si ani případ nijak nevybírá.

+4/0
22.4.2014 20:02

L52u39c96i35e 70J71i14ř19í92k58o10v60á 4969683762703

První věta druhého odstavce je kardinální blbost, pokud vy osobně, pane Jandero, někoho edukujete v čemkoli, pomoz mu sám PánbůhRv

+2/0
22.4.2014 20:06

S75t67a67n32i70s25l83a40v 69J29a48n86d30e92r84a 9582543542

Paní Jiříková, napsal jsem "zjednodušeně řečeno" nepřipsal jsem před to slovo "velmi", aby to bylo dostatečně blbuvzdorně.

Vypisovat problematiku nízkosacharidové diety se mi tady nechce, má svá úskalí, je rozsáhlá navíc cenzor to zas může smazat, pokud tomu neporozumí, a do bulváru vypisovat podrobnosti nemá cenu.

takže hlad neberte absolutně a to, že dostatek pohybu ovlivňuje glykemické výsledky snad ani Vy nepopíráte, nebo ano?

No nic, diskutuji v bulváru kde není prioritou odbornost. Tady jde o plivání na někoho. Například rodiče, kterým zemřelo nemocné dítě a státní zástupkyně potřebuje kauzu, aby zdůvodnila existenci svého místa v práci, anebo horlivost, já nevím, ale tohleto nepatří k soudu .

Co se týče mé edukace, pomáhám vypočítat diabetikovy krmné dávky, coby dobrovolník. Léčení přenechávám doktorovi od něhož mám nějaké informace navíc oproti běžným diskutérům na tom zdejším bulvárečku.

0/0
22.4.2014 20:33

L32u60c51i45e 38J85i38ř55í21k90o34v78á 4199163522223

takže edukujete dvojkové diabetiky, už rozumím....jedničkovým tedy, proboha, hlad neordinujte, děkuji..

i když, oni ani dvojkoví by hlad mít neměli:-)

+1/0
22.4.2014 20:36

S94t33a93n35i25s67l97a36v 16J32a84n83d25e18r10a 9542153732

Já nikomu nic neordinuji. Ordinuje lékař diabetolog. 

ten hlad neberte samozřejmě doslovně vzhledem k rizikům hypoglykemie, která je v důsledku nebezpečnější než hyperglykemie, ale to už zabíhám do odbornosti.

To je velmi složité na prostor tohoto diskusního fóra. Samozřejmě že pravidelná strava, jenže vzhledem k normám je to vlastně hlad. Zkušenější diabetik to umí líp odhadnout, ale není to hned. Ze začátku se taky ten pohyb odměřuje. Holt diabetologie není tak jednoduchá, ale lze kompenzovat a dobře kompenzovaná cukrovka přináší lepší fyzičku než mnohdy před tím, vzhledem k dietám, které prakticky nekolidují s obecně zdravotní dietou, takže lze říct, že diabetickou dietu lze doporučit i zdravému.

Jedničkoví to mají komplikovanější, ale výpočty jsou na stejném principu.

0/0
22.4.2014 21:14

L17u35c34i47e 81J39i76ř59í34k59o61v59á 4229943732343

jo, vaše "krmné dávky" pobavily celou rodinu, děkuji, možná v našich edukacích také použiji, pro pobavení vystresovaných nových diarodin;-D;-D;-D

+1/0
22.4.2014 20:39

L69u89c32i39e 85B34a34r44t23o53ň11o22v46á 5200458287155

Porušuji klauzuru mlčení...protože "krmné dávky pro diabetiky", to musí být klienti pana výživového dobrovolníka opravdu nad věcí. Ale jinak se v této smutné kauze děsím právě toho fanatismu, který tady zatím představuje pan Jandera. Jestli se jemu právě dostanou do rukou poněkud jednodušší rodiče podobně komplikovaného případu, jakým byl tento, a on nastoupí se systémem hladu, krmných dávek říznutého Božími mlýny, a neodůvodněnou nenávistí k oficiálním institucím, tak tu možná budou další nešťastní rodiče a mrtvé děti.

+2/0
22.4.2014 20:53

S12t80a27n74i23s92l27a75v 89J18a46n75d93e36r21a 9582553272

Paní Jiříková, vyjadřuji se do bulváru. Já vím že to není korektní, ale odlehčí to v mém podání. Ony to nic, než krmné dávky nejsou.

Prostě spočítáte dle obsahu sacharidů a přihlédnete k dalším potřebám živin kolik má toho člověk sníst s cílem naučit ho, aby si to uměl vypočítat sám.

Novopečení diabetici opravdu bývají hodně vystresováni, tak musíte občas něco odlehčit, aby to tak nebrali ale časem zjistí, že se dá žít s diabetem a nebudete možná věřit, ale stává se, že se cítí s diabetem paradoxně líp, než se před tím cítili bez diabetu.

Hlad berte jako jíst dle SKUTEČNÝCH  potřeb člověka a to je tak těch něco kolem 180 gramů sacharidů denně. Kolik sacharidů sežerete denně Vy a kolik běžný člověk. Vždyť jedna porce v kdekteré restauraci mívá oněch 180 gramů sacharidů i víc a potom něco dělejte. Jestli opravdu znáte problematiku, tak sama víte. Rozepisovat podrobně, to by bylo na dlouhé komentáře, proto velmi zjednodušená vyjádření tady.

iDnes bulvár není diabetologická edukace.

0/0
22.4.2014 21:02

L82u89c21i93e 79J26i39ř48í88k40o56v57á 4409773972213

pokud nedostával inzulin a normálně jedl, tak nastala hyperglykémie, ketoacidóza, v podstatě otrava organismu, kóma a skutečně velmi, velmi pomalá a bolestivá smrt, něco jako otrava + pomalé dušení

0/0
22.4.2014 19:37

L72u56c48i77e 86B58a50r85t42o52ň66o29v43á 5290988657295

No, že jste se ale pěkně do té státní zástupkyně pustil....tak ona "šikanuje nebohé rodiče" to už Vám smázli, koukám....a že nemá diabetologické zkušenosti? Tak to je mi novinka, že musíme mít státní zástupce podle oborů, když někoho zabije proud a půjde to přede soud, tak musím mít státního zástupce s padesátkou? Chápete vůbec procesní postup, jak se to k státní zástupkyni dostane na stůl? A co je vůbec úloha a povinnost státního zástupce?

+4/0
22.4.2014 19:38

S89t15a80n42i76s86l36a11v 76J89a27n62d58e22r46a 9782543302

Nic. Smazali to, tak neřeším, jelikož jsem v dukátové nouzi.:-P

Podle mého názoru, každý kdo chce kecat do něčeho a dokonce soudit nebo žalovat, měl by o problému něco znát, jinak snadno sklouzne k úřednické šikaně.

No nic, nechci přijít o další dukáty. Mám jich už málo a cenzor sotva uzná svoji chybu.;-)

0/−1
22.4.2014 19:43

L75u50c61i33e 49B35a61r36t59o20ň15o68v41á 5900388507715

Ale paní státní zástupkyně do ničeho "nekecá", bože můj. Vy opravdu netušíte, jak to funguje, že?

+4/0
22.4.2014 19:49

S27t78a98n84i30s47l10a96v 40J87a37n29d15e86r73a 9222533582

Vůbec to neměla dávat k soudu.

0/−4
22.4.2014 19:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.