Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Majálesové náramky vyžadují osobní údaje, i tak se jich prodalo 10 tisíc

Návštěvníci Hradeckého majálesu si mohli koupit pivo nebo tričko, aniž museli hledat peněženku. Revoluční systém placení čipovým náramkem vyvolal nadšení i kritiku. Některým účastníkům pátečního festivalu vadilo, že se museli registrovat a zadat osobní údaje proto, aby se jim vrátily zbylé peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a90r35o29s47l94a81v 64T84e96s89a51ř 1647117179678

Takže to nebyla studentská slavnost,ale pouze komerční festivalová zábava.

+3/0
29.4.2014 11:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.